• Quizlet's Inter-House Quidditch Cup
    "You can't cancel Quidditch!"


    Twenty Eight Players.
    Four houses. Four teams.
    One school. One game. One cup.

    Who will win the first Quizlet's Inter-House Quidditch Cup?


    G R Y F F I N D O R

    Captain
    • Poncho • Gail
    Keeper
    • Founder • Ron Weasley
    Chasers
    • EthereaI • Leonie
    • Baelor • Leah
    • WeasIey • Ilona
    Beaters
    • Poncho • Gail
    • Bloodstreams • Danielle
    Seeker
    • Painkiller • Qingsel


    S L Y T H E R I N

    Captain
    • Koelbloedig • Nicole
    Keeper
    • Debbaut • Jarne
    Chasers
    • glitterdonut • Black
    • Markey • Amber
    • Sogra • Tracey Davis
    Beaters
    • Koelbloedig • Nicole
    • Spotgaai • Marlies
    Seeker
    • DreamerN • Nathalie


    R A V E N C L A W

    Captain
    • HalfbloodPrince • Morgana
    Keeper
    • Anzu • Luna Lovegood
    Chasers
    • IamSherlocked • Morgana
    • MusicIsLife12 • Lola Kuntell
    • Cliodna • Evelien Lane
    Beaters
    • Kenopsia • Noël
    • Cleiona • Danique
    Seeker
    • Stilinski • Sterre


    H U F F L E P U F F

    Captain
    • RhaegaI • Nichelle
    Keeper
    • Necessity • Marrit
    Chasers
    • SPECS • Nymphadora Tonks
    • Scira • Sylvie
    • Illicit • Nichelle
    Beaters
    • Abstergo • Chester
    • Solemnly • Linde
    Seeker
    • Backbiter • Wendy

    R E S E R V E S

    •
    •
    •
    •
    •



    "Weasley is our King, Weasley is our King!"


    "He didn't let the Quaffle in, Weasley is our King!"

    • Informatie•

    Basics
    x Deze wedstrijd heeft zes rondes.
    x Er is plaats voor achtentwintig actieve deelnemers.
    x Daarnaast is er nog plaats voor vijf reserve spelers, die in kunnen vallen.
    x Iedereen kan aanmoedigen, hiervoor hoef je niet mee te doen aan de wedstrijd.
    x Ik organiseer deze wedstrijd samen met mijn mede juryleden Gunnulfsen - Dore - en Rikiah - Anne.


    Deelnemers
    Als je mee wilt doen aan de wedstrijd laat je gewoon even weten dat je mee wilt doen, vermeld daarbij alsjeblieft je naam, dit mag ook een schuilnaam zijn - bijvoorbeeld "Harry Potter" en vermeld er ook bij in welke afdeling je wilt en welke positie je in wilt nemen. Captains worden naderhand random gekozen, je mag eventueel je positie als captain afstaan als je deze niet wil.
    De reserves zijn ervoor als iemand uitvalt, een bepaalde tijd weg is of gewoon niet meer reageert, zodat zij deze plaats over kunnen nemen. Reserves zijn nog niet voor een bepaalde afdeling of positie ingedeeld.
    Natuurlijk is iedereen welkom om gewoon mee te kijken en deze wedstrijd te volgen, aangezien je ook je favoriete afdeling kan steunen door ze aan te moedigen en daarmee Quidditch Punten voor dat team te verdienen.


    Regels
    x Wees aardig tegen elkaar en blijf sportief.
    x Denk goed na voordat je meedoet, want het is zonde als iemand uitvalt.
    x Als een deelnemer één ronde inactief is geweest, stuur ik een berichtje, krijg ik binnen vijf dagen geen reactie, wordt één van de reserves ingezet.
    x De gewone Quizlet huisregels gelden natuurlijk ook hier.


    Uitleg
    In deze eerste versie van Quizlet's Inter-House Quidditch Cup strijden de vier afdelingen - Hufflepuff, Ravenclaw, Gryffindor en Slytherin - tegen elkaar. Alle team spelers kunnen punten - genaamd Quidditch Punten - verdienen, waarmee ze de kans op het winnen van een wedstrijd groter maken. Het uiteindelijke doel van de wedstrijd is om met je afdeling te winnen. Er zijn zes wedstrijden, tussen de vier afdelingen en het team dat in het totaal de meeste punten heeft, wint. Het gaat dus niet om wie het meeste gewonnen heeft!
    De wedstrijden zullen als volgt gaan; rondom de wedstrijden zullen er opdrachten zijn waarmee je Galleons kan winnen, met deze Galleons kan je een bezem kopen, des te beter je bezem des te meer Quidditch Punten je hebt, des te hoger je kans is om te winnen. Die Quidditch punten staan voor hoevaak een bepaald iets in de randomnizer komt. Een uitgebreidere uitleg, vind je in de story!


    Links
    x Story - neem een abo.
    x Meer informatie!
    x Q&A
    x Kalender
    x Punten
    x Praattopic



    "Weasley can save anything, he never leaves a single ring!"


    "That's why Gryffindors all sing: Weasley is our King!"

