• Zoals de titel al zegt, maak ik me dus zorgen. Mijn vader is nog niet thuis en normaal komt hij tussen 16:00 & 18:00 thuis, soms half zeven als het uitloopt. Nu is hij er dus nog niet en hij neemt ook zijn mobiel niet op. Kan net zo goed zijn dat er niks aan de hand is, maar dit is niet normaal zeg maar :/

    [ bericht aangepast op 12 nov 2015 - 20:41 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Als hij van zijn werk moet komen, kan je dan niet z'n werk bellen als je daar het nummer van hebt?


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Standal schreef:
    Als hij van zijn werk moet komen, kan je dan niet z'n werk bellen als je daar het nummer van hebt?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Standal schreef:
    Als hij van zijn werk moet komen, kan je dan niet z'n werk bellen als je daar het nummer van hebt?


    Nou ja het is een woningbouwcorporatie, iedereen is nu al naar huis.:/


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Nou ja het is een woningbouwcorporatie, iedereen is nu al naar huis.:/


    Oei, das vast even schrikken!
    Ik denk dat het wel goed zit hoor, misschien moest hij nog iets doen en is hij dat vergeten te vertellen. Komt vast goed (:


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Ik snap dat je je zorgen maakt. Ik ben ook altijd zo, als iemand een beetje later thuis is dan normaal, raak ik al gestresseerd. Ik zou toch proberen een beetje rustig te blijven en nog even te wachten. Als hij binnen een half uur nog niet thuis is, kan je eens kijken of je iemand kan bellen. Misschien is hij even bij vrienden of familie langs en wat blijven hangen.


    What would Emma do?

    SPECS schreef:
    (...)

    Nou ja het is een woningbouwcorporatie, iedereen is nu al naar huis.:/


    Wie weet issie even een bakkie doen bij een collega :'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik had een keertje hetzelfde met mijn moeder.
    Ze was even snel de brievenbus leeghalen in het huis van mijn opa, wat een paar huizen verder in de straat staat. Na bijna een uur was ze nog niet eens terug en er was net een paar dagen ervoor iemand vermoord in mijn straat, dus je snapt wel dat mijn fantasie de vrije loop ging. Ben toen gaan zoeken en zelfs bij de buren gaan aanbellen (achteraf gezien was het wel goed dat die niet thuis waren, want zou best gênant geweest zijn), maar uiteindelijk bleek dat ze in het huis van mijn opa naar foto's aan het kijken was. Daar kan ze zich dus echt uren mee bezig houden. Het toeval was dat net dat moment dat ik haar bij mijn opa's huis zocht ik haar had misgelopen.
    Al met al bleek het dus gewoon niets te zijn.
    Ik weet niet goed wat ik met dit verhaal wil vertellen, maar ik wil denk ik zeggen dat ik snap hoe je je voelt. Probeer vooral niet teveel te panikeren. Kan je niemand anders bereiken die misschien kan helpen? Je moeder? Een oudere broer of zus of een tante?

    [ bericht aangepast op 12 nov 2015 - 20:52 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Misschien telefoon leeg? ;o


    No growth of the heart is ever a waste

    Lost_Girl schreef:
    Ik had een keertje hetzelfde met mijn moeder.
    Ze was even snel de brievenbus leeghalen in het huis van mijn opa, wat een paar huizen verder in de straat staat. Na bijna een uur was ze nog niet eens terug en er was net een paar dagen ervoor iemand vermoord in mijn straat, dus je snapt wel dat mijn fantasie de vrije loop ging. Ben toen gaan zoeken en zelfs bij de buren gaan aanbellen (achteraf gezien was het wel goed dat die niet thuis waren, want zou best gênant geweest zijn), maar uiteindelijk bleek dat ze in het huis van mijn opa naar foto's aan het kijken was. Daar kan ze zich dus echt uren mee bezig houden. Het toeval was dat net dat moment dat ik haar bij mijn opa's huis zocht ik haar had misgelopen.
    Al met al bleek het dus gewoon niets te zijn.
    Ik weet niet goed wat ik met dit verhaal wil vertellen, maar ik wil denk ik zeggen dat ik snap hoe je je voelt. Probeer vooral niet teveel te panikeren. Kan je niemand anders bereiken die misschien kan helpen? Je moeder? Een oudere broer of zus of een tante?

    ^dit ook ja :')


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Ik snap dat je je zorgen maakt, maar probeer rustig te blijven. Wie weet heeft hij vertraging met de trein of een lekke band aan zijn auto en tegelijkertijd is de batterij van zijn telefoon leeg. In negen van de tien gevallen blijkt er helemaal niets aan de hand te zijn en is het gewoon een suffe samenloop van omstandigheden. ^^
    Ik hoop dat hij snel thuiskomt!


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ja nou ik hoop op het beste maar het voelt niet goed. Hij is gaat nooit zomaar iets doen met een collega en ja hij vergeet vaak dingen te zeggen maar op de dag zelf kondigt hij het dan wel aan alsnog. Ugh ik hoop gewoon dat hij vanavond thuis komt


    You were born original, don't die as a copy.

    Square schreef:
    Ik snap dat je je zorgen maakt, maar probeer rustig te blijven. Wie weet heeft hij vertraging met de trein of een lekke band aan zijn auto en tegelijkertijd is de batterij van zijn telefoon leeg. In negen van de tien gevallen blijkt er helemaal niets aan de hand te zijn en is het gewoon een suffe samenloop van omstandigheden. ^^
    Ik hoop dat hij snel thuiskomt!


    Hij werkt een half uur van thuis en de bus rijd elk kwartier ofzo. Daarnaast zou hij dan wel in de garage hebben gebeld of op zijn werk of een collega had hem afgezet. Gewoon het feit dat er een miljoen manieren zijn waarop hij ons iets had kunnen laten weten of thuis had kunnen komen....zint me niet.


    You were born original, don't die as a copy.

    Mmmm en niemand thuis weet er iets van? Hij kan ook een afspraak hebben en het vergeten zijn te zeggen misschien...?

    Trees schreef:
    Mmmm en niemand thuis weet er iets van? Hij kan ook een afspraak hebben en het vergeten zijn te zeggen misschien...?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Nee niemand wist er iets van, maar hij is al op weg naar huis. Ugh gelukkig toch weer een gevalletje te snel bezorgd, maar ik vermoord hem als hij thuiskomt.


    You were born original, don't die as a copy.