• McKinley High School is een Amerikaanse school. Iedereen is er welkom, en er zijn van alle soorten leerlingen : quaterbacks, zangers, cheerleaders, queen bee's, ..
    ________________________________________________________________
    "School can be very hard."



    Rollen [ naam | user | face claim | status ]

    Girls
    - Caitlyn Solincia Filds | Allirian | Marina Laswick | Innocent/victime
    - Audrey Isabelle Prescott | Xeroptic | Rosie Tupper | rich
    - Lucia Marina Hayley | Feliana | Scarlett Leithold | popular girl/hoofdcheerleader
    - Alexia "Lexi" Felissa Mills | Allirian | ? | bitch/cheerleader
    - Bethany Thalia Queen| TalkMeDown |Willa Holland | rich/rebel
    - Anna Dawson | Jonty | ? | gamer
    - Calida Stefanie Santiago | Santanico | Selena Gomez | it-girl
    - Dior Delphine Black | Aerial | | cheerleader
    -
    -
    -
    -
    -

    Boys
    - Lesley Dawson | Jonty | - | glee club
    - Aaron Luke Walters | Yisha | Dylan Rieder | skater/rebel
    - Miller "Miles" Steven Hall | Valeska | Nico Tortorella | musician/jock
    - Mitchell Jaël Ratliff | Adamlicious | Adam Lambert | glee club/musician
    - Spencer Samuel Reid | Arden | Matthew Grey Gubler | nerd/geek
    - Oliver "Ollie" Matteo Hayley | Valeska | ? | bad boy/quaterback
    - Gereserveerd | Santanico | ? | ?
    - Aaron James Chandler | Xeroptic |Diego Boneta | Jock/manwhore
    - Damian Luca Andrews | Nightbird | Franco Masini | underdog
    - Nathaniel Gabriel Maximus Montgomery | Olympiodoris |Simon Nessman | jock/the rich kid
    -
    -
    -

    Regels

    - Schrijf met derde persoon enkelvoud
    - Niemand buitensluiten
    - 16+ is toegestaan
    - Have fun !

    Begin : het is een normale schooldag, elke leerling wordt wakker en gaat naar school. Deze avond wordt er een groot feest georganiseerd waar iedereen bij moet zijn,

    [ bericht aangepast op 13 nov 2015 - 20:00 ]


