• HELL ON EARTH


    De vete tussen de Demonen en de Engelen is al eeuwenoud. Nooit is er een winnaar gebleken, en altijd kwam de Flits op tijd, maar deze periode lijkt anders te worden. De Demonen zijn met meer dan ooit, de mensheid is goed op weg om zichzelf te vernietigen en de volgende Flits is nog een kleine duizend jaar verwijderd. Is dit het moment waarop er eindelijk een winnaar uitkomt? Of kunnen de Engelen zich lang genoeg verdedigen?

    GELIEVE DE VOLGENDE INFO TE LEZEN:
    Geschiedenis
    Engelen
    Demonen

    Blackthorn is een klein stadje in Groot-Brittannië, omring door weidse bossen en velden. Al voor zo lang men kan herinneren is het slaperige plaatsje de bron van allerlei bovennatuurlijke gebeurtenissen. Wat wil je ook, als er én een poort naar de Hemel én een poort naar de Hel aanwezig is. DAt zorgt toch enkel voor problemen?
    Doel Engelen: Overleven & eventueel Demonen vernietigen.
    Doel Demonen: Engelen vernietigen en/of mensheid (zichzelf laten) vernietigen.



    Rollentopic
    ROLLEN
    Engelen
    + Kirigaya • Lene • