• ...Voordat Britney Spears' nieuwe single "Make Me" nr. 1 werd (in inmiddels 33 landen) en hiermee Justin Timberlake's "Can't stop the feeling" van de plek afstootte waar deze al weken stond.

    Britney heeft eerder meegedeeld dat ze in een andere richting wilde gaan, qua muziekstijl. Als je het mij vraagt is dit gelukt, want ik was flabbergasted toen ik de single voor het eerste hoorde. Honestly, dit is haar beste single in jaren.

    Beluister "Make Me" hieronder en oordeel zelf:

    Wat vindt je van Britney's nieuwe single?


    I'll lick the poison from right off your kiss

    I like it! En G-Eazy maakt het af :3


    Words are loaded pistols. Sometimes it's just better not to pull the trigger. | Vertrouwenspersoon

    Ik vond haar oude stijl wel leuk en moet even wennen aan dit. Heb het ook nog niet heel goed beluisterd.

    Even MT, ik ga het straks luisteren.


    16 - 09 - '17

    Hmm, ik weet het niet. Dit is natuurlijk nu helemaal in, maar vond haar oude stijl ook leuk. Maar echt die aan het begin.

    Al vind ik Justin met Can't stop the feeling beter.


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Doet me niks, eigenlijk. Vind het maar een saai nummer?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Nythe schreef:
    Ik vond haar oude stijl wel leuk en moet even wennen aan dit. Heb het ook nog niet heel goed beluisterd.


    chaos makes the muse

    Het valt eigenlijk wel een beetje mee, maar ik vind het zeker niet slecht.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Voor mij klinkt dit niet anders dan al het andere wat nu in de hitlijsten staat. Ik zou er niet nog een keer naar luisteren eigenlijk.


    Caution first, always.

    Nythe schreef:
    Ik vond haar oude stijl wel leuk en moet even wennen aan dit. (...)


    Ja, dat is begrijpelijk. ik vind het ook wennen, aangezien we heel iets anders van haar gewend zijn.
    Maar ik vind het een dappere keuze, aangezien ze sinds jaren weer zichzelf is en hier ook naar handeld.
    Bij haar vorige platenmaatschappij had ze vrij weinig te zeggen en ik vind het super dat ze nu zoiets heeft van: "we gaan het eens zo doen, wat dit is iets wat ik graag wil."

    Douleur schreef:
    Hmm, ik weet het niet. Dit is natuurlijk nu helemaal in, maar vond haar oude stijl ook leuk. Maar echt die aan het begin.


    Ik ben het met je eens, de muziek waarmee ze beroemd is geworden blijft het mooiste. Maar zoals je zelf al aangeeft: tijden veranderen en daarmee ook de muziekindustrie. Je moet niet vergeten dat Britney al bijna 20 jaar(!!!) deel is van de muziekindustrie en ik denk dat mede dankzij haar imput de muziek zoveel wentelingen heeft kunnen maken, doordat zij toen der tijd diverse deuren heeft opengezet voor andere artiesten. En sowieso petje af dat ze na 17 jaar nog steeds op nummer 1 beland, want dat kan niet iedereen zeggen. :Y)

    [ bericht aangepast op 15 juli 2016 - 13:51 ]


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Douleur schreef:
    Hmm, ik weet het niet. Dit is natuurlijk nu helemaal in, maar vond haar oude stijl ook leuk. Maar echt die aan het begin.

    Al vind ik Justin met Can't stop the feeling beter.


    Ik vind het echt een goed liedje, maar inderdaad, can't stop the feeling is beter. Dat lied heeft m'n hart gestolen.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien