• .... om een Instagram account te starten!
    En nu allemaal geirriteerde geluidjes maken aangezien jullie allemaal hoopten op een iets interessanter topic dan een "volg mij!" Topic.
    Maar het is gewoon een "Volg Mij!"-topic en daar ga ik niet om heen draaien.

    Ja. Ik weet dat er een Quizlet instagramaccount is.

    Dus voor iedereen met Instagram die het niet te veel moeite vindt om even de volgknop in te drukken: Volg mij!
    @julia.kraaij

    Ik volg terug, voor wie dat weten wil.
    Oh en ja. Het klopt dat ik een heel mooi posts-aantal heb *kuch kuch*

    *kijkt met puppyoogjes*
    Wil je dat please please please voor me doen. Ik snak echt naar een hoger volgersaantal en ik ben ook altijd benieuwd waar mijn mede Q'ers mee bezig zijn. (bloos)

    Ik ben diegene met dat blauwe hoofd als pf.

    Oh en als je het idioot vindt dat ik dit op Q in een topic vraag, please houd je commentaar voor je.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Heb je gevolgd. :Y)


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Nori schreef:
    Heb je gevolgd. :Y)


    Terug gevolgd *O*(wbw)


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Ik heb me van de week nog afgevraagd waar je naartoe was, maar je bent dus vermomd als Slagroomsoesje. :')
    Anyway, ik heb geen instagram, maar veel plezier daar. ;D


    Every villain is a hero in his own mind.

    Vikings schreef:
    Ik heb me van de week nog afgevraagd waar je naartoe was, maar je bent dus vermomd als Slagroomsoesje. :')
    Anyway, ik heb geen instagram, maar veel plezier daar. ;D


    Ja. Het is mijn vroege Halloweenkostuum haha (quote)


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]