• De liefde van mijn leven heeft dus net met mijn vriendin verkering genomen. :(
    Ik had hem dus niet verteld dat ik op hem was, en ik had het haar ook niet verteld.

    Zo shit dit :'(

    tjaa.. kzal hun niet dwars gaan zitte!!
    maar tis wel kut ja


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    Het is niet te laat om dat nog te zeggen!
    Als je vriendin een goede vriendin in zal ze het wel snappen denk ik. En misschien houd ze er rekening mee... =)


    Tears are crashing out of my eyes

    I know how it Feels =\


    don't Worry...Be gay.

    Het is niet te laat om dat nog te zeggen!
    Als je vriendin een goede vriendin in zal ze het wel snappen denk ik. En misschien houd ze er rekening mee... =)


    ik ga dat nu niet nog eens zeggen, dan denkt ze dat ik haar vriendje wil afpakken ofzo :(

    das egt scheisse!!!
    maar het is vast niet für immer en miss als het uit is tussen hun en je vriendin HELEMAAL over hem heen is dat jullie wel iets kunnen krijgen?...


    take me away

    (...)

    ik ga dat nu niet nog eens zeggen, dan denkt ze dat ik haar vriendje wil afpakken ofzo :(

    Vertel dan dat je hem al langer leuk vond en dat je haar het geluk gunt ofzo, maar zo kun je niett rond blijven lopen! (huil)


    Tears are crashing out of my eyes

    (...)
    Vertel dan dat je hem al langer leuk vond en dat je haar het geluk gunt ofzo, maar zo kun je niett rond blijven lopen! (huil)


    Ik durf dat egt niet te doen ofzo, ze hebben nu een halve dag ofzo, en ze zit er de hele tijd over te praten. Ik voel me daar best wel kut door.. En ik vind het stom dat ik nooit tegen hem heb durven zeggen dat ik hem leuk vond..

    dat voelt echt even klote.

    &op dit moment heb je dr niks aan..
    maar; na regen komt zonneschijn^^


    it's cool to know nothing.

    Tsjah, dat is rot voor je. Waarom heb je het eigenlijk niet vertelt?


    Bored.

    Tsjah, dat is rot voor je. Waarom heb je het eigenlijk niet vertelt?


    Durfde ik niet, want het was nog maar net uit met zijn vorige vriendin. Ik wilde eerst gewoon steun bieden weetje.