• Hey iedereen, Weten jullie soms dingen dat je kunt doen?

    Geen gezelschapspelletjes wat dat speel ik niet. :)


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Simsen. Of een adventkalender maken. Voor jezelf, met echte cadeautjes. Dat is pas écht cool.

    Neuh geen idee wat je kan doen. Koekjes bakken?


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Mannen met snorren tellen op tv.

    Eledhel schreef:
    Simsen. Of een adventkalender maken. Voor jezelf, met echte cadeautjes. Dat is pas écht cool.

    Neuh geen idee wat je kan doen. Koekjes bakken?


    Simsen gaat niet meer op mijn pc : )
    Tja das wel tof maar ik knutsel niet zo heel graag xD
    Koekjes bakken is geen goed idee. Want mijn moeder is hier niet om mij te helpen.


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Wolfram schreef:
    Mannen met snorren tellen op tv.


    Nee das veel te saai na een tijd val je daar gewoon van in slaap : p
    Toch bedankt :)


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    GossipGirl21 schreef:
    (...)

    Simsen gaat niet meer op mijn pc : )
    Tja das wel tof maar ik knutsel niet zo heel graag xD
    Koekjes bakken is geen goed idee. Want mijn moeder is hier niet om mij te helpen.


    Kan je zelf geen koekjes bakken dan?


    take me back to the basics and the simple life

    Quizzen invullen ;D


    What would Emma do?

    Ik ga altijd een van m'n hobby's doen. Jij kunt ook je hobby's gaan doen, en als je er geen hebt, kun je op zoek gaan naar een nieuwe hobby. (:


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Aveyard schreef:
    (...)

    Kan je zelf geen koekjes bakken dan?


    Ik ken het kookvuur niet en zou liever nog mijn vingers hebben :)


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Even denken, ik zal wat dingen oplijsten die in me op komen.
    Lezen, film of serie kijken, schrijven, een lijstje of quiz maken/lezen/invullen op Quizlet, gekke filmpjes op Youtube kijken, DIY's opzoeken en zelf uitproberen, lijstje maken met wie je wat bij Kerstmis gaat geven, boodschappenlijstje maken of een lijstje met dingen die je nodig hebt of wil hebben.


    16 - 09 - '17

    Schrijven en lezen. (:


    | Reality is for people that lack imagination |

    Lekker in bad gaan en ontspannen? Anders lezen o.i.d (:


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Mijnenveger spelen. :')

    En in het onmogelijke geval dat je je dan nog verveelt: wat dacht je van film kijken, met papier klooien (vouwen, knippen, beschrijven, onderkliederen...), thee drinken op de Engelse manier (met melk dus), badeendjes beschilderen, een sculptuur snijden uit een aardappel, een goed boek lezen, verhaaltje verzinnen, "vader jacob" zingen met de meest overdreven uithalen, oude sokken kapot knippen, je hele gezicht met lippenstift bekladden, domme filmpjes op YouTube kijken, slingers ophangen en ballonnen opblazen met als excuus dat je favoriete knuffel vandaag jarig is, Einsteins raadsel oplossen, een wasknijper op je neus zetten en hem er dan weer afhalen met de conclusie dat dat niet prettig voelt... Genoeg om op te noemen! :'D

    Sorry ik ben niet in mijn meest serieuze bui momenteel.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    IK krijg van dit topic zin om genoeg tijd te hebben om mij te vervelen en dan al die leuke dingen te doen. :')


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.