• kyra mn beste vriendin is sinds vijdag met jelle de jongen waar ik smoor op ben!

    ik volg een dans en acteer-opleiding heel ver van waar ik woon en moest dus vanaf donderdag naar daar.
    Kyra had gezegd dat ze geen gevoelens voor jelle had en nooit met hem zou kunnen tesamen zijn.
    ze wist dat ik smoor op hem was en zei dat ze me nooit zo zou kwetsen.
    zaterdag juist voor de premiere van het stuk waar ik in speel belt ze me om me geluk te wensen en jelle's nummer te vragen.
    ik vroeg waarom en ze zei gewoon
    dus ik wist dat er iets niet pluis was.
    toen vroeg ik haar of ze op hem was en zei ze -vraag me dat niet'
    ja ik wis twat dat betekende en dan ff later gaf ze toe dat ze tesamen waren, ik legde af.
    ik heb nog nooit zoveel geweend.
    Ik voel me veraden door haar en gekwets door de jongen waar ik gevoelens voor had.
    Ik ben nu niet depri fzo...
    maar kheb mss wat voorstellen nodig om me beter te voelen?

    tnQ om te luisteren fzo

    xx

    OMG, dat is erg :O maar tja heb niet echt tips.. Aber ik hoop dat je snel weer vrolijk bent =]


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    OMG, dat is erg :O maar tja heb niet echt tips.. Aber ik hoop dat je snel weer vrolijk bent =]
    dank je

    Maar Meid toch!
    Ze was dan niet zo'n goede vriendin
    && Jelle is jou liefde niet waart!
    ANDER EN BETER!


    Your Butt is Mine!

    das erg kut voor je


    sometimes goodbye is a painfull way to say I love you !

    Maar Meid toch!
    Ze was dan niet zo'n goede vriendin
    && Jelle is jou liefde niet waart!
    ANDER EN BETER!
    s lief van je

    Eh tja kijk, ik snap dat jij je gekwetst voelt door die vriendin enzo. Maar begrijp wel ze heeft echt geprobeerd niet met hem te nemen terwijl ze wel wat voor hem voelde, voor jou! Ze heeft het geprobeerd omdat jij haar vriendin bent. Maar die Jelle bleek haar ook wel te zien zitten. Als je dan echt verliefd bent is het moeilijk om daar niet aan toe te geven! Ik snap dat het heel moeilijk voor je is en dat je heel jaloers bent, maar ze heeft het geprobeerd en ze wil jou echt niet kwetsen maar ze is gewoon verliefd.. daar kun je niets tegen doen.


    Life is hard and then we die

    ö Lijkt me erg! Zelfs als ze het weet! Praat met haar. Als ze het niet respecteerd, dan zou ick niet weten of ik nog wel vriendinnen met haar wou zijn. Hallo!
    - Ze wíst dat jij smoor op hem was
    - En dan zegt ze dat ze niet op hem is
    - Ze vraagt het telefoonnummer
    - Even later: Ze hebben!!

    Ik hoop dat het weer goed komt! én tuurlijk dat jij weer vrolijk wordt! ;,D VEEL SUCCES


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Eh tja kijk, ik snap dat jij je gekwetst voelt door die vriendin enzo. Maar begrijp wel ze heeft echt geprobeerd niet met hem te nemen terwijl ze wel wat voor hem voelde, voor jou! Ze heeft het geprobeerd omdat jij haar vriendin bent. Maar die Jelle bleek haar ook wel te zien zitten. Als je dan echt verliefd bent is het moeilijk om daar niet aan toe te geven! Ik snap dat het heel moeilijk voor je is en dat je heel jaloers bent, maar ze heeft het geprobeerd en ze wil jou echt niet kwetsen maar ze is gewoon verliefd.. daar kun je niets tegen doen.


    maar ze had me gzegd dat ze geen gevoelens voor hem had en dan later zegt ze aan de telefoon dat ze toenn wel al gevoelens had

    (...)

    maar ze had me gzegd dat ze geen gevoelens voor hem had en dan later zegt ze aan de telefoon dat ze toenn wel al gevoelens had
    Dat had ze gezegd om jou niet te kwetsen. Zo een situatie is erg lastig weetje, ben je smoorverliefd maar tegelijkertijd wil je ook je vriendin niet verliezen


    Life is hard and then we die

    Ik wil ng 1 ding zeggen
    Toen men ex het uitmaakte had hij 2 dage erna een andere :O hij was same me da wijf da ik ni kon uitstaan :O en hij wist da verdempd goej! en weet je ik heb gehuild gehuild ik kwam lang ni meer naar buite, ik miste dieje en ik haat dieje :O
    Men mama had me verplicht benede TV te zien en toen kwam er een muziek groepje promotie make voor hun muziek en ik was meteen verkocht ^^ ik vergat een beetje men ex ^^ en ik heb toen heel de vakantie met hun gaan toeren enzoo!


    Your Butt is Mine!

    Ik wil ng 1 ding zeggen
    Toen men ex het uitmaakte had hij 2 dage erna een andere :O hij was same me da wijf da ik ni kon uitstaan :O en hij wist da verdempd goej! en weet je ik heb gehuild gehuild ik kwam lang ni meer naar buite, ik miste dieje en ik haat dieje :O
    Men mama had me verplicht benede TV te zien en toen kwam er een muziek groepje promotie make voor hun muziek en ik was meteen verkocht ^^ ik vergat een beetje men ex ^^ en ik heb toen heel de vakantie met hun gaan toeren enzoo!


    leuk :)

    Jaah wel.
    Ik heb niet precies hetzelfde ,maar wat tips:
    - Probeer niet te veel aan die situatie te denken.
    - Ga met je andere vriendinnen wat leuks doen
    - Probeer het te accepteren
    x Nog veel geluk x


    stay if I ever could, and pick up your pieces babe.

    Jaah wel.
    Ik heb niet precies hetzelfde ,maar wat tips:
    - Probeer niet te veel aan die situatie te denken.
    - Ga met je andere vriendinnen wat leuks doen
    - Probeer het te accepteren
    x Nog veel geluk x


    dank je :-)