• THE CHARACTER CREATING CONTEST
    Vol! Inschrijven als reserve blijft wel mogelijk.

    Toestemming:
    Hoi Aveyard,

    Wat een leuke en originele wedstrijd! Die opmaak vind ik ook erg mooi. Daar mag je best trots op zijn. Hierbij geef ik je dan ook toestemming om te beginnen met je wedstrijd. Heel veel plezier met het organiseren!

    Groetjes,
    Disgust
    Wedstrijdmoderator

    Omdat er altijd nog altijd blijkt dat veel mensen moeite hebben met goede personages voor verhalen en/of RPG's neerzetten, open ik bij deze een wedstrijd om jullie daarbij te helpen! In deze wedstrijd zal je verschillende opdrachten krijgen die helpen met het maken van een personage, en je zal dan ook meerdere personages maken, op verscheidene manieren. Ik ben op zoek naar vijf tot negen enthousiaste deelnemers, die zich de hele wedstrijd goed in zullen zetten. Als je- je inschrijft verwacht ik dan ook van je dat je gedurende de hele wedstrijd meedoet. Hiernaast zoek ik ook nog twee juryleden. De wedstrijd zal vijf opdrachten hebben, en er zullen geen deelnemers afvallen.



    Story
    Deze wedstrijd zal een bijhorende story hebben, Link. In deze story komen de opdrachten en beoordelingen te staan. Houd deze goed in de gaten, want hoewel het topic natuurlijk goed wordt bijgehouden, zal de story het eerste bijgewerkt worden.

    Beoordeling
    Bij deze wedstrijd zullen geen mensen af vallen, en iedereen zal dus de hele wedstrijd meedoen. De beoordeling kan verschillen per opdracht, maar in de basis zullen er per opdracht 300 punten te verdienen zijn. Ieder jurylid zal je maximaal honderd punten toekennen, en deze worden bij elkaar opgeteld. Deze worden gebaseerd op spelling, uitvoering van de opdracht, opmaak, realisme, originaliteit en, verschillen van opdracht, nog iets anders of enkel deze vier. Je puntentotaal zal niet door tien worden gedeeld, en je zal dus je punten op sparen gedurende de wedstrijd. Ook je totaal punten zal opgeteld worden. Op deze manier zijn er dus maximaal 1500 punten te behalen, op basis van je beoordeling.

    Indienen van de opdrachten
    Het indienen van de opdrachten dient zowel bij mij, als bij beide juryleden via een privé-bericht te worden gedaan. Ook zou ik graag hebben dat je veen in het topic vermeld dat je- je opdracht hebt ingestuurd. Ik zou graag willen dat je volledige personage tussen de volgende codes wordt gezet, zodat ik deze goed kan overnemen: [code.] [/code.] (Uiteraard zonder de puntjes)

    Duur van de opdrachten
    De duur van de opdrachten verschilt van 5 tot 14 dagen. Dit hangt helemaal van de opdracht af en hoe groot deze is.

    Regels
    Ook bij deze wedstrijd zijn er natuurlijk regels.
    — De huisregels van Quizlet gelden ook hier.
    — Plagiaat plegen is verboden. Als je dit wel doet zal je zonder pardon uit de wedstrijd gezet worden.
    — Heb respect voor andermans inzendingen, iedereen doet zijn best.
    — Houd je aan de opdracht
    — Uitstel dient 24 uur voor de deadline aangevraagd te worden
    — Naamsverandering graag doorgeven, in lettergrootte 16 en vetgedrukt

    Uitstel, Jokers en te laat inleveren
    Er word bij deze wedstrijd gebruik gemaakt van jokers, als je deze inzet krijg je alsnog 50 punten voor je opdracht. Als je na de deadline pas aangeeft je joker in te zetten echter, zal je maar 20 punten bij je totaal krijgen. Het is ook mogelijk om uitstel te vragen. Dit uitstel duurt drie dagen, en dient 24 uur voor de deadline aangeven te worden. Als je uitstel aanvraagt, gaan er automatisch 20 punten van je puntentotaal af. Dit omdat ik liever heb dat je gewoon op tijd inlevert. De deadlines zijn er niet voor niks, en je kan er gewoon van uit gaan dat deze voor de opdracht goed afgewogen is. Als je te laat inlevert, zullen er 60 punten van je puntentotaal afgaan. Bij het niet inleveren van de opdracht worden helemaal geen punten toegekend. Wanneer je gedurende de volledige wedstrijd je joker niet inzet, krijg je een bonus van 60 punten. Als je gedurende de hele wedstrijd geen uitstel aanvraagt krijg je een bonus van 40 punten en als je gedurende de volledige wedstrijd niet te laat/niet inlevert, krijg je een bonus van 50 punten. Het maximale aan punten wat dus te halen is, is 1650 punten.

    Winnaar en Prijzen
    Aan het einde van de wedstrijd is de winnaar uiteraard degene met de meeste punten. Ik heb helaas geen credits, en zal die tegen het einde van de wedstrijd ook niet hebben. De winnaar en een creatie naar keuze (van jezelf of van iemand anders) wordt een maand lang vernoemd op mijn profiel, de tweede plaats wordt, inclusief een creatie naar keuze, op mijn profiel vernoemd voor twee weken, de derde plaats wordt een week lang, incl. creatie naar keuze, vernoemt op mijn profiel. Hiernaast zullen alle deelnemers, dus inclusief de 1e, 2e en 3e plaats, een maand lang met een bedankje op mijn profiel worden vernoemd.

    Jury en Deelnemers
    Verklaring van kleuren
    Uitgeschreven
    Te laat ingeleverd
    Niet ingeleverd
    Ingeleverd
    Uitstel
    Joker
    Jury
    Aveyard
    Siwon
    Olympiodoros
    Deelnemeners
    Maddox — Mirte —1, 2, 3, 4, 5 — Puntentotaal
    Sonder — Liesje —1, 2, 3, 4, 5 — Puntentotaal
    Polovina — Lisanne —1, 2, 3, 4, 5 — Puntentotaal
    Necessity — —1, 2, 3, 4, 5 — Puntentotaal
    Delfino — Sylvie —1, 2, 3, 4, 5 — Puntentotaal
    Grassi — Eva —1, 2, 3, 4, 5 — 50
    Vellichor — Savannah —1, 2, 3, 4, 5 — Puntentotaal
    Aerial — Kellie —1, 2, 3, 4, 5 — Puntentotaal
    Kirstein — Xanthe —1, 2, 3, 4, 5 — 50

    Opdrachten
    Opdracht 1
    Voor de eerste opdracht wil ik dat jullie deze Character Sheet invullen. Het is een grote opdracht, en jullie krijgen dan ook twee weken de tijd voor deze opdracht, vanaf het moment dat er minimaal vijf deelnemers zijn. Er zijn bij deze eerste opdracht al redelijk wat eisen, ten eerste wil ik dat je personage tussen de 20 en de 30 is, niet ouder, niet jonger. Nog een eis is dat alle personages een tweelingzus/tweelingbroer hebben. Op deze manier kan ik namelijk ook goed kijken naar hoe origineel jullie zijn. De tijd waarin je character woont is het heden, en je dient niet perse een faceclaim te hebben. Daarnaast dient je personage in het Nederlands geschreven te zijn. De lijst hoef je hiervoor niet persé te vertalen, enkel als je dit wilt. Ik wil ook dat je alles zo zorgvuldig mogelijk uitschrijft. Natuurlijk helpt de invullijst hier al bij, maar ik wil niet dat je bij de geschiedenis van je personage steeds maar enkele woorden gebruikt, om het zo maar even te zeggen. Je personage moet dus minimaal 4000 bevatten, exclusief de categorieën, vragen en eventueel gebruikte codes. Er zit een maximum van 10000 woorden op.
    Creativiteit: 20
    Spelling en Grammatica: 10
    Aan de opdracht gehouden: 40
    Opmaak: 10
    Realisme: 20
    Deadline: 7 dec. 2015 — 12.00
    Deadline uitstel aanvragen: 5 dec. 2015 — 12.30
    Deadline uitstel: 10 dec. 2015 — 13.00

    Opdracht 1
    Opdracht twee al weer! Voor deze opdracht wil ik dat jullie uit de lijst hieronder een combinatie kiezen, bijv. 1Aa]. Iedere keuze die je maakt, staat ergens voor, en hiermee wil ik dus dat je een personage in elkaar zet. Hoe je dit doet is helemaal aan jou. Je mag een lijst opstellen en invullen, maar als je een ander origineel idee hebt mag je dit er ook in verwerken. Daarnaast wil ik dat jullie eens goed nadenken over of je meer mannelijke of vrouwelijke personages maakt, en een personage maakt van het tegenovergestelde geslacht. Als je dus bijna altijd een vrouw maakt, wil ik dat je een man maakt. Je inzending moet tussen de 1000 en de 3500 woorden bevatten, niet meer, niet minder. Naast de lijst wil ik ook dat je nadenkt over wat je zelfs zou willen verbeteren, of wat voor'n personage je nog eens zou willen maken. Ik wil dat je dit dan ook samen met je inzending verstuurt naar mij! Of je dit stuurt telt mee in de beoordeling!
    Leeftijd
    1
    2
    3
    4
    5
    6
    7
    8
    9
    0
    Nationaliteit
    A
    S
    D
    F
    G
    H
    J
    K
    L
    Z
    Beroep/Opleiding (ligt aan de leeftijd van je personage, voor beide is er bij elke letter 1!)
    q
    w
    e
    r
    t
    y
    u
    i
    o
    p
    Drie karaktereigenschappen
    !
    @
    #
    $
    %
    ^
    &
    *
    (
    ]
    Creativiteit: 25
    Spelling en Grammatica: 10
    Aan de opdracht gehouden: 40
    Opmaak: 5
    Realisme: 20
    Deadline: 25 dec. 2015 — 12.00
    Deadline uitstel aanvragen: 24 dec. 2015 — 12.30
    Deadline uitstel: 28 dec. 2015 — 13.00

    [ bericht aangepast op 17 dec 2015 - 16:12 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 10 maart 2019 - 17:42 ]


    take me back to the basics and the simple life

    BIackburn schreef:
    (...)

    Ik geef je wel uitstel als je wilt, maar dan met wat extra puntenverlies. Joker mag natuurlijk ook.


    Ik ga dan voor de joker ^^.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Vellichor schreef:
    (...)

    Ik ga dan voor de joker ^^.


    Okee


    take me back to the basics and the simple life

    Het spijt me, maar ik ga stoppen met deze wedstrijd. Er zijn nu nog vier of vijf deelnemers over, waarvan de laatste opdracht ook maar door een iemand is ingeleverd. Nou besef ik me dat ik het zelf iets actiever had kunnen maken, maar dan nog wordt ik hier zeer gedemotiveerd door. Het spijt, en ik hoop dat jullie het een beetje kunnen begrijpen. Misschien dat ik ergens in de toekomst deze wedstrijd herstart, al dan wel op een net wat andere manier.
          Sorry,
    Leonie


    take me back to the basics and the simple life

    Slotje op aanvraag.


    Pretty is just a pretty word.