    I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring

    (Same. Ik wacht ook op iemand voor Anna en Lesley)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Aaron James Prescott • 18 y/o • jock/manwhore
    Nadat Aaron zijn ontbijt op had, keek hij nog even in de spiegel om een hand door zijn haar te halen. Hij pakte zijn tas en zijn sportspullen om vervolgens in zijn auto te stappen.
    Na een tijdje gereden te hebben, kwam hij aan op school. Met zijn tassen over zijn rug liep hij naar zijn kluisje om zijn spullen daar in te dumpen. In dezelfde gang zag hij Lucia al staan. Jammer genoeg was ze niet alleen, maar stond ze al te praten met een andere gast. Hij negeerde hem een beetje toen hij bij hen kwam staan.
    'Hé blondie' groette hij zijn beste vriendin. Blondie was zijn bijnaam voor haar, maar waarom wist hij eigenlijk. Ach, het maakte toch niet uit. Ondanks dat Aaron vaak bij meisjes op het uiterlijk lette, deed hij dat bij Lucia totaal niet. Het was hem zeker niet ontgaan dat ze een knap meisje was, maar hij zag haar gewoon niet zo. Ze was en bleef zijn beste vriendin.
    Misschien is mijn post een beetje ongeorganiseerd of warrig of onhandig, maar ik heb best wel lang met de opmaak geklooid, dus ik laat het nu maar zo. Ik hoop dat het duidelijk is dat je moet beginnen in het midden en dan voor beiden apart het stukje onder hun afbeelding moet lezen.
    Aaron werd wakker door Audrey die hem buitengewoon blij wakker maakte. Haast grommend opende hij zijn ogen om vervolgens zo ongeveer uit zijn bed getrokken te worden door haar. Hoe kon dat kind zo enthousiast zijn op de fucking eerste schooldag? Aaron was nogal chagrijnig. Hij had slecht geslapen en had al helemaal geen zin in school. Waarom konden ze nou niet voor altijd vakantie hebben?
    Het enige waar hij zich op kon verheugen was het vrouwelijke gezelschap dat zich op school bevond, al had hij dat in de vakantie ook niet bepaald gemist. Hij had genoeg tijd gehad om op allerlei plekken flirts te hebben en uiteindelijk in het bed te belanden - of in een openbaar toilet.
    'Ontbijt staat klaar!' leek zijn zusje bijna te zingen. Hij had echt zin om haar te slaan. 'Zorg ervoor dat je beneden bent binnen vijf minuten, anders is het weg.' Ze stak haar tong naar hem uit, waarna ze de kamer verliet. Vervelend kind.
    Aaron bleef een aantal seconden op de grond liggen, waarna hij opstond om wat kleding uit zijn kast te trekken. Veel moeite deed hij niet om een outfit uit te kiezen. Jeans met een shirt leek hem prima voor een eerste schooldag. Hij begreep die mensen die al dagen van te voren een outfit uitkozen echt niet. Bovendien deed zijn gezicht en lichaam al genoeg.
    Eenmaal beneden stond er inderdaad een ontbijt voor hem klaar. Zijn zusje had veel moeite gedaan en had een ei met spek voor hem gebakken. Naast het bord stond een glas zelfgeperste sinaasappelsap en in een mandje voor zijn bord stonden een aantal getoaste broodjes.
    Hij ging zitten en begon te eten. Toch wel lief van haar.
    Na twee boterhammen kwam ze binnen. Haar tas hing over haar schouder; ze was klaar om te gaan.
    'Ik ga alvast.' liet ze weten. Aaron glimlachtte naar haar om haar te laten weten dat ik inmiddels wat minder chagrijnig was dan vanochtend. Hij was toch best dankbaar dat ze zo lief voor hem kon zijn, terwijl hij echt rot tegen haar deed en zeker dat ze het hoofd koel kon houden op de dagen dat hun ouders niet thuis waren.
    Hij stond op om haar te omhelzen, maar zij stapte lichtelijk afwerend naar achter. Ja, die gast moest niet zo raar doen. Ze had nu gewoon niet zoveel zin in een knuffel na zijn chagrijnige gedoe.
    'Dan niet.' mompelde Aaron, waarna hij weer ging zitten om nog wat boterhammen naar binnen te werken. Audrey liep naar buiten om naar school te gaan.

    Audrey Isabelle Prescott • 16 y/o • rich & smart
    De eerste taken van de dag kon Audrey al afstrepen toen ze in haar witte fiat 500 stapte. Ze had deze voor haar zestiende verjaardag gehad. Ondanks dat ze enkel voor bescheiden kleine dingen gevraagd had, hadden haar auto's haar toch een auto en rijlessen gegeven. Natuurlijk had ze niet geweigerd, maar stiekem had ze gewild dat ze er zelf wat meer voor gedaan had. Ze vond de mentaliteit die haar ouders haar en haar broer lieten krijgen maar niets. Nou ja, zij deed er zo ongeveer alles aan om die mentaliteit niet te krijgen, maar haar broer leek er maar groot genoegen mee te hebben. Hij was echt een lui zwijn dat niets deed als het maar kon. Dat ze hem uit zijn bed moest trekken en een ontbijt moest maken voor hem, was daar het levende bewijs van.
    Audrey werkte in tegendeel hard voor nu en haar toekomst. Ze wilde ergens kunnen komen zonder de hulp van haar ouders. Ze wilde iets betekenen. Hard werken? Ja, dat deed ze zeker. Ze werkte zo hard als ze kon en deed dan ook extra werk wanneer dit mogelijk was. Audrey wilde het beste uit zichzelf halen.
    Na een aantal minuten kwam ze aan op school. Ze was veel eerder dan een heleboel mensen, omdat ze in het eerste uur bijles gaf. Het stond goed op haar curriculum vitae en sinds ze daar alles voor deed, kon dit er dus ook nog wel bij.

