• Het was een hele lang tijd geleden dat ik Photoshop nog eens had gebruikt. Na het zien van de vele mooie covers op Q, kriebelden mijn vingers om nog eens iets te maken. Dus besloot ik een cover te maken voor mijn eigen verhaal. Wat vinden jullie ervan?

    [ bericht aangepast op 2 nov 2015 - 18:58 ]


    En het moeilijkst is niet het communiceren van, maar het toegeven aan jezelf.

    I like it! Vooral omdat de kleur rood er zo goed in verwerkt is. (:

    Elvenking schreef:
    I like it! Vooral omdat de kleur rood er zo goed in verwerkt is. (:


    Oh, dankjewel. :')


    En het moeilijkst is niet het communiceren van, maar het toegeven aan jezelf.

    Ik vind dat de kleur rood inderdaad er erg goed in voorkomt en goed gebruikt is in de cover! Spreekt echt heel erg c:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Het ziet er leuk uit!


    16 - 09 - '17

    Wat lief, dankjewel!


    En het moeilijkst is niet het communiceren van, maar het toegeven aan jezelf.

    Pretty awesome!


    Your make-up is terrible

    Facilier schreef:
    Ik vind dat de kleur rood inderdaad er erg goed in voorkomt en goed gebruikt is in de cover! Spreekt echt heel erg c:


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Elvenking schreef:
    I like it! Vooral omdat de kleur rood er zo goed in verwerkt is. (:


    Dat, en hij ziet er gewoon echt heel erg awesome uit. :Y) Ook met die jongen mooi in het midden verwerkt

    [ bericht aangepast op 7 nov 2015 - 20:06 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Heel goed gelukt! Erg knap! Denk je dat je ook een cover voor mij kan maken?


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...