• Hallo allemaal! (:

    Ik zoek actieve verhalen met onbekende personen en drama.
    Waargebeurde verhalen zijn ook welkom, zolang er maar geen One Direction of weet ik veel wat in voor komt.
    Ook zoek ik geen 16+ verhalen, er mag best 16+ in voorkomen maar het mag niet alleen maar over seks gaan.

    Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met wat nieuw leesvoer!


    Normal is an illusion. What's normal for the spider, is chaos for the fly.

    Wel, ik ben straks van plan om mijn gloednieuwe story actief te zetten, en hij voldoet wel aan je descriptie. Het gaat wel over homoseksualiteit, ik hoop dat dat geen probleem is? Dan post ik straks de link hier. (;


    Jump, and you will find out how to unfold your wings as you fall

    LittleNinja schreef:
    Wel, ik ben straks van plan om mijn gloednieuwe story actief te zetten, en hij voldoet wel aan je descriptie. Het gaat wel over homoseksualiteit, ik hoop dat dat geen probleem is? Dan post ik straks de link hier. (;

    Nee dat is geen probleem hoor! (:


    Normal is an illusion. What's normal for the spider, is chaos for the fly.

    Oké, ik heb hem geactiveerd, hier is ie dan => Him and Him


    Jump, and you will find out how to unfold your wings as you fall

    (ik wilde ook nog even zeggen dat vanaf er genoeg interesse is, het eerste hoofdstukje geactiveerd wordt.)


    Jump, and you will find out how to unfold your wings as you fall

    Ik heb wel wat voor je. (:
    Wil je ook afgeronde stories? Ik zet ze er voor de zekerheid wel neer.

    Deze story ga ik de komende maand afronden:
    Leviathan

    En deze story's zijn al af:
    Guilt
    Orks - laat je niet misleiden door de titel, het gaat niet over de Lord of the Rings. (:


    Every villain is a hero in his own mind.


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    interessant, ben ook op zoek naar zo'n story's :) ik zet even een abo


    Je kunt niet lager vallen als je al op de grond ligt

    http://www.quizlet.nl/stories/151362/korte-mooie-verhalen/

    [ bericht aangepast op 28 nov 2015 - 11:35 ]


    tiptoe through the tulips...

    The Thurmont Institute [16+]

    (Ik ga binnen kort beginnen. 16+ word altijd aangegeven boven de hoofdstukken, )


    In my defense, I was left unsupervised.

    ik ga proberen actief te zijn :)
    het is engels maar hopelijk prima te lezen
    http://www.quizlet.nl/stories/154161/untitled--english/


    I dare you to move - Switchfoot

    Hooii,

    Ik heb een Nederlandse OP, die voldoet aan de genre's romantiek en drama. Er komt wel wat seks in voor, maar niet super beschrijvend/ geen hele hoofdstukken eraan gewijd, haha. Hoofdstukken hebben ongeveer 1000 woorden.

    _______________

    Wanneer ik alleen ben



    "My broken bones are broken memories: shattered and crooked, jagged and brittle.”
    — Could You Ever Live Without? (via story-dj)




    "Home is wherever I’m with you..”
    — Edward Sharpe & The Magnetic Zeros - Home (via amargedom)

    [ bericht aangepast op 7 dec 2015 - 21:27 ]


    The Experiments
    Experimenting. We all know it exists, but what if it is used for the worst scenario possible, and what if the world will never be the same again? Scientists create the ultimate weapons: The Experiments. Human and animal DNA mixed together, resulting in an obeying creature, ready for war.

    It is the year 2213. The third generation of Experiments is already spreading through the world, while the humans are still trying to survive this invasion. But things start to turn around, this generation of Experiments is developing a consciousness: their human sides are starting to show. They eventually decide enough is enough, humankind has suffered for too long. The rebellion is coming.


    *Note: this is the first time I'm writing a story in English, and since it's obviously not my native language, there are going to be mistakes, sorry. (I would be thankful if you'd point them out though!) Also; I probably update once a week.

    You can also read this on Wattpad; click.


    Ik heb deze story al eens op Q gezet, maar toen in het Nederlands. Ik heb er verder ook niet veel aan gedaan omdat ik nog erg in een tweestrijd zat. Ik vind de Engelse taal zoveel fijner lezen en schrijven. Nu moet ik er wel bij zeggen; dit is dus de eerste keer dat ik in het Engels schrijf, dus het zal nog niet echt perfectie uitstralen lol. De zinsopbouw klopt misschien soms niet helemaal en er zitten vast wat andere fouten in, maar voor mij is dit een goed moment om te oefenen en leren. Hopelijk kun je door deze 'fouten' heen kijken en je vooral richten op het verhaal. Enjoy. ^^



    (plaatje is aanklikbaar)


    Mhm?





    BLOED VERMENGT ZICH MET WATER



    De door verdriet en wanhoop gedreven Sophia begeeft zich op de reling van de Oranjebrug, klaar om een einde te maken aan haar ellende. Op het laatste moment begint er toch een gevoel van twijfel bij haar op te komen.

    Een moment te laat, zo blijkt...

    De Dood heeft haar gezien,
    haar geroken,
    haar gevoeld.
    Hij is vastbesloten haar te halen en nooit meer te laten gaan...




    EN DE DOOD DIE WACHT...


    Alle leeftijden || Nederlandstalig
    Samenwerking tussen Lovelyreads en Whelve
    Onbekende personen, fantasy en romantiek
    Soundtrack I || Soundtrack II
    Start: 22-11-2015 || Einde: -


    “Libraries were full of ideas—perhaps the most dangerous and powerful of all weapons.” - Throne of Glass