• Ladies and gentlemen, let the music play!



    Londen. Iedereen kent het wel als de hoofdstad van Groot Brittannië, als de stad waar de Big Ben en de Londen Eye staan, de plaats waar het museum met de wassen beelden van bekende mensen staan. Maar in deze stad zijn er ook veel scholen en academies. In deze rpg zoemen we in op een iets meer speciale school dan de meeste, namelijk de Miss Bedfordshire Music Academy, gelegen in Chelsea. De naam klinkt erg streng, maar in feite is het de meest losse, en vrije muziek academie in heel Engeland. De leerlingen daar zijn erg creatief en leven voor muziek, net zoals hun leerkrachten.

    In deze rpg volgen we het drukke leven een groepje leerlingen op de academie. Naast hun gewone lessen-want ja, ook zij hebben Wiskunde, Geschiedenis, Aardrijkskunde, Biologie, etc.- hebben ze ook zang- en instrument les. Elke leerling bespeelt een instrument, het maakt niet uit welk, je kan van de klassieke gitaar naar een drumstel of zelfs de accordeon is een optie. Dan heb je ook nog de zang, het is niet verplicht om te kunnen zingen-niet iedereen heeft een geweldige stem gekregen- maar de meeste leerlingen volgen wel de zanglessen om het wat te verbeteren of zelfs te perfectioneren. Dit alles is om hen klaar te stomen voor de grote artiesten wereld. Want wie een goede opleiding heeft gehad, heeft vaker meer kans om bekend te worden dan dag een simpele straatartiest heeft.

    Maar ook hebben ze op het einde van het schooljaar een groot optreden waar iedereen zijn of haar talenten kan laten zien. Bij dit optreden worden er naast familie en vrienden, ook scouts uitgenodigd. Zo worden er elk jaar weer nieuwe talenten ontdekt en krijgen ze een plaatsje in de wereld van de muziek. Natuurlijk wilt elke leerling graag één van die talenten zijn en doen ze er alles voor om dat de bereiken. Dit kan dan ook zorgen voor vijandigheid, ruzies en zelfs sabotage.


    Lessenrooster

    Lesuren:
    1:8.25- 9.15
    2:9.15- 10.05
    Pauze:10.05- 10.20
    3: 10.20- 11.10
    4:11.10- 12.00
    Middag:12.00-12.55
    5:12.55- 13.45
    6:13.45- 14.35
    Pauze :14.35- 15. 25
    7:15.25-15.55
    Maandag:
    2 u. Geschiedenis. Mr. Jacobs
    2u. Wiskunde Mrs. Hendricks
    Middag
    Zangles
    Instrument

    Dinsdag:
    Biologie. Mrs. Lenoir
    Chemie Mr. Brown
    Fysica Mr. Johnson
    Engels Mrs. Mitchell
    Middag
    2u. Lichamelijke Opvoeding Mr. Daniels
    1u. Instrument

    Woensdag:
    2u. Wiskunde Mrs. Hendricks
    Aardrijkskunde Mrs. Grace
    Godsdienst of zedenleer Mr. Allyward

    Donderdag:
    2u. Zang
    Godsdienst of zedenleer Mr. Allyward
    Wiskunde Mrs. Hendricks
    Middag
    Chemie Mr. Brown
    2u. Frans Mr. Coquelin

    Vrijdag:
    Instrument
    2u. Plastische Opvoeding Mrs. Thompson
    Zang.
    Middag
    Instrument
    Wiskunde Mrs. Hendricks
    Frans Mr Coquelin


    Rollen
    Meisjes:
    Charlotte Rémy|16|Piano en zang|Gaudere. P. 1
    Penelope Magdalena Rochester|17|Gitaar en zang|Kaiho p. 1
    Rebecca Ann Ravens|16|Yisha|viool p. 2
    Lauren Jenna Griffin|17|Cicatrix |zang en piano p. 3
    Jenna Freya Liv Forests|17|Iaetitia |zang en gitaar
    Hexagon
    Ashley 'Ash' Hanna Fireflies|18|zang|Laetitia
    Abigail 'Abby' Russo|18|gitaar en zang|Firefly
    Celeste DesRosiers|Percussie drum en gitaar/Olympiodoros

    Jongens
    Isaac Russel Parks|18|GusWaters|cello p. 4
    Seth Ivan Griffin|17|zang|Penoza p. 4
    Stephen Shamans|16|Itsuki|dwarsfluit en piano/vleugel p. 4
    Tyler Anton Williams|17|Hexagon|ukulele en zang p. 4
    Alexander Daniel Sam Forests|17|piano|Iaetitia
    William Andrew Fitzgerald |18|gitaar|Cicatrix
    Thomas Chamberlain |18|Basgitaar|Gaudere

    Invullijst
    Naam:
    Leeftijd(tussen de 16 en 19):
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Geschiedenis:
    Instrument:
    Extra:

    Regels
    -Geen ruzie!
    -Minimaal 150 woorden per post, eens wat minder Is niet meteen een drama maar zorg ervoor dat het zo weinig mogelijk gebeurd.
    -Reserveringen blijven vier dagen staan(tenzij je om uitstel vraagt)
    -Het zou fijn zijn als je zeker 1 keer per week reageert, maar ik snap het wel als dat eens niet lukt
    -Naamveranderingen aangeven graag
    -Geen perfecte personages
    -Dubbelrol mag

    Topics
    Speeltopic 1
    Praattopic 1

    [ bericht aangepast op 21 nov 2015 - 11:29 ]


    I promise you I will learn from my mistakes.

    Mag ik een meisje?


    She was always looking for more..

    Ja, jongen please! ;3
    Zang en keyboard ^^

    [ bericht aangepast op 14 okt 2015 - 16:30 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jullie staan erbij!:)


    I promise you I will learn from my mistakes.

    [ bericht aangepast op 17 okt 2015 - 16:15 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Charlotte 'Charlie' Rémy
    "Music helps me escape from the reality I live in. "




    Leeftijd
    Charlotte is op dit moment nog 16 jaar, maar zal dit jaar nog verjaren. Op zes december om precies te zijn. Ze vindt het totaal niet erg om op Sinterklaas te verjaren, zeker als kind was het als een sprookje voor haar.


    Instrument
    Zang
    Piano

    Uiterlijk
    Charlotte heeft van nature een lichtbruine haarkleur, geërfd van haar moeder, maar heeft het een paar maanden geleden in een pastelkleurige tint paars geverfd. Het staat haar best wel schattig en past goed bij haar bleke huidskleur. Dan haar ogen, die zijn blauwgrijs en lijken altijd te sprankelen van interesse en vrolijkheid. Ze heeft lichtroze lippen maar doet meestal haar kenmerkende rode lippenstift op.
    Charlotte is niet zo lang, 1m 64, en heeft daarbij ook geen erg grote rondingen. Door haar grote valt ze dus niet zo hard op, maar dat wordt dan weer goedgemaakt door haar opvallende haarkleur.

    Karakter
    Een echt luide en opvallende meid Is Charlie niet. Ze blijft het liefst op de achtergrond. Ze is dus erg stil, ook bij haar vrienden, maar heeft wel een luisterend oor. Charlotte is dus een persoon waar je altijd bij terecht kan met je problemen en ze zal je ook altijd helpen. Maar zelf praat ze niet zo snel over wat haar dwars zit, ze kropt die gevoelens altijd op, wat ervoor zorgt dat ze soms heel erg triestig of gefrustreerd kan zijn. En dan moet je ook niet gaan vragen of er wat aan de hand Is of haar op haar zenuwen gaan werken, want dan krijg je één grote uitbarsting. Ook kan ze soms wat paniekerig zijn, wanneer ze denkt dat ze vastzit of te laat is voor iets.
    Verder is Charlie een vrolijk iemand, die goed het positieve van mensen kan inzien. Wanneer ze je mag heb je er een goede en trouwe vriend bij, maar wanneer ze je niet mag zal ze je gewoon wat ontwijken. Ook is ze een echte doorzetter, wanneer ze een lied heeft dat wat stroefjes gaat, blijft ze oefenen tot ze het uiteindelijk met ogen dicht kan spelen. Toch is ze niet zo competitief en kan ze snel geïntimideerd worden door iemand, ookal is ze beter dan die persoon. Vaak zeggen de mensen dan dag ze wat meer zelfvertrouwen moet uitstralen. "Dat is makkelijker gezegd dan gedaan," Is haar antwoord daarop.


