• Heb je altijd al iets met de wereld willen delen, maar durf je het niet? Dit is je kans om het anoniem te doen! Het enige wat je hoeft te doen is een pb aan mij te sturen met je confession, waarna ik hem hier in het topic neer zal zetten. Dat mag overal over gaan, je privé leven, je ouders, een idee of zelfs een tv-serie. Natuurlijk zitten er wel enkele regels aan dit topic verbonden.

    - Maximaal 300 woorden per confession
    - Alleen ik post confessions in dit topic. Er mag wel op confessions gereageerd worden, maar hou het netjes en aardig.
    - Onder geen beding zal ik de identiteit van de confessor bekend maken.
    - Maximaal 1 confession per persoon, per uur.
    - Zaken die tegen de huisregels zijn (zoals het vermelden van gewicht) zullen vervangen worden door een X in je confession.
    - Ga in het topic niet raden naar de identiteit van de confessor in dit topic.
    - Confessions mogen in het Nederlands en Engels gedaan worden, niet in andere talen.

    [ bericht aangepast op 1 okt 2015 - 8:49 ]


    Your make-up is terrible

    1) Ik ben het leven regelmatig ontzettend zat, ondanks dat ik daar eigenlijk geen reden toe heb. Ik heb mijn leven redelijk op orde, maar het voelt alsof er wat mist. Ergens voelt het leeg, alsof het allemaal geen zin heeft. Ik wil zo graag dat de ellende stopt, maar er zijn mensen die daar kapot aan zouden kunnen gaan dus daarom ben ik er nog.


    Your make-up is terrible

    2) Ik ben verschrikkelijk verliefd op een enorme klootzak. Hij loog tegen me, ging vreemd en gebruikte me, maar hoe boos deze dingen me ook maken, ik blijf hem missen. Als ik mijn vrienden zou vertellen dat ik nog gevoelens voor hem heb, dan lachen ze me in mijn gezicht uit. Begrijpelijk, want het is echt belachelijk dat ik hem nog leuk vind na alles wat hij heeft gedaan. Dus haal ik mijn schouders op als iemand me in detail de dingen vertelt die hij nu met andere meisjes doet en zeg ik dat het me niets doet, maar het breekt mijn hart iedere keer. Het frustreert me enorm hoeveel ik nog aan hem denk, aan de mooie momenten, en me afvraag wat er gebeurd zou zijn als ik dingen anders had gedaan. Ook zou ik zo graag willen weten hoe hij écht over me denkt, want hoe vaak hij me ook verteld heeft dat hij verliefd op me is en me niet kwijt wil, zijn vrienden overtuigen me er iedere keer weer van dat het maar een spel is. Ik weet wel wie ik zou moeten geloven, maar god, wat zou ik hem graag willen geloven.


    Your make-up is terrible

    3) Ik zeg tegen iedereen dat ik beter ben, dat het goed gaat met me. Ik zeg tegen mijn vrienden die nog vechten tegen hun depressie dat het uiteindelijk wel over gaat, dat uiteindelijk alles beter zal zijn. Dit zijn allemaal leugens. Ik geloof dat het ontzettend moeilijk is om van een depressie af te komen en in sommige gevallen onmogelijk. Ik geloof niet dat ik er ooit van af kom. Ik kan het wel indammen, maar het werkt niet lang en kost zo veel moeite. Nu acteer ik gewoon wat beter, want ik kan niet nogmaals het gevecht aan. Ik ben er klaar mee.


    Your make-up is terrible

    4) Ik heb zulke gemengde gevoelens over een vriendin. Aan de ene kant haat ik haar, want de laatste tijd is ze best kortaf en geef ik constant hints dat ik even een lief berichtje nodig heb - maar dan komt er helemaal niks uit. Daarnaast draait ze steeds om het hebben van direct contact heen. Geen Skype of iets dergelijks (ze woont ver weg), geen foto's/filmpjes en liever niet opzoeken.
    Maar tegelijkertijd hebben we elkaar een tijdje geleden wél gesproken via Skype en heeft ze me toen uitgenodigd voor iets heel speciaals. Ik houd heel erg veel van haar. Ik kan haar alles vertellen en ze oordeelt niet. Tot een tijd geleden reageerde ze op alles en als ze het idee had dat ik ongelukkig was, was ze er direct voor me. Ze betekend heel veel voor mij, want ik heb een lichte vorm van bindingsangst en bij haar is dat een stuk minder. Ik heb zelfs een tijd méér voor haar gevoeld, ik wilde zo graag bij haar zijn. Ik word nog steeds heel vaak wakker en dan denk ik meteen aan haar. Ze spookt door mijn gedachten – zowel positief als negatief.
    Vlak hiervoor had onze vriendschap echt een hoogtepunt en ik voelde me zo blij. Het is denk ik jaren geleden geweest dat ik zo gelukkig was. En toch is mijn zelfvertrouwen tegenover haar de afgelopen dagen weer enorm gedaald. Ik heb het gevoel dat ze me afwijst en ze zoekt veel minder contact.
    Ik hou écht van je. Je bent echt mijn beste vriendin. Maar de laatste dagen ben ik zo bang dat dit niet wederzijds is.


    Your make-up is terrible

    5) Soms vraag ik me af, als ik op dit moment zou sterven, ben ik dan gelukkig met het leven dat ik gehad heb? Het antwoord is meestal 'neen'.


    Your make-up is terrible

    6) Eigenlijk weet ik dat het nooit meer gaat gebeuren, maar ik zou je binnen een halve seconde terug nemen als je wat tegen me zou zeggen. Verkeerd, ik weet het. Maar ik mis wat we hadden en zou het voor alles ter wereld terug willen.


    Your make-up is terrible

    -ik ga heel even een MT'je, want ik wil dit topic heel graag blijven volgen-


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Margherita schreef:
    -ik ga heel even een MT'je, want ik wil dit topic heel graag blijven volgen-

    Waarom mag alleen jij confessions plaatsen?


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Scribe schreef:
    Waarom mag alleen jij confessions plaatsen?


    Het hoeft niet, maar dat is het idee van dit topic. Zo is het anoniem en gooi je het toch de wereld in. Anders kan je ook het Lucht Je Hart topic gebruiken (:

    Jorah schreef:
    (...)

    Het hoeft niet, maar dat is het idee van dit topic. Zo is het anoniem en gooi je het toch de wereld in. Anders kan je ook het Lucht Je Hart topic gebruiken (:


    Inderdaad en als anderen confessions gaan plaatsen zijn ze ook niet meer anoniem.


    Your make-up is terrible

    7) Ik heb een kleine eetstoornis. Ik heb weken dat ik niks eet, 10 keer per dag op de weegschaal sta en 6 kilo per week afval. En ik heb weken dat ik alles eet wat ik tegenkomen, per dag een pak koekjes op eet en minimaal twee kilo aankom.
    Het lukt mij maar niet om gewoon op een normaal gewicht te blijven en normaal te leven.
    En het maakt niet uit hoeveel ik weeg. Ik ben en blijf dik.


    Your make-up is terrible

    Needles schreef:
    7) Ik heb een kleine eetstoornis. Ik heb weken dat ik niks eet, 10 keer per dag op de weegschaal sta en 6 kilo per week afval. En ik heb weken dat ik alles eet wat ik tegenkomen, per dag een pak koekjes op eet en minimaal twee kilo aankom.
    Het lukt mij maar niet om gewoon op een normaal gewicht te blijven en normaal te leven.
    En het maakt niet uit hoeveel ik weeg. Ik ben en blijf dik.


    Alsjeblief, doe jezelf dit niet aan, wie dit ook moge zijn.
    Zet die weegschaal zo ver mogelijk weg, probeer het te vergeten. Je bent zoveel meer waard dan het getalletje dat op dat ding verschijnt <3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Margherita schreef:
    -ik ga heel even een MT'je, want ik wil dit topic heel graag blijven volgen-


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    8) Je bent jarenlang mijn beste vriendin (geweest), en we hebben veel bijzonders meegemaakt. Helaas zie ik nu pas hoe je echt bent; je steelt van me, je liegt zo vreselijk veel en bent ervan overtuigd dat je beter bent in alles dan ik, terwijl je eigenlijk vrijwel niets kunt omdat je nergens moeite voor doet. Ook zeik je constant op mijn muziek. Het ene moment vind je het tof, het andere moment zeik je het af. Ook ben je vreselijk egoïstisch en dat doet me pijn. Ik wil al tijden al het contact verbreken, maar ik blijf telkens terug komen omdat ik het zielig voor je vind omdat je eigenlijk geen vrienden hebt. Iedereen zegt dat ik je moet laten vallen, maar ik durf niet. Ik durf je ook niet aan te spreken op je gedrag omdat ik mij dan een slecht persoon voel.


    Your make-up is terrible