• Ik ben een groot The Walking Dead fan en houd vooral van spannende verhalen te schrijven. Dus wil ik een Walking Dead story schrijven.

    De wereld waarin wij leven verandert drastisch nadat een epidemie uitbreekt. Mensen sterven binnen enkele uren nadat de epidemie is uitgebroken, maar staan minuten later weer van de dood op met een verlangen om te doden. De wereld lijkt te eindigen, en de levenden worden verslonden.

    Memoria is een van de weinige nog levenden in Atlanta, maar dat komt alleen omdat ze de bossen in is gevlucht zodra alles begon te veranderen. Ze is bewapend en weet zich te verdedigen tegen de levende doden, totdat ze gewond raakt en voor dood achter wordt gelaten. Wordt ze voer voor de doden? Of zal iemand haar op tijd vinden en zal ze verder kunnen leven in een wereld waar je nooit meer zal slapen, uit angst dat de handen van de doden je zullen grijpen.

    Soms is het beter om dood te zijn.




    Mijn vraag aan jullie is:
    - Spreekt de inleiding je aan?
    - Zijn er mensen die het verhaal zouden willen lezen? (Zo niet, waarom niet? <3)
    - Zal ik de titel; "The Walking Dead" gebruiken?


    Ik moet erbij toevoegen dat het niet alleen om zombies enzo gaat, maar ook een hele verhaal achter zit en er ook liefde, vriendschap etc erin voor zal komen.

    [ bericht aangepast op 5 okt 2012 - 19:09 ]

    Memoria<3
    Hehe:Y)
    De inleiding spreekt me aan, maar ik zou het niet lezen aangezien ik liever over andere onderwerpen lees. The Walking Dead is een leuke titel^^


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    De inleiding spreekt mij aan, ik vind het een goede inleiding. Maar ik zou het niet willen lezen, ik ben niet zo van de horror verhalen. De titel "The Walking Dead" is een goeie titel.


    Physics is awesome

    Memoria schreef:
    Memoria<3
    Hehe:Y)
    De inleiding spreekt me aan, maar ik zou het niet lezen aangezien ik liever over andere onderwerpen lees. The Walking Dead is een leuke titel^^

    I adore your username <3 En thanks, I understand ^^

    Loveless schreef:
    (...)
    I adore your username <3 En thanks, I understand ^^

    Dankje, altijd leuk om te horen^^


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    De inleiding spreekt me zeker aan. (:
    Ik zou het lezen. En the walking Dead is wel een goede titel. ^^


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    Azulchica schreef:
    De inleiding spreekt mij aan, ik vind het een goede inleiding. Maar ik zou het niet willen lezen, ik ben niet zo van de horror verhalen. De titel "The Walking Dead" is een goeie titel.

    Begrijpelijk, vind het al lang fijn om een eerlijke mening te lezen!

    Dittany schreef:
    De inleiding spreekt me zeker aan. (:
    Ik zou het lezen. En the walking Dead is wel een goede titel. ^^

    Gelukkig een iemand die het wilt proberen!
    Heb je The Walking Dead serie al eens bekeken?

    Ik ken jou verhalen! <3
    Ja het spreekt me wel aan. Zou het ook wel lezen denk ik.


    I'll never be good enough... You make me wanna die!

    Qiayau schreef:
    Ik ken jou verhalen! <3
    Ja het spreekt me wel aan. Zou het ook wel lezen denk ik.

    Yay! Dat vind ik leuk om te horen hihi.

    Memoria schreef:
    (...)
    Dankje, altijd leuk om te horen^^

    No problem ^^
    Memoria is een naam die ik super vaak gebruik in mijn verhalen tegenwoordig haha. Ik vind het zo mooi ^^

    Tsja ik zal 't niet lezen want ik heb een hekel aan horror, maar anderen misschien wel:].


    No growth of the heart is ever a waste

    Uchiha schreef:
    Tsja ik zal 't niet lezen want ik heb een hekel aan horror, maar anderen misschien wel:].

    -cries- Dat is jammer maar ik begrijp het wel (:

    Ja, de inleiding spreekt me aan en ja, ik wil het lezen en ja, je zou die titel kunnen doen, maar als je een andere bedenkt is dat wel origineler. :Y)


    You are beautiful, you are love.

    Ik zou 't wel lezen, ik houd van horror. Al denk ik wel dat je er maar van moet houden, want anders zou ik 't ook niet lezen. Maar jouw verhalen zijn (welke ik tot nu toe gelezen heb) heel goed en mooi beschreven, dus zal ik deze ook zeker lezen. :Y)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik zou het wel willen lezen. I like stories with zombie's.


    I follow only one rule |