• Zul je wel denken, komt zij weer aan.. Nou, niet zomaar. Er is dit keer echt iets gebeurd!
    Die jongen waar ik het in mijn vorige topics over heb gehad, hij heeft me eindelijk gezoend. Ik bedoel, ik weet dat hij het al een tijdje wilde maar ik durfde het nog niet aan. Blijkbaar was ik er nu wel klaar voor. Ik vind het fijn zoals het nu gaat. Ik moet alleen de perfecte tijd vinden dat ik hem ga vertellen wat ik voor hem voel. In ieder geval ben ik weer een stap verder dan waar ik gebleven was, en daardoor ben ik nu best trots op mezelf. Zijn aanrakingen zijn zo fijn en zo lief. Het is zo anders dan bij al die andere keren dat ik verliefd was. Een stuk heftiger. Ik wil het hem zo graag zeggen alleen weet ik niet hoe. Met woorden wil ik het sowieso tegen hem zeggen, niet doormiddel van een brief, maar door het echt tegen hem te zeggen.

    Het fijnste was, na die tijd heb ik tegen hem gezegd dat ik bijna geen zenuwen meer voelde. Misschien is het een idee als ik zeg wat ik makkelijker vind en wat ik moeilijker vind. Of het kwam gewoon doordat ik en paar biertjes op had, dat kon ook.

    [ bericht aangepast op 27 okt 2015 - 21:55 ]


    Even een reminder: Hakim Ziyech, the magician

    Wat leuk voor je! c:


    Pretty is just a pretty word.

    Het is alleen zo dat ik hem niet heel vaak meer zie. Dat vind ik jammer. Het voelt gewoon niet goed als ik hem mis.
    Ik weet ook wel dat ik het een keer tegen hem moet zeggen, wat ik voor hem voel. Want hoe zeg je zoiets?


    Even een reminder: Hakim Ziyech, the magician

    Ik neem aan dat als jullie zoenden, dat hij je ook wel leuk vindt? Dat hoop ik tenminste voor je. Anders kun je opperen om af te spreken en dan kun je je hart luchten? c:


    Pretty is just a pretty word.

    Laat het gewoon uit je hart komen, volgens mij kun je zoiets niet echt voorbereiden of plannen. Verder dat wat Disgust zegt (A)


    Sarah = ongewoon sexy

    Duivelsgebroed schreef:
    Laat het gewoon uit je hart komen, volgens mij kun je zoiets niet echt voorbereiden of plannen. Verder dat wat Disgust zegt (A)


    Queer zijn is gewoon alles