• Pretparken, wie vind ze niet geweldig? De plek waar je in je eentje of met de hele familie plezier kan hebben. Uren in de rij staan voor die ene attractie, net iets teveel uitgeven aan eten daar terwijl het toch niet zo lekker is.
    Soms kan het zijn dat de pretparken failliet gaan, een klein ongelukje gebeurd of door een storm ze het terrein niet meer kunnen redden.

    Ik neem jullie mee naar pretparken over de hele wereld die nu leeg staan.




    Ohh Land van Ooit, wat een nostalgie. <3 *Zoekt het liedje van Sap op*


    She's imperfect but she tries

    Creepy ass shit. Wil ooit echt een keer naar een locatie zoals Chernobyl.

    Mignon schreef:
    Ohh Land van Ooit, wat een nostalgie. <3 *Zoekt het liedje van Sap op*


    Ik had ooit een show gezien waar Kloontje verliefd was op Polle en daar zong ze het nummer Zonder Polle, en die heb ik jaren in mijn hoofd gehad, ik dacht dat ik het had gedroomd! Had ik een supermooie versie ervan gevonden op youtube, opgeslagen als video, crasht mijn computer en die versie is ook van youtube af, dus nu moet ik het maar met deze versie doen:

    Elvenking schreef:
    Creepy ass shit. Wil ooit echt een keer naar een locatie zoals Chernobyl.


    Ja, nu in Fukushima waar een van de bommen toen viel lijkt het nu helemaal weer normaal, maar het echt zo raar.

    Ik ga binnekort wandelen door Land van Ooit. Lekker huilen om de herinneringen die ik nog heb aan die fantastische plaats :Y)


    I don't understand that reference. - Castiel

    Ah, het land van ooit. Wat een nostalgie. Zonde eigenlijk van al die parken.


    The truth is out there.

    Vind ik leuk!:'D


    Queer zijn is gewoon alles

    Verkeerspark Assen is ook zo'n geval, helaas :C


    26 - 02 - '16

    Geweldig lijstje!

    Roxette schreef:
    Verkeerspark Assen is ook zo'n geval, helaas :C

    Nnnneeeeeeee...... :c Dat wist ik nog niet eens, wat jammer zeg!


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Leukk leuk!


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Grassi schreef:
    Geweldig lijstje!

    (...)
    Nnnneeeeeeee...... :c Dat wist ik nog niet eens, wat jammer zeg!



    26 - 02 - '16

    Ohhh die eerste dat is die in Percy Jackson right? :3

    Trouwens, je schrijfstijl is echt goed! c:


    made a list of my regrets and you were the first, love

    Neregeb schreef:
    Ohhh die eerste dat is die in Percy Jackson right? :3

    Trouwens, je schrijfstijl is echt goed! c:


    Ja Six Flags New Orleans is gebruikt voor Percy Jackson, en de parkeerplaats is gebruikt voor Jurassic World.

    Ik vind het lijstje echt interessant.

    Bij je laatste item staat in de titel "Tropiciana". :p Niet dat het heel erg is, ik dacht ik zeg het maar. ^^


    Ik wil een tuin vol egels