    De bel ging op het moment dat Audrey bij haar kluisje stond om haar boeken te verwisselen. De bijles was afgelopen en nu begon de schooldag pas echt. Vanuit haar rechteroog zag ze haar broer binnen komen lopen. Hij ging bij één van zijn vrienden staan. Wat opmerkelijk was, was dat zijn vrienden waarschijnlijk allemaal geen hoger iq hadden dan 3, maar als hij zich wilde omgeven met dat soort mensen, moest hij dat vooral zelf weten.
    Naast Audrey stond een blond meisje, waarvan ze niet wist of ze haar kende. Meestal was ze goed met namen en gezichten, maar vandaag moest ze nog even inkomen na die lange vakantie. Nou ja, niet dat ze niets gedaan had. Ze was op talenkamp geweest naar Spanje om haar Spaans daar te verbeteren. Fue increíble!
    'Hey,' groette ze het meisje. 'Fijne vakantie gehad?'


    Ik heb Aarons faceclaim toch nog veranderd naar Nolan Gerard Funk en ik heb Audrey en Aaron broer en zus gemaakt. Ik zal dit allemaal bijwerken in hun personage beschrijvingen.

    [ bericht aangepast op 16 nov 2015 - 21:03 ]


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    DAMIAN LUCA ANDREWS



    Als Damian de juiste boeken in zijn rugzak gestopt heeft, beseft hij zich dat het nog wel erg vroeg is. De lessen zijn nog lang niet begonnen en een beetje chagrijnig zucht hij. Hij had gewoon nog een paar minuten in zijn bed kunnen liggen! Maar Damian vindt het belangrijk om goed voor de dag te komen, meestal staat hij dan toch altijd te vroeg op zodat hij zich niet hoeft te haasten. Hij besluit om maar eens een rondje door de school te lopen en bij de kantine komt hij een groepje tegen van drie, hij weet dat het bij Lesley sowieso wel goed zit. Dat is een vriendelijke jongen, ook de blondine heeft een vriendelijk gezichtje, al lijkt het erop alsof ze weinig geslapen heeft. ''Goedemorgen,'' begroet Damian het groepje van drie. ''Vinden jullie het oké als ik erbij kom zitten?'' Vraagt Damian ze. Hij heeft weleens zin in een beetje gezelligheid. De lessen zijn nog niet begonnen en een beetje gezelligheid op de vroege ochtend heeft nog nooit iemand kwaad gedaan. Hopelijk kunnen zij het ook wel waarderen, maar Damian verwacht van wel.

    (Ik heb Damian voor Anna & Lesley (: )

    [ bericht aangepast op 16 nov 2015 - 21:14 ]


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    Lesley, Anna en Castyl waren druk aan het praten. Al snapte Lesley de helft van de dingen niet, omdat het over games ging.
    "Kunnen jullie het ook over andere dingen hebben dan games?" vroeg Lesley met een lachje. Anna stak haar tong naar haar broertje uit en ging vrolijk verder over het onderwerp.
    Lesley zag een jongen op hen afkomen en herkende hem als Damien. Toen de jongen vroeg of hij bij het groepje mocht zitten, riep iedereen meteen; "Dat mag," en moesten ze lachen. Lachend schoof Lesley de stoel naast hem naar achter en klopte op het zitvlak.
    "Kom maar hoor," glimlachte hij naar Damien. "Hoe gaat het met je?" vroeg hij en alle drie de paar ogen waren op Damien gericht. Het was duidelijk zat hoe close Anna, Castyl en Lesley waren.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.


