• Hi!

    Vandaag bekeek ik mijn abolijst een keer en eerlijk gezegd staat hij er maar triestig bij,
    daarom besloot ik een Topic te starten waar julllie je stories konden dumpen.

    Ik lees vooral fanfics, maar ben bereid bij iedere story die geplaatst wordt een kijkje te nemen dus,
    kom maar op, zou ik zo zeggen :Y)

    liefs x


    I'm becoming the best version of myself.



    I'm more than you know
    I'm more than you see here
    More than you let me be
    I'm more than you know
    A body and a soul
    You don't see me but you will
    I am not invisible


    •Spin off on: The arrow of The silver dragon • The Avengers & The eyesight from thunder • The Avengers
    •You can read it without reading the stories above.
    •Marvel
    •May include abusive language and actions
    •Full English
    •Start: 23•07•2014
    Soundtrack
    • Written by Stradlin

    Nigel is a young man, age twenty. He lives in a little flat with is cat Esquecimento, and his days mostly are repeating theirselves: Work, home, cat, motorbike, camera, sleep. His antisocial behaviour makes him an outcast. A mysterious young man in the living city New York. But Nigel has his own problems. He lost sixteen years of his memory, or so he thinks. Not to speak about the weird things happening around him...


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    She Wolf ~ Marvel

    She Wolf ~ Marvel






    My life has never been easy.
    I've seen wrong. I've done wrong and I've felt wrong.
    I've been through things that scarred me for life.
    And nightmares for every night.
    But now that I'm on the right side.
    The side of dreams and hope.
    I give life another chance.











    Started at 10 August 2014.
    o Written in Dutch, spoken in English.
    o It's fiction, not based on reality.
    o Marvel gerelateerd
    o It would be great if you take an abo!
    o Like my story? really appreciate if you would recommend to others
    o By: Laleah



    Soundtrack video


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Ik had er zeg maar 2.. De een net begonnen She Wolf.
    En deze heb ik af maar heb ik ook een deel 2 van. Dit omdat het zo vlot ging. Dus nja.. Neem maar een kijkje als je het leuk lijkt :)

    The Arrow of The Silver Dragon | The Avengers







    See the Silver dragon
    Soaring above the sky
    Silver arrows shooting
    Just as she flies by

    Magestic silver dragon high up in the skies
    How she shows her beauty as she flies
    Oh so very high in the midnight black
    Majestic beast oh please fly back

    Breathing out the heavy fire
    Eyes as blue as the bluest sapphire
    Flapping her gracious wings before depart
    The silver dragons with a golden heart





    Started at 17 May 2014.
    o Written in Dutch,
    sometimes spoken in English.
    o It's fiction, not based on reality.
    o Meer verschillende Marvel dan alleen Avengers
    o It would be great if you take an abo!
    o Like my story? really appreciate if you would recommend to others
    o By: Laleah


    Soundtrack video



    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    The 74th Hungergames ~ Even the strongest can be broken


    Blond hair
    Blue eyes
    Beautiful cheeks
    It is her face that I see
    But I can’t touch her
    Because she is not here with me
    Dear Sister, I want you to know that I love you
    Forever




    Grace is een meisje die in district 7 woont. Haar familie heeft het al jaren niet zo breed meer. Niet nadat haar moeder en zusje beiden ziek werden. Haar moeder is er zelfs al aan overleden, maar haar zusje vecht nog voor haar leven en haar medicijnen kosten meer geld dan het gezin zich kan verorloven. Grace en haar vader werken dag en nacht om de zorg voor haar zusje te kunnen betalen, maar dan komen de Hongerspelen weer in zicht en wat moet Grace doen als zo wordt getrokken? Dat zou niet alleen haar leven betekenen, maar haar baan zou ook komen te vervallen. Dat betekent minder geld voor medicijnen voor haar zusje, die het dan zeer waarschijnlijk ook niet gaat redden.


    Link!


    -Nederlands geschreven.
    -Rechten behoren toe aan Suzanne Collins.
    -Regelmatig gepost, meestal om de twee dagen.
    -Bestaande personages komen er in voor.
    -Er zijn een aantal onbekende personages. Bekende personages komen ook voor.
    -Deze story is orgineel van GrowStronger, maar zij is gestopt en heeft het aan mij overgehandeld.
    -De cover is gemaakt door Caeden
    -Hoofdstukken zijn meestal rond de 800/1000 woorden.

    [ bericht aangepast op 26 aug 2014 - 13:20 ]

    Op de wereld zijn er zeven miljard mensen, waarvan er miljoenen liefdesverhalen toebehoren. Vaak lijken ze ook allemaal op elkaar, en alleen de meest extraordinaire lijken de tijd te overleven en worden verder verteld door miljoenen mensen. Maar wat is het punt? Waarom kan een gewone relatie niet speciaal zijn? Als deze dierbaar is voor twee mensen, waarom is deze dan niet speciaal genoeg voor anderen? Misschien zijn ze dat wel? Misschien kan je er iets uit leren. Ik wil hier mee niet zeggen dat liefde perfect is en dat liefde geen pijn doet, want geloof mij maar, dat doet het wel. Maar soms zijn het de kleine die het perfect maken, waardoor het verhaal de moeite waard is om doorverteld te worden. Mijn liefdesverhaal is de moeite waard om verteld te worden, geloof me maar.


    Het verhaal heet miracle: http://www.quizlet.nl/stories/142568/miracle--op/

    Avia Sophie Miller is zestien wanneer haar ouders beslissen dat het tijd wordt dat ze gewoon terug naar school gaat in plaats van thuis les te volgen. Dit komt omdat ze een auto-ongeluk gehad heeft waardoor ze niet naar school kon gaan. Haar schooltijd is een hel tot dat ze een jongen genaamd Evan Jackson ontmoet die het toch wat dragelijker maakt. Tot de hel losbarst op school.

    -Nederlands geschreven
    -fictie, maar dat wilt niet zeggen dat het niet echt kan gebeuren
    -onbekende personen
    -Een abo of reacties zijn altijd welkom


    Alvast bedankt :)


    I fell in love the way you fall asleep slowly and then all at once





    BOOK ONE THE BOSS' DAUGHTER

    Madeline Pierce is de dochter van Alexander Pierce die SHIELD commandeerde en boven Nick Fury stond. Maar na het uit een vallen van SHIELD door HYDRA en de dood van haar vader is ze verhuist van Washington D.C naar New York City om bij haar tante te gaan wonen. Zelf was ze ook een SHIELD agent en wist ze niets van haar vader's geheime plannen af waaronder Project Insight. Nu dat ze in the big apple woont raapt ze haar problemen langzaam op en weet ze SHIELD achter haar te houden. Ze krijgt een relatie met Flash Thompson wat helaas geen stand houd. Ze wordt nog veel geconfronteerd met de media die roddels over haar verspreiden maar gelukkig krijgt ze steun van haar buurjongen Peter Parker. Madeline krijgt te maken met nog een nieuwe superheld die door New York rond slingert en krabbelt haar verleden langzamerhand weer omhoog als ze te horen krijgt dat ze haar oude huis - die ze al vanaf kleins af aan gedeeld heeft met haar vader - moet opeisen anders zal alles vernietigd worden. En dat is niet alles; Spider-Man krijgt een nieuwe vijand en dat niemand anders dan Flash Thompson die de straten van New York onveilig maakt als zijn nieuwe alter ego Venom.


    BOOK TWO FALLEN SON
    Coming Soon


    BOOK THREE CIVIL WAR
    Coming Soon.




    • Nederlands geschreven verhaal.
    • Er kunnen dingen uit de strips voorkomen.
    De Avengers maak ik dus iets groter.
    Dat wordt dan wel vermeld.
    • Ik heb alles van Marvel (waaronder Spider-Man) in een geheel gegooid.
    Misschien dat de X-Men en Fantastic Four er ook later in voor komen.
    • Alle karakters behoren toe aan Marvel Comics en Stan Lee.
    • Behalve Madeline en andere OC's.
    • Enjoy!

    CAST
    Hayden Panettiere as Madeline Pierce
    Andrew Garfield as Peter Parker/Spider-Man
    Chris Evans as Steve Rogers/Captain America
    Sebastian Stan as Bucky Barnes/Winter Soldier
    Scarlett Johansson as Natasha Romanoff/Black Widow
    Anthony Mackie as Sam Wilson/Falcon
    Mark Ruffalo as Bruce Banner/Hulk
    Adrianne Palicki as Bobbi Morse/Mockingbird
    Chris Hemsworth as Thor
    Robert Downey JR as Tony Stark/Iron Man
    Jeremy Renner as Clint Barton/Hawkeye
    Serinda Swan as Jessica Drew/Spider-Woman
    Rachel Nichols as Carol Danvers/Captain Marvel
    Emily Vancamp as Sharon Carter/Agent 13




    LINK

    Rho Nox is is een jonge soldaat in opleiding op haar thuis planeet Teraan - een planeet niet ver vandaan planeet Thanagar en Krypton. Al dertien jaar heerst er onrust op Teraan tussen de Teraan Corps en de rebellen. Rho is een simpel iemand, ze heeft een liefdevolle familie en is de dochter van de generaal.
    Het is nacht wanneer de roekeloze rebellen de aanval nemen en Rho wilt vechten voor haar thuis wereld, maar wanneer Rho op het punt staat om te vechten wordt het verboden door haar vader.
    Rho's vader - Generaal Nox - verteld over een sterke krijger vol met krachten die ieder moment haar thuis planeet kan verwoesten dus eist hij Rho om de planeet te verlaten.
    Met verdriet en tegenzin verlaat Rho haar thuis planeet zonder om te kijken en zet ze koers naar de coördinaten die haar vader Rho gegeven heeft.

    Het is een jaar geleden na de invasie van Zod op Aarde. Metropolis is naar een jaar nog steeds in rouw en is hun eigen held Superman enorm dankbaar voor het helpen van de mensheid.
    Clark Kent is een simpele - klunzige - jongeman en heeft een simpele baan bij de Daily Planet. 'S Weekends bezoekt hij Smallville, Kansas vaak om te helpen met het verbouwen van het huis waar hij is opgegroeid.
    Zijn relatie met Lois was helaas mislukt en zijn ze als vrienden uit elkaar gegaan, maar wanneer hij door de straten van Metropolis loopt onderweg naar zijn appartement in de stad hoort Clark - met zijn super gehoor - iets over een crash landing van een ruimteschip in Gotham City en onderneemt Clark als Superman meteen actie.



    • ©buckynat
    • Nederlands geschreven, Engels gesproken
    • Alle karakters behoren toe aan DC Comics behalve Rho, haar familie en is Teraan mijn eigen fantasie.
    • Dit is een uitgebreid DC verhaal dus er zullen nog meer DC helden in voor komen later in dit verhaal.
    • Abo's en reacties zijn van harte welkom.
    • Ik waarschuw niet, sorry.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus










    "Grow up but don't give up." - Katy Perry

    This is it. This is my task.
    This should be mine and now it is. This is the task I need.
    Writing a song for one of the most famous band right now isn't that hard right, is it?
    How hard can it be.










    Ashton Irwin | 5 seconds of summer bestaat

    Nederlands gesproken | Nederlands geschreven | Ik waarschuw niet


    Onvolkomen

    Drama en Romantiek
    Onbekende personen


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Zuchtend sluit het meisje de laptop, na het zoveelste chatgesprek met de jongen waar haar hart zou moeten toebehoren. Hij was er steeds ook al kende ze hem enkel via het web en hadden ze nog nooit afgesproken toch vertelde ze elkaar hun diepste gevoelens. Hij is perfect dacht ze bij haar eigen maar toch behoorde haar hart toe aan iemand anders, iemand die haar niet kende en waarschijnlijk ook nooit zal kennen. De enige echte Ashton Irwin van 5 Seconds Of Summer, aan haar kamer muur hing een gigantische poster van hem. Na hun oogcontact tijdens een concert van 5SOS was ze verloren en vastberaden dat ze meant to be waren. Zuchtend viel ze in slaap terwijl er een traan ontsnapte uit haar ooghoek.




    Amnesia

    [ bericht aangepast op 26 aug 2014 - 20:47 ]














    Life is nothing but a competition to be the criminal rather than the victim.








    Vast, dat is wat ik zit. Ik kan me niet bewegen.
    Geen gevoel. Niet in mijn handen. Niet in mijn benen. Niet in mijn buik. Nergens.
    Alles om me heen is donker, het is zwart, terwijl ik mijn ogen niet eens dicht heb.
    Er is geen geluid, alles is stil, té stil. Geen wind, geen sprankje licht. Zelfs geen sprankje hoop.


    There are wounds that never show on the body that are deeper and more hurtful than anything that bleeds.

    "Wake up and Shine"



    "Emma , wake up!" "Why? "Because you have to, just wake up and shine"

    • Written in Dutch

    [ bericht aangepast op 29 aug 2014 - 10:08 ]


    Firm believer of all that is magic

    http://www.quizlet.nl/stories/141511/only-trouble-1d5os/


    ''He's so mean''
    ''But I gotta love it''
    ''I just can't let him go''


    ''He's no good for you, He's a badboy''
    ''He's my boyfriend Luke, you have to live with it''
    ''I can't, he's trouble, only trouble''






    ''She lies awake.
    I'm trying to find the words to say.
    I wish I was, I wish I was beside you.''





    5S0S en One Direction bestaan niet
    Ik waarschuw niet dus neem een abo.
    Kan 16+ bevatten
    Enjoy
    ]


    =

    Heaven Knows (VD)

    Een klein meisje rende door het besneeuwde landschap. Haar wollen mantel was dicht geknoopt, met de kap over haar kleine hoofdje. Ze werd gevolgd door een man, gehuld in een dunne mantel. “Abi, pas je wel op?” Riep hij haar na en schudde glimlachend zijn hoofd toen het meisje bijna over een tak viel. “Natuurlijk!” riep ze daarna terug. Een giechel volgde terwijl ze tussen de bomen verdween. “Je kan me toch niet vinden!” Giechelde ze. De man rolde zijn ogen en liep achter haar aan, haar voetstappen in de sneeuw verraadde haar. “Oh waar zou ze toch zijn?” Zei hij toen extra hard. Een zachte giechel kwam van achter een boom vandaan, waar het meisje opgekruld zat, met haar hand over haar mond. “Volgens mij zit je hier!” Het meisje gaf een gil toen de man haar optilde en kietelde. “Nee! Nik stop!” Gilde ze en probeerde zich los te draaien uit zijn armen. “Niklaus, Het eten is klaar,” De harde stem liet ze stoppen en het meisje werd terug op haar voeten neer gezet. “ 'Lijah!”Riep ze meteen en rende naar de andere man toe. Elijah glimlachte en tilde haar op. “Heb je al honger?” Het meisje knikte druk en klemde haar armen om zijn nek. Elijah wenkte Niklaus nog voor hij haar mee bracht naar binnen, de warmte om haar koude lichaampje.

    ~~

    ''We are the strongest creatures in the world,
    and yet we are damaged beyond repair.
    We live without hope, but we will never die.
    We are the definition of cursed... Always and forever."
    ~ Rebekah Mikaelson

    • Based on The Originals & The Vampire Diaries
    © Katerina

    ______________________________________________________________________________________________________________________

    "I wish she was dead,' he says.
    'I wish they were all dead and we were, too.
    It would be best."
    ~
    ]"I drag myself out of nightmares
    each morning and find there is no relief in waking"


    ~~

    •Based on Mocking Jay
    © Katerina


    --