• Link.



    Nat gras tussen mijn tenen
    het voelt verschrikkelijk en
    als thuiskomen, zo veilig.


    Het wordt tijd om aan het schrijven te slaan. Deze keer buiten mijn comfortzone. In het Engels, want ik weet dat het zal voelen als dauwtrappen. Dauwtrappen in mijn schrijversbrein, lastig en rustgevend tegelijk. Door gras dat jaren niet gemaaid is, want het worden ook nog eens fanfics. Voor elke letter van het alfabet 250 woorden Engelse fanfic over een fandom dat me na aan het hart ligt.


    Omdat ik jullie wil uitnodigen om mij te volgen op mijn ochtendwandeling of jullie wil uitdagen om mee te doen.

    Credits to Square, al weet ik niet of het oorspronkelijk haar idee was.

    [ bericht aangepast op 25 okt 2015 - 19:01 ]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Huh, whut? Of wat oorspronkelijk mijn idee was? :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Huh, whut? Of wat oorspronkelijk mijn idee was? :'D


    Dit meesterwerk.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Ik sla de link ook gewoon over bij het lezen, ben erg benieuwd ^


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Firth schreef:
    (...)

    Dit meesterwerk.


    Oh gosh, ik was vergeten dat ik dat ooit had geschreven, haha. :Y)
    Er zullen vast al wel eens mensen voor mij zijn geweest die zoiets hebben gedaan, maar bedankt, ik waardeer de credits.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    A || Agatha Trunchbull || Matilda by Roald Dahl


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28