    MITCHELL JAËL RATLIFF
    Mitchell beseft zich gauw dat het nogal aardig vroeg is om naar het lokaal te lopen en hij besluit om de kantine te zoeken naar wat bekenden om bij te zitten. Zodra Mitchell de kantine in gelopen is, kijkt hij om zich heen maar tot zijn grote teleurstelling ziet hij geen bekenden van het vorige jaar. Dan blijft zijn blik hangen op een jongen die bij hem in de Glee Club zit, Lesley. Mitchell besluit dit keer om op afstand van hem te blijven, want niet iedereen van de Glee Club wil hem aan tafel hebben. Dus zoekt Mitchell een lege tafel op en besluit daar te gaan zitten. Mitchell gooit z'n tas op tafel en pakt z'n mobiel erbij. Mitchell ziet al gauw dat hij wat gemist heeft en besluit om op whatsapp berichten te beantwoorden. 'Dat is onze plek, moven!' hoort Mitchell Lucia zeggen. Geïrriteerd kijkt Mitchell op. 'Zie ik hier ergens het bordje 'Gereserveerd' staan? Nee, dus ik mag zitten waar ik wil. Zoek maar een ander tafeltje om bij te zitten, maar ik sta niet op voor een bitch als jou.' snauwt Mitchell en krijgt in de gaten dat iedereen in de kantine naar hem kijkt. Dat boeit hem nu even niet, want Mitchell is nu echt klaar met Lucia. Mitchell negeert de jongen die bij Lucia is, want Mitchell weet toch dat die jongen op het moment wacht om Mitchell de volle laag te geven. Het duurt minuten voor Lucia vertrekt naar een ander tafeltje en Mitchell zucht opgelucht. Waarom moet zij altijd hem hebben, zelfs hier in de kantine? Volgens Lucia mocht Mitchell niet eens de mogelijkheid krijgen om ergens te kunnen zitten. 'Hey Ratliff, heb je weer de hele spiegel vol geklad met die make-up van je? Je hebt weer teveel op!' snauwt weer een ander bitchy meisje. Mitchell wist haar naam niet, maar dat maakt niet zoveel uit. Mitchell besluit om haar te negeren, want ook zij was op een reactie van hem uit. 'Hey, ben jij niet Mitchell? De jongen waar ik vorig jaar bij in de Glee Club zat?' hoort hij Lesley vragen. Mitchell draait zich om en knikt. 'Ehm, ja. Dat ben ik ja.' zegt Mitchell en draait zich gauw weer om, omdat hij totaal niet weet wat hij nu nog moet zeggen. Nou ja, hij zou Lesley later wel weer tegenkomen in de Glee Club. Mitchell zucht diep en focust zich weer op z'n mobiel. 'En zo gaat dat nou elke dag.' dacht Mitchell, maar hij laat zich er niet door kisten. Want dat was juist waar de populaire mensen en de bitchy mensen op uit waren.

    [ bericht aangepast op 16 nov 2015 - 21:48 ]


    "A star has no meaning without a starlight" - Ravi

    [Zou je mijn personage niet willen besturen? Alsjeblieft, dankjewel.]

    [ bericht aangepast op 16 nov 2015 - 22:00 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    DAMIAN LUCA ANDREWS



