• Het moest ee ooit eens van komen, mijn eerste lijstje, dus bij deze c:
    niet het meest orginele lijstje, maar okay ^^

    10 ergenissen tijdens het lezen

    Ik ben benieuwd waar jullie je aan ergeren tijdens het lezen!

    [ bericht aangepast op 2 okt 2015 - 11:30 ]


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Je weet dat je mensen mag melden die zeggen dat ze pas bij een bepaald aantal kudo's verder gaan? 8D Het is namelijk tegen de regels.

    Maar ik ben het met de meeste dingen wel eens, haha.


    Your make-up is terrible

    Needles schreef:
    Je weet dat je mensen mag melden die zeggen dat ze pas bij een bepaald aantal kudo's verder gaan? 8D Het is namelijk tegen de regels.

    Maar ik ben het met de meeste dingen wel eens, haha.


    Klopt, maar ik vind het het vaak niet waard haha. Het komt op mij alleen over als een klein kind dat bij zijn mama om een koekje zeurt x)


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Vooral dat stuk over boekverfilmingen. Helemaal mee eens!


    "Ignite, my love. Ignite."

    I agree


    26 - 02 - '16

    Als mensen tegen je praten terwijl je leest. n-n


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik mis de Mary Sue/Gary Stu een beetje though. Dan heb je zo'n mega vet verhaal en zo en dan wordt het hoofdpersonage een steeds ergere Mary Sue tot het moment dat je het liefst hebt dat ze wordt opgegeten door hongerige wolven of zo.


    Happy Birthday my Potter!

    Kalista schreef:
    Als mensen tegen je praten terwijl je leest. n-n


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Pff, ik vint mezelf mezelf lekker wel te goet voor een bèta. Heb al in jaren geen aanvraag meer gedaan. :Y)

    Maar ik kan mezelf wel vinden in de meeste punten, ja. ^^ Ook zeker het bèta-punt, want zelfs de allerbeste schrijvers hebben eigenlijk iemand nodig die hun werk nog eens naleest op typfouten of andere dingen die ze over het hoofd hebben gezien. Mijn grootste ergernis bij het lezen is waarschijnlijk dat personages in fanfic soms een volkomen andere persoonlijkheid krijgen dan ze in canon hebben. Like, nope, ik denk niet dat Spock opeens een blozende, giechelende half-Vulcan zal zijn als Kirk hem vertelt dat hij hem leuk vindt. Of, nog erger, als er van die kleine dingen zijn die gewoon totaal niet kloppen met het echte personage, maar het verhaal verder wel heel goed is - stop je dan met lezen, of zet je toch door?


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Starlord schreef:
    Ik mis de Mary Sue/Gary Stu een beetje though. Dan heb je zo'n mega vet verhaal en zo en dan wordt het hoofdpersonage een steeds ergere Mary Sue tot het moment dat je het liefst hebt dat ze wordt opgegeten door hongerige wolven of zo.


    Ohja, ik snap zeker wat je bedoeld

    Square schreef:
    Pff, ik vint mezelf mezelf lekker wel te goet voor een bèta. Heb al in jaren geen aanvraag meer gedaan. :Y)

    Maar ik kan mezelf wel vinden in de meeste punten, ja. ^^ Ook zeker het bèta-punt, want zelfs de allerbeste schrijvers hebben eigenlijk iemand nodig die hun werk nog eens naleest op typfouten of andere dingen die ze over het hoofd hebben gezien. Mijn grootste ergernis bij het lezen is waarschijnlijk dat personages in fanfic soms een volkomen andere persoonlijkheid krijgen dan ze in canon hebben. Like, nope, ik denk niet dat Spock opeens een blozende, giechelende half-Vulcan zal zijn als Kirk hem vertelt dat hij hem leuk vindt. Of, nog erger, als er van die kleine dingen zijn die gewoon totaal niet kloppen met het echte personage, maar het verhaal verder wel heel goed is - stop je dan met lezen, of zet je toch door?


    Ik heb nog getwijfeld of ik dat eebij zou zetten x) Heb het niet gedaan, omdat ik moest denken aan een parodie waarbij het personage ook veranderd was, maar dat het juist zo komisch maakte x)


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Dat moment dat je denkt sociaal te doen en in de woonkamer gaat zitten lezen ipv op je kamer en je ouders de hele tijd tegen je aan het praten zijn. GA WEG IK PROBEER HIER TE LEZEN BLEH.


    “A queen will always turn pain into power.”

    Backbiter schreef:
    (...)

    Ik heb nog getwijfeld of ik dat eebij zou zetten x) Heb het niet gedaan, omdat ik moest denken aan een parodie waarbij het personage ook veranderd was, maar dat het juist zo komisch maakte x)


    Oh, daar heb ik ook zeker niets tegen, haha. :'D Als het voor crack is, mag het. Het is alleen een beetje jammer als het in een serieus verhaal lijkt alsof een van de personages is vervangen door een goed vermomde alien en niemand het ooit merkt.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan