• Ik ben weer eens nieuwsgierig: wat vind jij het schattigste dier? Welk(e) dier(en) zorgen er altijd voor dat jij rare piepgeluidjes begint te maken? En wat is er zo geweldig aan?

    Ik heb zelf een enorme zwakte voor honden, schildpadden en egels, maar toch vooral voor cavia's. Het zijn gewoon van die fantastisch pluizige, volkomen vormeloze aardappels met roze flapoortjes. Bovendien eten en slapen ze de hele dag, maar zijn toch verbijsterend fit - life goals. :Y)


    Kom maar op, Q. Waarvan smelt jij? Het plaatsen van afbeeldingen ter visuele ondersteuning wordt uiteraard zeer aangemoedigd. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Eh misschien vreemd, maar ik behoor tot misschien één van de 1 tot 5% mensen die gewoon niks op heeft met dieren, behalve als ze gebakken op m'n bord liggen.
    Maar ik vind jonge katten en konijnen wel schattig eruit zien!


    No growth of the heart is ever a waste

    Bijna alle dieren, aangezien ik dan ook een grote dierenliefhebber ben. :Y) Vooral als ze klein zijn, dan zijn ze zo onschuldig ^^


    One Who Travels A Higher Path.

    ALLES, ALLES, ALLES!!! Oke, vooral panda's, pinguins, konijnen, kuikentjes, kittens, aaaargh, zooooveeeel!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt


    This explains it all, I guess? <3

    [ bericht aangepast op 4 okt 2015 - 22:56 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.