    Het groepje verwelkomden Damian meteen op een enthousiaste manier, en dat heeft hem een stuk vrolijker gemaakt op deze ochtend. Hij neemt plaats naast Lesley nadat Lesley had gezegd om plaats naast hem te nemen.
    ''Prima hoor, een beetje moe nog, maar daar kom ik ook wel doorheen,'' glimlacht Damian vriendelijk naar de jongen. Damian vond Lesley altijd al een vriendelijke jongen, maar hij wist dat hij ook wel een tikje onzeker kon zijn. Nergens voor nodig, vond Damian. Hij merkte wel dat alle drie de paar ogen van het groepje op hem gericht waren. Het was duidelijk dat ze heel erg hecht waren samen.
    ''Maar hoe gaat het met jullie? Fijn weekend gehad?'' Vraagt Damian hen allen geïnteresseerd. Hij vond het altijd belangrijk om interesse te tonen in andere mensen. Hij deed ook niet gewoon alsof, maar hij was oprecht nieuwsgierig naar anderen. Dan herinnert hij zich het feest dat vanavond op de planning staat. ''En hebben jullie een beetje zin in vanavond?'' Vraagt Damian er niet veel later achteraan. Zelf heeft hij daar een beetje een gemengd gevoel over. Soms voelt hij zich opgesloten in zo'n grote mensenmassa die zich in een te kleine feestruimte gefrummeld hebben. Nog voordat hij een antwoord kan krijgen gebeurt er iets, maar hij besluit om zich erbuiten te laten en om af te wachten.


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    [@Adamlicious Ik denk dat je onze personnages hebt bestuurd :/ Zou je dat niet meer willen doen alsjeblieft. ]


    I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring

    Allirian schreef:
    [@Adamlicious Ik denk dat je onze personnages hebt bestuurd :/ Zou je dat niet meer willen doen alsjeblieft. ]


    Sorry, had dat niet eens door :l
    Zal er de volgende keer op letten :)


    "A star has no meaning without a starlight" - Ravi


    Dior Delphine Mc Donnel
    Honey, you should see me in a crown

    - Cheerleader and Queen - 17 - Outfit - Annoyed -


          Met een kreun greep Dior naar haar telefoon waaruit Hailee Steinfeld het refrein van Love Myself blèrt. Ze kneep haar ogen nog even dicht en rolde zichzelf op haar buik voordat ze met tegenzin haar bed uit kroop. Toen haar tenen de houten vloer raakten besefte ze pas dat dit weer de eerste lesdag van dit schooljaar was, nog een kreun ontsnapte uit haar mond. Dior was niet iemand die graag naar school ging, al was het alleen al om het feit dat je zo ontzettend vroeg je bed uit moest. Ze zette een stap van haar bed vandaan, begroef haar voeten in het hoge, wollige kleed wat daar lag en rekte zichzelf even uit. Ze begaf zich naar haar eigen badkamer, waar ze zichzelf snel douchte, haar tanden poetste en haar haren borstelde. Ze sloeg haar badjas om, liep naar haar make-up tafel en voorzag zich van een zomerse gloed en wat mascara. Uit haar kast trok ze een ripped jeans met een wit t-shirt. Beneden merkte ze dat haar ouders en zus al weg waren. Ze realiseerde dat de zomer nu echt over was, voortaan zou ze gewoon weer alleen zijn. Ze schoof snel haar muesli naar binnen, trok haar Tory Burch jas aan en stapte in haar auto terwijl ze haar retro-zonnebril opzette.
          Na een klein kwartiertje rijden kwam Dior op school aan. Ze moest er nu toch echt aan geloven en haalde langzaam haar sleutel uit het contact. Ze stapte uit haar auto en sloeg de deur dicht. Met een gezicht dat op onweer stond keek ze het schoolterrein rond. "Let's go.." mompelde ze tegen zichzelf en klikte haar auto op slot voordat ze naar de ingang liep. Hier en daar zag ze wat bewonderende blikken van eerstejaars, glimlachjes van leuke-maar-niet-leuk-genoege jongens en gezwaai van wat vriendinnen. Ze beantwoorde ze allen met een engelachtige glimlach maar schonk niemand echt de aandacht die ze wilden. Ze was momenteel alleen maar op zoek naar Penelope, Lucia of anders een jongen die wel leuk genoeg was. Ze had gelukkig een beetje geluk. In de gang van de kluisjes zag ze Lucia met Aaron en Aaron staan. Beide Aaron's waren wel oké om te zien, al was Aaron Walters te rebels en te skaterig. Aaron Prescott was daarentegen wél haar type. Hij sportte veel wat hem een ontzettend goed figuur gaf en daarnaast was hij erg charmant. Dior keek nog even of ze haar nichtje en beste vriendin Penelope zag, maar dat was niet zo en dus besloot ze naar Lucia te gaan.
          "Lucia!" klonk haar stem enthousiast door de gang terwijl ze heupwiegend naar haar vriendin liep en haar in haar armen nam, "Ik heb je echt al veel te lang niet gezien!" vervolgde ze. Ze liet haar vriendin los en scande haar uiterlijk even, "Je ziet er echt geweldig uit!". Daarna wende ze zich naar Aaron en Aaron: "Hi boys, long time no see!" en gaf ze beide een stralende glimlach en twee kussen op de wang, een Frans trekje wat ze van Penelope had. Ze streek haar blonde lokken uit haar gezicht en merkte toen dat ze haar zonnebril nog op had. Snel schoof ze hem op haar hoofd waardoor haar lichte ogen tevoorschijn kwamen. "Oeps.." zei ze met een lachje terwijl ze op moest kijken naar haar vrienden.

