• Hoihoi,
    Laatst kwam ik dit kanaal tegen: Koetlife. Twee ouders vloggen het dagelijks leven van hun drieling. Ik vind de videos echt hilarisch en superleuk, en soms zitten er ook echt grappige tussen waaronder de vlog die onder deze spoiler staat:


    Wat vinden jullie hier nou van? Er zijn heel wat mensen tegen het vloggen van het leven van kinderen, vooral omdat ze nog heel jong zijn (deze drieling is nu vijf jaar, geloof ik). Ik vind het zelf wel oké, vooral omdat in de beschrijving van de video staat dat er wordt gefilmd in overleg met de kinderen. En, geef toe, die kindjes zijn hartstikke schattig! Dus, vertel, zouden jullie dit ook zelf doen als je kinderen zou hebben?


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Och god, vlogen is mijn ding niet, maar ik zou zeker veel foto's van ze maken in grappige setting mits de kids het zelf oké vinden ;3

    Echt wel leuk dit ^^


    26 - 02 - '16

    Ik volg zijn account Xtremerides omdat ik geïnteresseerd ben in pretparken, waterparken etc. en daar verschijnen de drie ook af en toe.
    Kweenie of ik het zo fijn zou vinden. Oké, nu wordt er overlegd, maar langs de andere kant is vijf jaar zeer jong en hoe denken ze erover als ze 15/16 zijn?
    Want laten we eerlijk zijn als klein kind vond ik camera's ook geweldig, maar als ik nu oude foto's terugzie...


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    Ik volg zijn account Xtremerides omdat ik geïnteresseerd ben in pretparken, waterparken etc. en daar verschijnen de drie ook af en toe.
    Kweenie of ik het zo fijn zou vinden. Oké, nu wordt er overlegd, maar langs de andere kant is vijf jaar zeer jong en hoe denken ze erover als ze 15/16 zijn?
    Want laten we eerlijk zijn als klein kind vond ik camera's ook geweldig, maar als ik nu oude foto's terugzie...

    Ja Jayson maakt daar nu ook videos voor als het goed is :'D
    Hmm dat is waar. Vooral aangezien ze best bekend zijn en mensen hen er best mee kunnen plagen... aan de andere kant, als ze 30 zijn vinden ze de videos geweldig.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Aaaah Koetlife, ik volg XtremeRides wel omdat ik dat heel tof vind, ik heb een paar vlogs van Koetlife gekeken een tijdje terug en die vond ik ook leuk, maar ik ben niet zo'n persoon die veel youtubefilmpjes kijkt waarin over dagelijks leven oid gefilmd wordt, dus ik volg ze verder niet echt. Maar bijvoorbeeld toen Jayson z'n duim in het gips had ofzo bij een zwembadvlog, heb ik wel de koetlife vlogs erover bekeken omdat ik nieuwsgierig was


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ruben heeft eigenlijk hiernaast nog twee kanalen! Extreme Rides en ExtremeRides1 het vuurwerk kanaal! Is hartstikke leuk als je van pretparken houd en vuurwerk.

    Ik kende Ruben al via zijn pretparkvideo's en kwam zo op zijn vlog kanaal, Ruben doet eigenlijk de videos ook voor familie als ik het me goed herinner, de fans vroegen ook heel vaak hoe het met de drieling was sinds er een paar problemen zijn met 1 van hun.

    RepDeReporter schreef:
    Ruben heeft eigenlijk hiernaast nog twee kanalen! Extreme Rides en ExtremeRides1 het vuurwerk kanaal! Is hartstikke leuk als je van pretparken houd en vuurwerk.

    Ik kende Ruben al via zijn pretparkvideo's en kwam zo op zijn vlog kanaal, Ruben doet eigenlijk de videos ook voor familie als ik het me goed herinner, de fans vroegen ook heel vaak hoe het met de drieling was sinds er een paar problemen zijn met 1 van hun.

    Ja, twee van de kinderen hebben een beperking (de ene een motorische beperking, de andere iets met haar gehoor en spraak). Ze hebben ook een aantal ziekenhuisvlogs.
    Mijn ouders vinden al die pranks zoals bovenstaande spinnenprank echt kindermishandeling :'D Ik vind het wel grappig juist.

    [ bericht aangepast op 29 juli 2016 - 22:45 ]


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    I reeeeeally hate kids. No, just no. Het is ook niet iets waarvoor ik voor mijn vermaak ga zitten kijken. En als ik zijn kind was, zou ik wel weten hoe ik aan mijn angst voor spinnen kwam.

    Maar over het algemeen, als ik mijn walgen aan de kant zet, dan zou ik het zelf wel leuk vinden om ook terug te kijken naar hoe het was. Soort van herinneringen terugkijken en leuke foto's maken. Lijkt me niets verkeerds aan.

    [ bericht aangepast op 29 juli 2016 - 23:05 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.