    Geschiedenis
    Charlotte is geboren in Chelsea, en woonde van kinds af al erg dicht bij de muziekacademie. Het was voor haar altijd al een droom geweest om ooit in die academie te komen, er muziek te spelen en vrienden te maken. Ze speelt al van haar vierde piano. Wat veel mensen niet weten, en ook niet zouden verwachten, Is dat Charlotte een autodidacte Is. Dat betekent dat ze zichzelf het piano spelen heeft aangeleerd. Toch Is ze op haar twaalfde naar een muziekschool gegaan, omdat ze zonder diploma nooit zou worden toegelaten in de grote muziekacademie.
    Charlie is niet van rijke afkomst, haar ouders waren gewone simpele mensen die werkten voor hun geld. Dat betekent niet dat ze arm waren. Nee, ze Is opgegroeid in een best groot huis en had genoeg speelgoed om zichzelf te vermaken, ookal zat ze vaker achter haar piano dan dat ze met de barbies speelde.
    Verder kan je zeggen dat ze een gelukkige jeugd heeft gehad, haar ouders waren vaak thuis en motiveerden haar ook met het spelen van piano. Op optredens zaten ze altijd op de eerste rij, erg trots op hun kleine meid.

    Extra
    Charlie heeft een klein broertje, Tom, waar ze vaak mee speelt. Verder Is ze een voetbal supporter, van Chelsea FC natuurlijk. Ze is er trots op dat ze dezelfde achternaam heeft als een van hun voetballers, Loïc Rémy, ookal Is ze er spijtig genoeg geen familie van en heeft ze hem nog nooit ontmoet.


    Relaties
    Celeste-Sister-sister


    Kamer

    [ bericht aangepast op 25 okt 2015 - 21:05 ]


    I promise you I will learn from my mistakes.

    PENELOPE MAGDALENA ROCHESTER

          NAAM:
    Penelope Magdalena Rochester.
    Wordt uitgesproken als: Pennelloopie Magdellena Rotchester.
    Penelope heeft haar tweede naam "Magdalena" geërfd van haar tante - de tweelingzus van haar vader. Deze is overleden een paar dagen voordat Penelope werd geboren. Ze vindt het jammer dat ze haar tante nooit heeft gekend, maar is wel trots op haar naam gezien de verhalen die ze over de vrouw heeft gehoord.
    Penelope's ouders wilden graag een naam die je niet ontzettend veel hoort en uniek klonk, wat de reden is dat ze de naam "Penelope" hebben gekozen. Zelf vind het meisje haar naam soms een beetje aan de lange kant, waardoor ze door de jaren heen al een aantal bijnamen heeft gekregen. De meeste mensen noemen haar "Pen" of "Lope", al weten sommigen mensen soms wel eens iets aparter te verzinnen.
          LEEFTIJD:
    Penelope is zeventien jaar oud, geboren op 2 april. De lente is dan ook meteen haar favoriete seizoen, het is de tijd van het jaar dat er allemaal jonge dieren geboren worden en de tijd dat alles weer begint te groeien.
          KARAKTER:
    Penelope is niet de aangewezen persoon om altijd en overal op de voorgrond te willen treden. Ze is eigenlijk een beetje zo'n persoon die de kat uit de boom kijkt, maar echt verlegen is ze ook weer niet. Wel bloost ze erg snel als ze zich ongemakkelijk voelt.
    Ze is erg perfectionistisch. Je zal haar kamer niet snel rommelig aantreffen. Er slingert daar absoluut nooit iets op de vloer. In de klas is zij altijd degene met haar boeken perfect op elkaar gestapeld op de hoekjes van de tafel. Als ze de controle kwijtraakt kan ze wel eens in paniek raken, zeker omdat alles bij haar daarom draait. Ze wilt alles gewoon goed doen, zodat ze nergens spijt van zal krijgen en alles uit het leven kan halen.
    Gezien haar nette en rustige uitstraling, kunnen mensen haar op het eerste gezicht wel eens onderschatten. Penelope laat namelijk niet snel over haar heen lopen, wanneer iemand ruzie met haar zoekt zal ze aardig kunnen terugvechten. Ook is ze niet bang om te zeggen wat ze denkt, wat anderen daar ook van vinden. Ze staat altijd voor meer dan honderd procent achter haar vrienden en familie, die twee dingen betekenen alles voor haar.
    Penelope is een echt meisje en houdt ook van alle dingen die daarbij horen. Ze lakt haar nagels geregeld, houdt van kleding en shoppen en ze zorgt goed voor haarzelf en haar lichaam. Wel is dit lang niet alles waar haar leven om draait. Zo heeft ze zichzelf ook leren skateborden, wat ze nu aardig goed onder de knie heeft. Ze houdt van avontuur en gaat bijvoorbeeld graag op kamperen, hoewel ze dan een normale wc ontzettend mist - net zoals schoon water.
    Verder is ze er niet de persoon voor om lang alleen te zijn. Een momentje voor zichzelf op z'n tijd is wel eens fijn, maar Penelope is toch het liefste in de buurt van andere mensen, vooral haar vrienden. Ze moet gewoon iemand hebben om tegen te praten.
    Ze zal niet de slimste mens op aarde zijn, maar toch heeft ze altijd erg hoge cijfers door haar vele studeren. Als het om haar studie gaat is ze dan ook erg serieus. Ze kan er niet goed tegen als iemand haar van haar werk af probeert te houden. Ze heeft altijd eerst haar huiswerk af voordat ze lol gaat maken en is dus erg gedisciplineerd. Wel zal je een ander soort persoon zien wanneer ze alleen met haar vrienden is. Op het eerste gezicht zal je van de in de klas altijd oplettende en rustige Penelope niet snel verwachten dat ze ook helemaal uit haar dak kan gaan als ze plezier heeft.
    Ze heeft een zwak voor dieren en deze kunnen haar ook echt aan het lachen maken.

          UITERLIJK:
    {Inka Williams}Penelope is altijd al een beetje aan de dunne kant geweest. Hoewel dat er veel personen zijn die zichzelf te zwaar vinden, heeft Penelope juist het tegenovergestelde. Ze is wel vaak onzeker over haar lichaam en vindt zelf dat ze te weinig rondingen heeft die ze wel graag zou willen hebben. Het is niet dat ze er veel aan kan doen, maar het zal altijd wel een zwak punt van haar blijven. Om in conditie te blijven loopt ze vaak hard, wat ze zelf erg fijn vindt. Een uithoudingsvermogen wat rennen betreft heeft ze dus wel, maar als het om kracht gaat doet ze het een stuk minder goed. Vooral haar armen zijn erg slap te noemen. Vaak vraagt ze anderen of ze haar flesje water willen openen.
    Penelope heeft chocoladebruine ogen, die ze van haar vaders kant van de familie heeft geërfd. Haar moeder heeft juist lichtblauwe kijkers. Ook haar haar is bruin, al is het vroeger in haar kinderjaren altijd blond geweest en het nu nog steeds een beetje naar die kant neigt. Ook is het stijl en niet gemakkelijk te krullen. Ze heeft een smal, maar langvormig gezicht. Een ander klein dingetje waar ze wel eens onzeker over is zijn haar iets uitstekende oren.
    Haar huid heeft van nature al een hele lichte tint en wordt snel bruin in de zon. Zodra die schijnt, zal je Penelope ook wel vaak kunnen zien zonnen, wat ze erg graag doet met een boek in haar handen.
    Je zal Penelope meestal wel vrolijke kleuren zien dragen. Rokjes en jurkjes zijn ook helemaal haar ding. Ze heeft een soort eigen stijl ontwikkeld die ze zelf klassiek en tijdsloos noemt. De kleur zwart zal ze niet snel dragen, ze vindt dat dat niet echt bij haar past, hoewel ze het wel erg mooi bij anderen kan vinden. Verder is ze ook helemaal in voor sieraden. Kettingen, armbanden, ringen en oorbellen, ze vindt het allemaal geweldig en ook vindt ze dat het haar een betere uitstraling geeft. Wel doet ze niet teveel tegelijk aan, zodat het niet allemaal teveel wordt.
          GESCHIEDENIS:
    Al haar hele leven heeft Penelope in Londen gewoond, en daar is ze dan ook geboren. Ze is dan ook honderd procent Engelse, alhoewel ze wel een druppeltje Spaans bloed heeft doorgekregen van haar moeder, wie kwart Spaans is.
    Als kind wilde ze altijd zangeres worden en gaf ze vaak optredens aan haar trotse familie. Veel aandacht heeft ze nooit echt gekregen van hun. Het grootste deel van haar leven is ze enig kind geweest en altijd heeft ze wel iemand gemist om mee te spelen. Haar beiden ouders - en dan met name haar vader - zijn altijd en overal erg druk bezig met hun werk. Haar vader is CEO van een groot modebedrijf waar haar moeder ook werkt. Penelope heeft altijd geweten dat haar ouders van haar houden en is ook heel erg blij met ze, maar toch kon ze het niet helpen dat ze zich soms een beetje eenzaam voelde. Zo was haar moeder te laat voor haar dochters eerste zwemwedstrijd toen het meisje zes was.
          INSTRUMENT:
    Penelope speelt gitaar, en dan nog wel het liefst akoestische. Ook zingt ze en noemt ze zichzelf een singer songwriter.
          EXTRA:
    Penelope is verslaafd aan thee.
    Ze verzameld postzegels, wat ze al doet sinds haar tiende levensjaar.


    She was always looking for more..

    Oke, nee, ik schrijf me uit. Gaat hem niet worden.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Penoza schreef:
    Oke, nee, ik schrijf me uit. Gaat hem niet worden.


    Spijtig! Maar bedankt dat je het meld.


    I promise you I will learn from my mistakes.

    Ik reserveer een jongen (die shello speelt) als dat kan -maar kan niet beloven dat ik altijd ga kunnen schrijven, ik zal m'n best doen-

    [ bericht aangepast op 15 okt 2015 - 7:39 ]


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    GusWaters schreef:
    Ik reserveer een jongen (die shello speelt) als dat kan -maar kan niet beloven dat ik altijd ga kunnen schrijven, ik zal m'n best doen-


    Je staat erbij! En het maakt niet uit als je niet altijd kan schrijven, ik heb ook van die dagen waar ik echt een tijdsgebrek heb.


    I promise you I will learn from my mistakes.

    Mag ik een meisje die viool speelt ?

    TIJDELIJKE STOP OP DE MEISJES


    I promise you I will learn from my mistakes.

    Voor degene die al meedoen: als jullie willen mogen jullie ook nog een jongen erbij nemen, het hoeft niet per se hoor.


    I promise you I will learn from my mistakes.

    Ik ga morgen op vakantie voor een week waar ik alleen internet heb als ik naar het gemeentehuis ga, maar na volgende week zaterdag ben ik er weer gewoon.


    She was always looking for more..

    Kaiho schreef:
    Ik ga morgen op vakantie voor een week waar ik alleen internet heb als ik naar het gemeentehuis ga, maar na volgende week zaterdag ben ik er weer gewoon.


    Okay, bedankt voor het melden. Heb veel plezier!


    I promise you I will learn from my mistakes.