    [ bericht aangepast op 17 nov 2015 - 21:39 ]


    I only want sympathy in the form of you, crawling into bed with me

    • L U C I A       M A R I N A       H A Y L E Y •



    Ze keek naar haar beste vriend die er net bij was gekomen. "Aaron !", glimlachte ze. Ze vond het wel grappig dat de twee Aarons bij elkaar waren. "Je ziet er goed uit.", complimenteerde ze hem. En het was gemeend. Lucia was niet het type dat loog. Ze zei altijd alles eerlijk zonder na te denken, dit kon soms mensen kwetsen. Maar deze keer was het iets aardig.

    "Lucia !", hoorde ze een bekende meisjesstem roepen in de gang. Enthousiast omhelsde ze haar beste vriendin terug. "Ja, ik heb je zo gemist !", antwoordde ze lachend aan Diors vraag. Toen Dior haar een compliment gaf keek Lucia het meisje aan en prutste met haar haren. "I know. Hoe kan het ook anders", kwam er met een bitchy ondertoon uit haar mond en ze haalde haar schouders op. Ze was niet onzeker, meer trots, en dit verstopte ze niet. Ze gaf makkelijk toe dat ze een mooi uiterlijk had.
    "Ik kan niet wachten tot onze eerste repitie voor het cheerleaden straks !". Cheerleaden was voor haar een echte passie en als hoofdcheerleader was het verplicht om altijd aanwezig en enthousiast te zijn. Ze kon niet wachten om weer in de lucht te vliegen, hoe gevaarlijk het ook klonk. Ze draaide zich even om naar haar beste vriend, Aaron. "Wat ga jij vandaag doen, Aaron ?"


    “We should consider every day lost on which we have not danced at least once.”

    Aaron James Prescott • 18 y/o • jock/manwhore

    Aaron glimlachtte enigszins charmerend naar het meisje dat erbij was komen staan, Dior. Hij vond het meisje zeker een knappe verschijning en zou dit jaar zeker iets met haar kunnen proberen. Hij keek haar nog eventjes aan, totdat hij op Lucia antwoordde.
    'Trainen' zei hij resoluut. Dat was ongeveer zijn hele leven hier op school buiten de meiden en zijn vrienden. Als hij dat niet gehad had, wist hij niet waarvoor hij naar school zou gaan. Het leren was niet echt iets waar hij veel moeite in stak. Geen wonder dus dat hij niet bepaald goed stond.
    'Verder een beetje chillen ofzo. Geen idee. En jullie?'
    Bij die vraag keek hij niet alleen Lucia, maar ook Dior aan. Hij was wel benieuwd of zij misschien wat tijd had vandaag om met hem kennis te maken. Ze kenden elkaar wel, maar eigenlijk had hij wel zin haar beter te leren kennen.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman