• Pim is, nu de temperaturen weer oplopen, veel buiten te vinden. Hij heeft wat nieuwe hangplekjes die toch wel ietwat apart zijn, vind ik zelf. Namelijk de groene container:



    En de auto:




    Hebben jullie huisdieren ook van die aparte plekken waar ze graag zitten?

    [ bericht aangepast op 30 aug 2015 - 16:32 ]


    26 - 02 - '16

    N'awwe. De wasbak is een persoonlijke favoriet van mijn kat.


    The truth is out there.

    Mooie foto's!(: Pim zoekt wel echt de warmste plekjes op eh haha, de auto en de container zullen niet bepaald koel zijn.=')


    You were born original, don't die as a copy.

    Clarice schreef:
    N'awwe. De wasbak is een persoonlijke favoriet van mijn kat.


    Die van mij zou nooit in een wasbak zitten, maar hij voelt zich wel cool genoeg om op een aanrecht te gaan zitten. :W
    Helaas kon ik er geen foto van maken..


    26 - 02 - '16

    SPECS schreef:
    Mooie foto's!(: Pim zoekt wel echt de warmste plekjes op eh haha, de auto en de container zullen niet bepaald koel zijn.=')


    Klopt haha. Pim is dol op warmte c;


    26 - 02 - '16

    Wow, die foto's zijn heel mooi :o Vooral die eerste is prachtig! (:
    Mijn hond ligt heel graag voor de deur van de wc zodat ik er niet door kan :')


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Kilig schreef:
    (...)

    Die van mij zou nooit in een wasbak zitten, maar hij voelt zich wel cool genoeg om op een aanrecht te gaan zitten. :W
    Helaas kon ik er geen foto van maken..


    Het is nog normaal als Dikkie op het aanrecht zit. Honestly there is no safe spot in this house. Hij heeft er ook een gave voor om de schone was te vinden en daarop te gaan liggen haren. D:
    Maar Pim is echt cute!


    The truth is out there.

    Aahw hij is lief (: Nu mis ik mijn katten.
    Mijn oudste kat houdt ervan om op de auto te liggen en toen we de oude keuken nog hadden, ging ze bovenop de keukenkastjes liggen, die echt drie meter hoog waren. En ze hield van in de douche liggen, tot mijn broer eens de kraan opendraaide. (:


    Take risks and conquer your fears.

    Dankjulliewel c:
    Het is zo grappig hoe eigenwijs dieren kunnen zijn met plekjes claimen.


    26 - 02 - '16

    Mijn kat Hayley gaat op de vuile was liggen.

    Die foto's zijn echt prachtig, net zoals Pim trouwens.
    Mijn kat ligt altijd op kussens of op een stapel schone was. :W

    [ bericht aangepast op 30 aug 2015 - 18:51 ]


    Life is a beautiful struggle

    Awwww.
    Mijn kat lag altijd graag door het zand in onze achtertuin te rollen met dit weer, of ze lag in de schaduw onder soort fonteintje dat we hebben. Zolang ze maar niet nat werd, maar wel in de buurt was van het water om te drinken.
    En verder lag ze graag op mijn bed of op het keukenkrukje.
    Man, wat mis ik haar nu. ): Ze is helaas sinds donderdag niet meer bij ons.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Mooie kat!
    De nieuwe favoriete plek van onze kat is het oude konijnenhok (waar nog stro in ligt).


    You can't start the next chapter of your life if you keep re-reading the last one.

    Mijn kat lag altijd in een de bloembak.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Mijn kat gaat altijd op mijn plek zitten zodra ik van de stoel opsta. Als ik niet oplet zit ik zo bovenop hem. :']


    Every villain is a hero in his own mind.

    Aww, wat een leuke foto's. ^^

    Onze hond ligt regelmatig in deuropeningen, maar verder heeft zij niet echt rare ligplaatsen. Ik zit de afgelopen tijd wel nu en dan met de cavia op de grond en laatst is ze begonnen door de kamer te lopen. Ze waggelt dan heel happy kris kras tussen stoelpoten door en dwars door de kamer. Net vanavond probeerde ze nog onder de hond door te lopen, maar hoe lief onze hond ook is, dat leek me toch niet zo'n heel handig plan. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan