• Once upon a time, a young girl found her true love.
    You found your wildest dreams.


    In deze RPG komt ieders meisjesdroom uit. Je wordt een prinses, je wordt stapelverliefd op een knappe prins met zijn witte paard. Je deelt de rest van je verdere leven samen met je droomprins en heerst over een koninkrijk, gelukkig. Er komen 10 prinsessen en 10 prinsen vanuit verschillende koninkrijken naar het kasteel Gloria een magisch rijk, waar alles kan gebeuren. Om hun droomprins of droomprinses te ontmoeten. Sommige gaan er vrijwillig heen om hun ene ware liefde te ontmoeten. Sommige gaan tegen hun zin in, omdat hun ouders het willen dat ze daarnaar toe moeten gaan. Andere.. andere moeten hun ware liefde thuis laten om zo met een prins of met een prinses te kunnen trouwen om over hun eigen koninkrijk te kunnen regeren. Maar uiteindelijk zullen ze alle 20 deelnemers gelukkig zijn en hun ware liefde ontmoeten en samen regeren over hun koninkrijk.

    Wat zal er gebeuren? Zullen ze verliefd raken? Misschien dat er ruzies komen?? Of liefdestriangels waar je maar niet uit kan komen?? Of verraad?? Hier zal je wat te beleven hebben.. Roddels die komen sowieso wel..

    Regels:
    • Natuurlijk de huisregels van Q.
    • Schrijf stukjes van 250 woorden, dan heeft de ander genoeg om op te reageren.
    • Geen perfecte personages! Niemand is perfect.
    • Een reservering blijft drie dagen staan! Als je langer de tijd nodig hebt, meld dat dan in een mail naar mij. (XDarkWingsX)
    • Geen eendagsvliegen! Ik wil mensen hebben die hiervoor tijd hebben.
    • 16+ mag, aangezien het een liefdes RPG is, maar hou het wel netjes en zet het onder een spoiler.
    • Sluit niemand buiten. We gaan gezellig met zijn allen RPG’en.
    • No fights! In de RPG zelf mag dit natuurlijk wel.
    • OOC tussen haakjes of in het praattopic!
    • Twee personages per account. Een jongen en een meisje.
    • Bij veel belangstelling kunnen er meer rollen vrijkomen! Dit is alleen als vrouwen en mannen gelijk zijn.
    • Alleen ik (XDarkWingsX) maak de topics aan.
    • En het aller belangrijkste heb plezier! (:

    Rollen:

    Prinsessen: Stop op vrouwen
    1. XDarkWingsX
    2. Quokka
    3. Voldemortx
    4. Feliana
    5. EthereaI
    6. Gayle


    Prinsen:
    1. EthereaI
    2. CalTHood
    3. Cotrona
    4. Voldemortx
    5. GeorgeWeasley
    6. XDarkWingsX



    Hier kan je over alles praten! Over de RPG zelf of over de belachelijkste dingen waar je over wilt hebben! :Y)




    Enjoy

    [ bericht aangepast op 20 sep 2015 - 18:30 ]


    One Who Travels A Higher Path.

    CalTHood schreef:
    Ze kunnen het wel proberen, maar of t werkt is een tweede


    zou je moeten doen, haha. Dat ze denken dat ze elkaars 'True love' zijn maar uiteindelijk blijkt het gewoon helemaal niet te klikken hahah


    Little do you know

    Trouwens, is het voor jou niet handiger om dit topic gewoon een random beginpost te laten hebben? Bijv. zoiets als ik heb gedaan voor het Praattopic van mijn rpg? Dit is toch niet echt persé allemaal serieuze rp-praat neem ik aan plus het is voor jou één pagina minder om bij te houden d:


    Little do you know

    Voldemortx schreef:
    Trouwens, is het voor jou niet handiger om dit topic gewoon een random beginpost te laten hebben? Bijv. zoiets als ik heb gedaan voor het Praattopic van mijn rpg? Dit is toch niet echt persé allemaal serieuze rp-praat neem ik aan plus het is voor jou één pagina minder om bij te houden d:


    Ja, je hebt gelijk hahah :') ik verander het wel zo. :)


    One Who Travels A Higher Path.

    MT.


    take me back to the basics and the simple life

    MT


    El Diablo.

    Zou leuk zijn als iemand een prins voor Louise maakt en dan Ian Harding als Fc, zoveel Gif's voor die twee te gebruiken whaha ^^


    Little do you know

    Voldemortx schreef:
    Zou leuk zijn als iemand een prins voor Louise maakt en dan Ian Harding als Fc, zoveel Gif's voor die twee te gebruiken whaha ^^


    Wil ik wel doen ^^


    take me back to the basics and the simple life

    EthereaI schreef:
    (...)

    Wil ik wel doen ^^


    haha doee ^^


    Little do you know

    Voldemortx schreef:
    (...)

    haha doee ^^


    Kayy ^^Eerst maar weer eens verder aan KCV. Ik moet nog, ff tellen, 14 personen in die prezi zetten. Bwuh. Je hebt niet toevallig tijd om me te helpen hea (A)


    take me back to the basics and the simple life

    Ben bezig met mijn personage en nu besef ik mij pas dat ik mezelf een beetje heb laten gaan wat betreft haar naam. Nu heeft ze wel een lange naam, dat word nog wat als ze gaat trouwen.


    Physics is awesome

    Een deel vervalt als ze trouwt


    Bowties were never Cooler

    EthereaI schreef:
    (...)

    Kayy ^^Eerst maar weer eens verder aan KCV. Ik moet nog, ff tellen, 14 personen in die prezi zetten. Bwuh. Je hebt niet toevallig tijd om me te helpen hea (A)


    Haha succes x'D


    Little do you know

    Voldemortx schreef:
    (...)

    Haha succes x'D


    Bwuh. Het moest eigenlijk met z'n tweetjes. Maar we zijn met een oneven aantal. dus ik vroeg L of M, L en ik met z'n drietjes konden werken. Vond ze, zoals altijd, prima. We werken namelijk best vaak met ze drieen. Komt M ineens van 'Nou. Misschien wil ik dat wel helemaal niet Leonie. L en ik werken al met z'n tweetjes.' Oh well, eh dankje. Misschien wil ik wel helemaal niet alleen werken?


    take me back to the basics and the simple life

    Quokka schreef:
    Ben bezig met mijn personage en nu besef ik mij pas dat ik mezelf een beetje heb laten gaan wat betreft haar naam. Nu heeft ze wel een lange naam, dat word nog wat als ze gaat trouwen.


    Als ze trouwt vervalt haar achternaam sowieso al, maar als je meer dan 3 gewone namen heb is dat een beetje onhandig xd


    Little do you know

    EthereaI schreef:
    (...)

    Bwuh. Het moest eigenlijk met z'n tweetjes. Maar we zijn met een oneven aantal. dus ik vroeg L of M, L en ik met z'n drietjes konden werken. Vond ze, zoals altijd, prima. We werken namelijk best vaak met ze drieen. Komt M ineens van 'Nou. Misschien wil ik dat wel helemaal niet Leonie. L en ik werken al met z'n tweetjes.' Oh well, eh dankje. Misschien wil ik wel helemaal niet alleen werken?


    Das een beste naaierstreek x'd
    Waar is t voor dan?


    Little do you know