• Hallo!

    Ik zit op kot in Gent en heb internet van I4S, waarbij ik 50GB/maand heb. Met de kabel gaat het internet supergoed! Maar de draadloze verbinding is wat minder. Zeker als ik met mijn GSM 's avonds op internet wil.
    Dus nu mijn vraag is, is het mogelijk om een router aan te sluiten op de ethernetpoort op mijn kot, zodat ik betere Wi-Fi heb?
    Zo ja, als ik op die Wi-Fi zit, gaat mijn pakket van 50GB dan ook verminderen of is dat apart?

    Alvast bedankt!


    Life is all about having a good time.

    Van ethernet ken ik allemaal niets, maar je hebt goedkope mini-routers die de sterkte van je wi-fi versterken. Dat had ik op kot. Dat is een extra ding waar je de kabel die je normaal in de laptop steekt, in dat ding steekt. Ik vind zulke dingen wel goed. =)

    Of is dat hetzelfde?


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Van ethernet ken ik allemaal niets, maar je hebt goedkope mini-routers die de sterkte van je wi-fi versterken. Dat had ik op kot. Dat is een extra ding waar je de kabel die je normaal in de laptop steekt, in dat ding steekt. Ik vind zulke dingen wel goed. =)

    Of is dat hetzelfde?


    De Wi-Fi van I4S is wel sterk genoeg (2 van de 3 streepjes). Maar het werkt echt totaal niet goed. Sommige dingen willen gewoon niet laden. Dus weet niet als dat zou werken. Toch bedankt :)


    Life is all about having a good time.

    Ossum schreef:
    (...)

    De Wi-Fi van I4S is wel sterk genoeg (2 van de 3 streepjes). Maar het werkt echt totaal niet goed. Sommige dingen willen gewoon niet laden. Dus weet niet als dat zou werken. Toch bedankt :)

    Ik gebruikte die mini-router vroeger thuis. Toen had ik zogezegd wel altijd al mijn balkjes van de gewone router, maar hij deed het niet goed omdat ik dan eigenlijk toch te ver weg zat op mijn kamer. Maar met die mini-router lukte het wel. =)
    (Ondertussen ook, maar nu is er ook glasvezel enzo)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Ik gebruikte die mini-router vroeger thuis. Toen had ik zogezegd wel altijd al mijn balkjes van de gewone router, maar hij deed het niet goed omdat ik dan eigenlijk toch te ver weg zat op mijn kamer. Maar met die mini-router lukte het wel. =)
    (Ondertussen ook, maar nu is er ook glasvezel enzo)


    Zal het eens proberen! Zal hopelijk wel lukken want zo groot is mijn kot nu ook niet en zal dus niet ver van de router zitten!
    Bedankt! :)


    Life is all about having a good time.

    Ik kan me vaag herinneren dat mijn kotbaas ooit iets over een router heeft gezegd en dat we dat dan zelf moeten regelen.

    Wat leuk dat je zonder kabel kan, als ik op mijn 'kotnet' wil, moet het altijd met kabel. (:


    The soul needs autumn.