• [ bericht aangepast op 29 nov 2015 - 0:54 ]


    Sarah = ongewoon sexy

    Duivelsgebroed schreef:
    (...)

    Dankje, misschien ga ik daar wel op in


    Don't hesitate! ;3


    Your make-up is terrible

    [ bericht aangepast op 29 nov 2015 - 0:54 ]


    Sarah = ongewoon sexy

    Hou me op de hoogte, ben wel benieuwd nu (-:


    Life is really simple, but we insist on making it complicated

    Je hebt geen droom om naar toe te werken. Je hebt je droom al en je bent ongelukkig omdat je niets hebt om naar toe te werken.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Kan het zijn dat je de onbewuste behoefte hebt om nog dingen te ontdekken? Je hebt namelijk eigenlijk de dingen die mensen vaak als levenswensen hebben al voor mekaar; werk, partner, (bijna) een huis. Dus je zit al bijna in het huisje-boompje-beestje stadium. Zou dit een vraag voor je zijn: is dit het? Is dit wat mijn leven me te bieden heeft en houdt het hier op?
    Ik ben zelf ook 23, maar ik zou dolgraag naar wat plekken op de wereld willen reizen, mezelf beter leren kennen en andere mensen en culturen leren kennen zodat ik mezelf ook wat meer verrijk. Ik wil ervaringen op doen, boeken lezen over bijzondere mensen in bijzondere situaties en geïnspireerd raken. Ofwel; een huisje-boompje-beestje lifestyle is nog niks voor mij. Het zou kunnen zijn dat jij ook onderhuidse behoeftes hebt (in deze richting of een andere) waarvan je het gevoel hebt dat je die niet meer kunt najagen. Misschien is dat het wat voor onrust zorgt, wat voor dat gevoel van gemis zorgt.


    No growth of the heart is ever a waste

    [ bericht aangepast op 29 nov 2015 - 0:54 ]


    Sarah = ongewoon sexy

    Nieuws?


    Life is really simple, but we insist on making it complicated

    [ bericht aangepast op 29 nov 2015 - 0:54 ]


    Sarah = ongewoon sexy