    • Ronde drie•

    Algemene Quidditch Punten
    Ravenclaw 2
    Slytherin 2

    Stand
    Ravenclaw - Slytherin
    0 - 0


    Meer informatie.

    Tijden en data's
    x Aanwezigheid doorgeven kan tot woensdag 20.00.
    x Bezems kopen voor de aankomende ronde kan tot woensdag 20.00.
    x Volgende ronde woensdag 21.00.
    x Groeps opdracht één: 18 september 23.59.
    x Wekelijkse Lotterij: 18 september 23.59.



    "Weasley is our King, Weasley is our King!"


    "He didn't let the Quaffle in, Weasley is our King!"

    • Scorebord•
    Gryffindor
    210
    Slytherin
    50
    Ravenclaw
    40
    Hufflepuff
    160


    "Weasley can save anything, he never leaves a single ring!"


    "That's why Gryffindors all sing: Weasley is our King!"


    Beste Black,

    Hierbij heb je toestemming om met jouw wedstrijd Quizlet's Inter-House Quidditch Cup te beginnen. Je hebt een week om een topic te openen. Veel plezier!

    Met vriendelijke groeten,
    Poncho

    [ bericht aangepast op 10 sep 2015 - 17:56 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Koelbloedig schreef:
    (...)

    Nee helaas niet :(. Wel erg jammer dat ze zich terug getrokken hebben...

    *huiliehuilie*
    'DON'T CRY! AVADA KEDAVR-!'
    - ' Alright Milord!!'


    Jahh.. Persoonlijk vind ik het zo ook wel minder leuk worden :/ Hele team loopt leeg :/


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Het is echt ontzettend jammer van de uitschrijvingen! Maar ik weet niet meteen mensen die mee willen doen.


    16 - 09 - '17

    Meh, erg jammer. Ik moet nu eigenlijk een nieuwe ronde schrijven, maar ik weet niet hoe ik dat ga doen als de helft mist xd


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    GODVERDOMME. Sorry Gryffindor, ik was die groepsopdracht helemaal vergeten en het is tegen vandaag. F*ck it.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    BIack schreef:
    Meh, erg jammer. Ik moet nu eigenlijk een nieuwe ronde schrijven, maar ik weet niet hoe ik dat ga doen als de helft mist xd


    Snap ik ja.. Kun je anders niet tijdelijk het team vullen met namen van personages die in de HP serie in Hufflepuff en Ravenclaw zitten? Dan heb je voor nu in ieder geval iets..


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Beste mensen, ik ga de deadline even een dagje verplaatsen!
    De update komt morgen en de groepsopdracht mag ook morgen ingeleverd worden! Dan ga ik ondertussen een oplossing proberen te verzinnen voor de afwezigen!


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Wie waren de juryleden ook alweer?

    Kan dit niet in het topic?(cat)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    HalfBloodPrince schreef:
    Wie waren de juryleden ook alweer?

    Kan dit niet in het topic?(cat)

    Staat gewoon in het topic hoor haha, bij info.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    BIack schreef:
    (...)
    Staat gewoon in het topic hoor haha, bij info.



    oeps sorry!


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Dat is wel heel jammer :/ Ik kan op de moment zelf niet mee helpen met de groepsopdracht en dat vin ik ontzettend jammer. Ik probeer wel elke dag mijn aanwezigheid door te geven, nu het onze wedstrijd is.


    What would Emma do?

    Het is idd echt jammer van de uitschrijvingen. ): Zeker ook omdat anderen van hun afhankelijk zijn, grotendeels dan.
    Bij de updates zou je kunnen doen dat ze iets overkomt, bijv. geraakt door een Bludgers of ergens tegenaan knallen... Ook al is dat niet uitgeloot, maar zo kan je ze er wel uitschrijven.

    Maar dan zitten we nog met het probleem van de incomplete teams... Ik kan nog wel aan iemand vragen of die mee wilt doen, maar het is ook een kwestie of die persoon tijd genoeg heeft.


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Het is idd echt jammer van de uitschrijvingen. ): Zeker ook omdat anderen van hun afhankelijk zijn, grotendeels dan.
    Bij de updates zou je kunnen doen dat ze iets overkomt, bijv. geraakt door een Bludgers of ergens tegenaan knallen... Ook al is dat niet uitgeloot, maar zo kan je ze er wel uitschrijven.

    Maar dan zitten we nog met het probleem van de incomplete teams... Ik kan nog wel aan iemand vragen of die mee wilt doen, maar het is ook een kwestie of die persoon tijd genoeg heeft.


    Ja er zijn verbazingwekkend genoeg helemaal niet zoveel mensen die hun tijd kwijt kunnnen/willen aan Q wedstrijden.


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    Ik heb een oplossing gevonden! Ik ga namelijk gewoon elke keer een aantal invallers vragen van de andere teams en het zo oplossen, die hoeven dan alleen even aanwezig te zeggen en done (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    MT.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Eerste schooldag en ik zit gelijk vijf uur aan mijn huiswerk, geweldige start :') Anyways, sorry voor het wachten, het komt eraan.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.