• Helloo,

    Ik vroeg me dus af hè, zijn hier ook Bates Motel fans? Ik ken serieus niemand anders die het leuk vindt of ook maar kent. Het is erg frustrerend om met niemand over je favoriete serie te kunnen praten. D:

    Voor de mensen die het niet kennen: het is een spin off van de film Psycho (1960). IMDB. Really, really worth a try.
    Daarnaast ben ik ook benieuwd naar jullie favoriete series. (":


    Alis volat propriis.

    Ja, ik! Ik had hier een tijdje geleden ook een topic over.


    16 - 09 - '17

    Delfino schreef:
    Ja, ik! Ik had hier een tijdje geleden ook een topic over.


    Omg ja, ik zie het! Misschien had ik eerst even het forum moeten doorspitten, hehe. ;x
    I'm glad I'm not the only one. :Y)


    Alis volat propriis.

    Ik ben het ook aan het volgen!

    En idd, ik ken eigenlijk niemand anders die het kent :x


    Tell me, my friend. Have you ever danced with the devil in the pale moonlight?

    Ik heb seizoen 1 en 2 nu gezien. Erg leuk. (:


    The truth is out there.

    Yeh.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Leuk om te zien dat er toch wel meer mensen zijn die het volgen!
    Als iemand zin heeft om over BM te kletsen mag je me altijd een berichtje doen. :Y)


    Alis volat propriis.

    Ik heb het opgegeven bij de eerste aflevering. Er was echt niks dat me aansprak dus heb ik beslist om niet verder te kijken. :') Is het echt zo de moeite?


    If I were once a planet, you were the axis

    Inej schreef:
    Ik heb het opgegeven bij de eerste aflevering. Er was echt niks dat me aansprak dus heb ik beslist om niet verder te kijken. :') Is het echt zo de moeite?


    Ja, dat begrijp ik ergens wel. Zowel de trailer als aflevering 1 zijn nog niet echt super boeiend, maar dat komt omdat het een soort van introductie is. Er gebeurt nog niet echt veel.
    Ik weet natuurlijk niet waar jouw interesses liggen, maar als ik jou was zou ik het nog een kans geven. ;a
    Het gaat over wat er zich afspeelt vóór de film Psycho. Norman Bates heeft een vrij bijzondere relatie met zijn moeder en ontwikkelt daardoor verschillende stoornissen, die in de serie dus langzaam tot stand komen. (het is een thriller)


    Alis volat propriis.

    Ja, het is wel zo dat het redelijk traag ontwikkeld, maar dat maakt het ook wel boeiend vind ik persoonlijk. Je ziet gewoon hoe Norman verandert (:

    [ bericht aangepast op 12 nov 2015 - 20:37 ]


    Tell me, my friend. Have you ever danced with the devil in the pale moonlight?

    RabidKiller schreef:
    Ja, het is wel zo dat het redelijk traag ontwikkeld, maar dat maakt het ook wel boeiend vind ik persoonlijk. Je ziet gewoon hoe Norman verandert (:


    Ja precies, het gaat allemaal niet heel snel, maar dat houdt het wel spannend. En het is ook gewoon interessant om te zien hoe deze moeder en zoon met elkaar omgaan. Daarnaast gebeuren er ook een hoop andere dingen die losstaan van Norman's ontwikkeling.
    Per seizoen merk je eigenlijk dat het steeds een beetje meer op Psycho begint te lijken.


    Alis volat propriis.

    Bates Motel is zóóóóó geniaal!


    I don't understand that reference. - Castiel

    Jaaaaa.


    Alis volat propriis.

    Ik ken 't niet. :x


    Don't walk. Run, you sheep, run.