• Vandaag was op zich geen heel bijzondere dag voor mij, eerder voor mij opa en oma want die gingen verhuizen!=3
    Nou ja ik had al een paar weken geleden een klein cadeau meegenomen uit zaandam (een houten tulpje die je op je nachtkastje ofzo kan zetten), maar ik mijn oma vond het totaal niet leuk om te verhuizen (ze doet het voor me opa die niet veel meer kan en hun hele oude huis bestaat uit trappen) en dus besloot ik om haar dag wat op te fleuren.c= Vanuit het werk heb ik twee bossen rozen meegenomen en aangezien mijn moeder chili had gemaakt en wij met het gezin bij mijn opa en oma gingen eten, heb ik ook nog de spullen voor een toetje meegenomen!



    Nou ja toen liep ik hun slaapkamer in omdat mijn oma en moeder daar op begeven moment bezig waren met het bed opmaken en daar zag ik een doos met dikke boeken (en ik ging natuurlijk snuffelen, die doos was open dus ik kon er zo inkijken.='D) en zag ik een D-Day boek liggen waarop ik grappend zei dat ik nooit naar de bieb had hoeven gaan voor me geschiedenis projecten als ik had geweten dat me oma al die boeken had.=') Oma moet natuurlijk zo veel mogelijk spullen kwijt en toen zei ze dat ik die mee kon nemen. Voorlopig heb ik niet een enorme interesse in die boeken, maar toen toverde ze opeens twee grote sprookjesboeken tevoorschijn waaruit ze mij (en waarschijnlijk mijn broer) vroeger voorlas. Nou, die heb ik dus wel mooi mee naar huis genomen (na dat ze ze me aanbood natuurlijk!) haha.=3 Er staan heel veel sprookjes in waar ik nog nooooit van gehoord heb!Ö



    En vanmiddag zat ik tussen het maken van het toetje (de brownie) door op me laptop te internet te shoppen voor ondergoed in de v&d....en zoals dat wel vaker gaat kwam ik dus in de 'outlet' sectie terecht waar je superveel leuke dingen had natuurlijk. Uiteindelijk ben ik naast ondergoed ook geëindigd met een nieuwe winterjas:



    Ik had altijd al een zwak voor jassen met dubbele knoppen....en de roze kleur schreeuwde op de een of andere manier mijn naam!='D Hij was dan ook nog eens van 130 euro naar 52 euro afgeprijsd en toen ging mijn koopjesjagers hart natuurlijk helemaal sneller kloppen en tja...nu heb ik binnenkort een nieuwe jas!=') Oh en onderbroeken die ik dringend nodig had, in mijne beginnen gaten te komen.='d


    Dat wou ik even kwijt.

    [ bericht aangepast op 8 sep 2015 - 22:35 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Aww, wat lief!
    En heb je misschien een linkje naar die jas? Ik vind hem echt onwijs mooi!


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Vrataski schreef:
    Aww, wat lief!
    En heb je misschien een linkje naar die jas? Ik vind hem echt onwijs mooi!


    Ja, mijn oma was ook zo helemaal van "Ooooh bedankt! Dat had je niet hoeven doen!" ='D En dan weet je dat je het juiste hebt gedaan haha.


    You were born original, don't die as a copy.

    Aaaah wat een leuke dag! En wat lief van je. Die toetjes zien er echt lekker uit, hehe.
    Als de boeken je niet interesseren, mag je ze wel doorgeven aan mij 8D I'm always a slut for WWII stuff.


    Your make-up is terrible

    Furiosa schreef:
    Aaaah wat een leuke dag! En wat lief van je. Die toetjes zien er echt lekker uit, hehe.
    Als de boeken je niet interesseren, mag je ze wel doorgeven aan mij 8D I'm always a slut for WWII stuff.


    Ja opzich, als je werk niet meerekent haha.=3 Pfff ik ben lief.=')) Ja was ook echt lekker, vers gebakken brownies met een bolletje vanille ijs en daar een waffeltje in geprikt en dan warme kersen erbij.....en het toefje slagroom....wat ik was vergeten.=')
    Hahaha, nou ik heb ze niet, oma heeft ze nog en tja.....ik zie wel als de tijd komt zeg maar.=')


    You were born original, don't die as a copy.

    Dat dessert mag je ook wel eens bij mij komen maken. :Y)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    I adore the coat. :Y)
    En wat lief dat je dat voor je grootouders hebt gedaan. Een hele leuke dag. (:

    [ bericht aangepast op 9 sep 2015 - 9:13 ]


    The truth is out there.

    Wat superlief van je. Doe je de desserts ook maken bij zieke. Dan meld ik me vrijwillig aan:3


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Wat leuk. ^^ Dat dessertje ziet er lekker uit. :3


    Ik wil een tuin vol egels

    Epiphanies schreef:
    I adore the coat. :Y)
    En wat lief dat je dat voor je grootouders hebt gedaan. Een hele leuke dag. (:

    Oh gosh, kersen met ijs en een brownie. De neiging om aan mijn computerscherm te likken is groot. *.*

    Maar wat lief van je dat je ze kwam verrassen. Verhuizen is inderdaad een grote stap voor ouderen, dat merk ik ook heel erg bij mijn eigen grootouders. Dan zullen ze zo'n attent kleinkind vast erg waarderen. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Awh; wat lief van je, dat je dat gedaan hebt voor je opa en oma! Die jas en boeken zijn natuurlijk ook heel leuk. Vooral de kleur van de jas vind ik geweldig!


    I don't understand that reference. - Castiel

    Patholoog schreef:
    Dat dessert mag je ook wel eens bij mij komen maken. :Y)


    Kom maar hierheen!=')

    Epiphanies schreef:
    I adore the coat. :Y)
    En wat lief dat je dat voor je grootouders hebt gedaan. Een hele leuke dag. (:


    Yessss, me tooo. Hij was al binnen maar me vader is hem vergeten op te halen.=') Morgen kan ik hem passen.<3
    Ja achja, ik vind me opa en oma ook lief.='D Dus ja haha


    You were born original, don't die as a copy.

    IrishNialler schreef:
    Wat superlief van je. Doe je de desserts ook maken bij zieke. Dan meld ik me vrijwillig aan:3


    Hahaha nawh als je nou dichtbij woonde dan deed ik het!=')

    Hazy schreef:
    Wat leuk. ^^ Dat dessertje ziet er lekker uit. :3


    Dankjewel.c=

    Square schreef:
    Oh gosh, kersen met ijs en een brownie. De neiging om aan mijn computerscherm te likken is groot. *.*

    Maar wat lief van je dat je ze kwam verrassen. Verhuizen is inderdaad een grote stap voor ouderen, dat merk ik ook heel erg bij mijn eigen grootouders. Dan zullen ze zo'n attent kleinkind vast erg waarderen. ^^


    Ga je gang!:Y) Niemand die je ziet haha.

    Hamily schreef:
    Awh; wat lief van je, dat je dat gedaan hebt voor je opa en oma! Die jas en boeken zijn natuurlijk ook heel leuk. Vooral de kleur van de jas vind ik geweldig!


    Ah wel, het was niet heel veel moeite en hun worden er wel blij van dus ja.=3 Jaaaaa, rozeee.*.*
    Dan draag ik die naar meetings en weet iedereen meteen wie ik ben!='D


    You were born original, don't die as a copy.