• Hey hoi,

    Een hele tijd geleden heb ik ooit op Q een keer een bepaald verhaal gelezen. And I remember how much I loved it. Maar hij staat niet tussen mijn abo's, gezien ik hem heb gelezen toen het al af was, de titel weet ik niet meer, en tussen mijn bladwijzers/favorieten is hij ook niet te vinden :c Nu vraag ik mij dus af of mensen mij kunnen helpen het terugvinden.
    Wat ik me er van herinner is dat het over een meisje ging, volgens mij zo'n zestien jaar. Middelbare school. Ze kreeg een relatie met haar leraar (idk welk vak) maar redelijk naar het eind toe (?) verliet hij zomaar de stad omdat het geen goed idee was. Toch hielden ze nog van elkaar. Het meisje begin zich in die tijd anders te gedragen en liet bij haar vrienden niet zo veel van zich horen. Op een gegeven moment probeerde ze er overheen te stappen met behulp van een oude vriendin die ze al lang niet meer sprak. En volgens mij hadden ze op het einde een schoolfeest waar die leraar op kwam dagen, na zo'n twee jaar verdwenen te zijn. Toen was ze achttien en zou het dus legaal zijn een relatie te hebben. And then they kissed.
    Oh god wat een slechte beschrijving.

    Ik hoop dat iemand me zou kunnen helpen c:


    take me back to the basics and the simple life

    Was het een fanfiction of niet? Komt me ergens wel bekend voor eigenlijk.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Facilier schreef:
    Was het een fanfiction of niet? Komt me ergens wel bekend voor eigenlijk.


    Volgens mij niet.


    take me back to the basics and the simple life

    Het ka ook best zijn dat hij nu verwijderd is?
    Zelf herken ik het niet, helaas.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Rikiah schreef:
    Het ka ook best zijn dat hij nu verwijderd is?
    Zelf herken ik het niet, helaas.


    Dat zou natuurlijk kunnen, maar ik hoop het niet


    take me back to the basics and the simple life

    Herinner je je nog iets anders? Bijvoorbeeld hoe het meisje heette of het intro van het verhaal?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Stones schreef:
    Herinner je je nog iets anders? Bijvoorbeeld hoe het meisje heette of het intro van het verhaal?


    Eigenlijk niet nee :')


    take me back to the basics and the simple life