• Ik vroeg mij dit opeens af , kweet niet hoe ik er op kom mrja

    Wie is hier eiglijk vegetariër of veganist??

    Ik bn namelijk vegetariër, nu niet dat dat zo speciaal is fzoo, mr op school eet ik warm en dn kreeg ik daar altijd vndie domme reacties op vn 'zijt gij vegetariër fzoo?!!'
    dus nu vroeg ik mij dat gewoon af om te weten.


    Those patient Hufflepuffs are true and unafraid of toil! <3

    Ik ben geen vegetairiër fzoo.
    Het enige speciale bij ons is dat mijn zus op dieet is xD

    Ik ben wel een tijdje vegatarier geweest, maar het is toch best nutteloos xD

    Mijn zusje is vegetarier... maar die word steeds erger geen kaas meer en soms geen snoep... Ik wil ook vegetarier worden maar ben nogal moeilijker eter (lust bijna niks) dus ik eet alleen biologisch en anders niet... Mensen denken daarom ook wel eens da ik vegetarier ben:P

    ik eet al bijna 6 jaar geen vlees meer (A)
    and i'm proud of it!
    [[heb ook al bijna 10 jaar geen cola meer gedronken menssjs :O]

    ik eet al bijna 6 jaar geen vlees meer (A)
    and i'm proud of it!
    [[heb ook al bijna 10 jaar geen cola meer gedronken menssjs :O]


    WHAA ,kan dat??
    Ik ben lkkr Cola-verslaafd ,,en lolly-verslaafd en energy-drink verslaafd (A)


    Crack a bottle

    Ik ben ook 3 maanden ongeveer vegetarier geweest. Maar ik lust ook bijna niks. Dus als dat andere niet-vlees spul luste ik dus niet... =.= en toen moest ik weer niet-vegetarier worden...xD

    ik wil het altijd worden..
    ja.. :S
    maar ik kan niet leven zonder frikandellen en biefstukken en pizza met ham..
    en slavinken..
    dus ik ben het niet onder het eten.. :S
    x'D


    AAP

    Ik ben niet echt vegatarier maar ik eet wel heel weinig vlees.

    GEen een van de twee


    Live life limitless.

    Ik!

    sinds 18 november 2007


    Al sinds de Zomervakantie van 2007 was ik daar over aan het denken.

    Best wel een moeilijke keuze.

    Maar ik wil het voor altijd blijven.

    Ik heb er eigelijk nog nooit spijt van gehad.

    Maar er zijn er wel die mij pesten.Dan houden ze hun vlees tegen mijn mond enzo...Dan word ik dus heel kwaad,begin te schreewen, en loop huilend weg.


    Don't wanna Fly if You´re still on the Ground...<3

    Ik ben ook vegetariër^^
    In november 3 jaar.


    It's all for you, my butterfly.

    ik ben geen vegetariër maar eet wel zo min mogelijk vlees(A) , maarja iedereen blijft zeiken; ben jij nu vegetariër? heel irritant


    I am an idiot, I move.

    Nou ik heb hier zo een erg verhaal over hé !!!

    Ik had dus besloten vegitarier te worden, en natuurlijk steunde me NIEMAND -_- zeker men ouders niet maja, mama had toch groeteburgers enz gekocht, maar op een avond, ik was alleen thuis, maar er stond een bord eten voor me klaar. de burgers leken niet echt op vegitarisch burgers dus belde ik men ma voor de zekerheid, en die zei dat alles oké was, het was vegitarisch. Dus ik eet het op en eigenlijk vond ik het niet zo lekker, komt die avond men ma thuis zegt ze, en was het eten lekken, antwoord ik van Neej, echt niet zegt Zij opnieuw OE LISA HET WA NOGTHANS KIP!!

    Toen moest ik wel even men woede onderdrukken -_-

    Ik wil het wel worden, maar ik kan niet van de Mac afblijven. -Handjesthuis.-


    ok

    -Is haar Big Mac aan het zoeken -.- -


    ok