• WEERWOLVEN VAN WAKKERDAM
    SCREAM QUEENS EDITIE


    "You're so confident without being mean."



    "What? Am I supposed to be scared?"



    "Why you got a knife in yo troath?"


    De Red Devil is het mysterie dat maar niet opgelost raakt. De Red Devil blijft moorden en het wordt steeds moeilijker om hem te ontmaskeren, omdat zijn team begint uit te breiden met meerdere leden. Vooral de Kappa Kappa Tau leden beginnen de angst maar steeds meer te voelen, al houdt het Chanel en haar andere Chanels niet tegen om nog steeds te genieten van het leven.
    (Je moet de serie niet kennen of kijken om mee te kunnen doen.)


    ROLLEN
    Red Devil en zijn team (5)
          Het team van de Red Devil en de Red Devil zelf, komen 's nachts bij elkaar om een slachtoffer te kiezen.
    Red Devil • Leider
          De Red Devil is de leider van zijn team en geeft dus alles door aan de organisator. Als er niet gekozen kan worden neemt hij de uiteindelijke beslissing over het slachtoffer. Sterft de Red Devil, dan kiest hij zelf zijn opvolger.
    Grace • Ziener (1)
          Grace is de detective onder de rest en kan elke nacht een rol inkijken.
    Pete • Heks (1)
          Pete kan iemand redden of vermoorden. Dit kan hij maar eenmaal doen.
    Jennifer • Cupido (1)
          Jennifer houdt zich bezig met het rooskleurige leven en koppelt burgers. Dit koppeltje moet samen het spel zien te overleven. Sterft één van hen, dan sterft de ander door liefdesverdriet.
    Chanel & Chad • Sletten (2)
          Chanel en Chad kunnen het niet laten om bij anderen te overnachten, zij sluipen dus elke nacht naar een andere deelnemer om deze gezelschap te houden. Is de deelnemer waar de slet verblijft het slachtoffer? Dan sterft de slet ook.
    Burgers (10) Hester, Zayday, Gigi, Denise, Wes, Earl, Boone, Chanel #2, Chanel #3 & Chanel #5
          De gewone burgers hebben geen speciale rol. Zij speculeren enkel over de mogelijke Red Devil en zijn team die slachtoffers maken.


    REGELS
    • Huisregels van Quizlet.nl
    • Naamsveranderingen en afwezigheden doorgeven
    • Houd je rol voor jezelf
    • Werk niet samen (behalve de Red Devil en zijn team) en doe niet aan vriendjespolitiek
    • Speel eerlijk en met plezier


    UITLEG
    Let op, de rollen en de regels kunnen anders zijn dan het originele Weerwolven van Wakkerdam spel.
    Het spelt wordt gespeeld doorheen verschillende dagen en nachten. Wanneer iedereen een rol gekregen heeft, kan het spel beginnen. Het spelt begint met de eerste nacht, hier kiest de Red Devil met zijn team wie het eerste slachtoffer zal zijn. De Red Devil geeft vervolgens het gekozen slachtoffer door aan de organisator van het spel. Als de Red Devil sterft, kiest hij de nieuwe leider. Uiteindelijk kan Pete kiezen of hij red of dood en koppelt Jennifer twee mensen. Grace vraagt om een rol in te kijken en Chanel en Chad gaan iemand gezelschap houden tijdens het slapen. De gewone burgers slapen uit, tenzij ze slachtoffer zijn van de Red Devil en zijn team.
    De dag die dan aanbreekt deelt de organisator mee wie het slachtoffer is en wordt er van de burgers verwacht dat ze stemmen op iemand die ze verdenken. De burger met de meeste stemmen krijgt de doodstraf, schuldig of onschuldig. Bij gelijke stemmen wordt iedereen met gelijke stemmen samen op de brandstapel gegooid.
    Zo gaat het spel verder, maar let op met enkele rollen! Uiteindelijk kan de Red Devil met zijn team winnen, of zijn de burgers slim genoeg om ze te ontmaskeren.


    EVENTUELE VRAGEN
    Mag je - je eigen rol kiezen?
    Nee, je mag je rol niet zelf kiezen. Zodra er genoeg deelnemers zijn, gebruik ik de site random.org om de rollen eerlijk te verdelen.

    Hoe geef je alles door?
    De Red Devil, Pete, Grace, Jennifer, Chanel en Chad geven alles via een privé bericht door aan de organisator. De stemming geef je door via het aangegeven hoofdstuk.

    Hoe stemmen?
    Alle levenden gaan speculeren over wie de Red Devil en zijn team zijn en brengen hun stem uit in het aangegeven hoofdstuk.

    Hoelang duurt een dag en een nacht?
    Een dag en een nacht duurt ongeveer een week, om het dus mooi in te delen duurt een dag drie dagen en een nacht ook drie dagen. Moest het zijn dat er heel wat mensen moeite hebben met de deadline, kan deze een dag opgeschoven worden.

    Wat als je sterft?
    Als je het slachtoffer bent, ben je sowieso uit de wedstrijd. Je kan dan dus niet meer meedoen aan het vervolg van de wedstrijd.

    Mag je - je rol meedelen aan de rest?
    Nee, absoluut niet! Houd je rol voor jezelf, doe niet aan vriendjespolitiek of ga geen dingen met elkaar uitwisselen! Je brengt jezelf alleen maar in de problemen op die manier. Merk ik dat er iemand samenwerkt buiten de Red Devil en zijn team, dan volgen er maatregelen, zoals gediskwalificeerd worden. Samen theorieën verzinnen mag natuurlijk wel. Ik wil dus ook niet dat er whatsappgroepen verschijnen voor dit spel!

    Wat als je niet reageert zonder reden?
    Als ik merk dat iemand niet actief meegedaan heeft met een ronde, zonder enige reden door te hebben gegeven, wordt deze persoon gecontacteerd. Je houdt de wedstrijd op die manier alleen op. Een tweede keer niet actief meedoen zonder reden, wil zeggen dat je zonder pardon uit de wedstrijd gezet wordt, zodat alles weer vlotter kan verlopen.

    Wat als je op weekend, vakantie, kamp, etc. bent?
    Geef op voorhand heel goed door wanneer je er niet zal zijn als je bv. op vakantie gaat. Alleen op die manier kan ik er rekening mee houden en wordt alles niet opgehouden omdat jij niet reageert, zo kan je ook voorkomen om gediskwalificeerd te worden.

    Prijzen
    Ik kan alleen de eer bieden.


    ORGANISATOR & DEELNEMERS
    Organisator
    Delfino • Sylvie

    Deelnemers
    Asil98 • Teamlid/Red Devil #3
    Gunnulfsen • Burger/Chanel #2

    • Vermoord/Verbannen
    BlackAlpha • Burger/Gigi
    Kangster • Heks/Pete
    Beater • Burger/Hester
    xbadbloodx • Slet/Chad
    Fukari • Burger/Boone

    Poncho • Burger/Chanel #3
    Xarah • Teamlid/Red Devil #2
    Ledecky • Ziener/Grace
    Mignon • Teamlid/Red Devil #5 • Gekoppeld aan Chanel #5
    Athenalove • Teamlid/Red Devil #4

    Ratonhnhake • Burger/Chanel #5 • Gekoppeld aan Red Devil #5
    Disgust • Burger/Zayday
    McAlister • Slet/Chanel
    FirefIy • Burger/Denise
    SecondStar • Cupido/Jennifer

    Rikiah • Teamlid/Red Devil leider • Gekoppeld aan Wes
    Ashallayn • Burger/Wes • Gekoppeld aan Red Devil leider
    Hazy • Burger/Earl


    TOESTEMMING
    Beste Delfino,

    Hierbij krijg je toestemming om met jouw WvW • Scream Queens editie-wedstrijd te beginnen.

    Veel plezier!

    Met vriendelijke groet,
    Poncho,
    Moderator op Quizlet.nl


    RONDES


    Link naar story, hier neem je best een abo op.



    [ bericht aangepast op 27 nov 2015 - 23:30 ]


    16 - 09 - '17

    Kangster schreef:
    This random girl joins ^^


    Yaay ;D


    16 - 09 - '17

    Ik wil ook wel meedoen. ^^


    Ik wil een tuin vol egels

    Count me in!


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Gunnulfsen schreef:
    Count me in!

    Nog vijf vier plaatsen en het kan al beginnen.

    [ bericht aangepast op 26 okt 2015 - 21:13 ]


    16 - 09 - '17

    Kan ik nog meedoen?


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Amoare schreef:
    Kan ik nog meedoen?


    Jazeker!


    16 - 09 - '17

    Ik wil ook nog wel meedoen als een van die vijf plekjes (:

    [ bericht aangepast op 26 okt 2015 - 22:14 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    SecondStar schreef:
    Ik wil ook nog wel meedoen als je nog plek hent (:


    Jeej, Danique! Natuurlijk is er nog plaats.


    16 - 09 - '17

    Xarah zou ook graag mee willen doen


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Monteriggioni schreef:
    Xarah zou ook graag mee willen doen


    Top, dan zijn we vol!


    16 - 09 - '17

    Normaal heeft iedereen zijn/haar rol gekregen, als dat niet zo is, laat me dan zeker iets weten!


    16 - 09 - '17

    Nacht één


    16 - 09 - '17

    Mocht er nog een theorie komen, dan verander ik hem c: Maar ben bang het anders te vergeten en dag 1 is er meestal nog niks


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Dammit, ik ben te laat. :c

    Ik ga deze wel volgen. :Y)


    help