• Ik ben weer eens nieuwsgierig: wat vind jij het schattigste dier? Welk(e) dier(en) zorgen er altijd voor dat jij rare piepgeluidjes begint te maken? En wat is er zo geweldig aan?

    Ik heb zelf een enorme zwakte voor honden, schildpadden en egels, maar toch vooral voor cavia's. Het zijn gewoon van die fantastisch pluizige, volkomen vormeloze aardappels met roze flapoortjes. Bovendien eten en slapen ze de hele dag, maar zijn toch verbijsterend fit - life goals. :Y)


    Kom maar op, Q. Waarvan smelt jij? Het plaatsen van afbeeldingen ter visuele ondersteuning wordt uiteraard zeer aangemoedigd. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Slangen, kittens, muizen, ratten, puppy's, pandabeertjes, vosjes, wolfjes en UILTJES. Hihi

    [ bericht aangepast op 4 okt 2015 - 19:04 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bunnies!




    What would Emma do?

    Ten eerste honden, omdat ze vaak een beetje dommig zijn, maar daardoor heel schattig:




    En daarnaast nog pinguïns, want ze zien er zo chic uit met hun zwart-witte smoking, maar toch zijn ze heel onhandig:


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Honden!


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Flying foxes! :')




    Caution first, always.

    katten, pinquins, lama's en dolfijnen vind ik het schattig, en alle babydieren sowieso ook (:



    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Katten, honden en cavia's denk ik. c:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Verscheidene dieren :')





    En als ik wist hoe dat moest, zou ik een gif maken van mijn superduperschattige konijn :3


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Cats.


    26 - 02 - '16





    :3


    El Diablo.

    Egels! Ik neem er eentje als ik het huis uit ga, dat weet ik zeker.

    Biggetjes.


    She's imperfect but she tries





    Vooral roofdieren :') Maar ook katten en kittens (bijna elk jong dier), maar vooral cheetah's, leeuwen, tijgers, panthers - eigenlijk in ieder geval alle katachtigen - en dan ook vossen, honden natuurlijk ook, maar ook slangen, varanen.. Ik heb een aparte smaak :Y)


    Tijd voor koffie.

    Dit ding :Y)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.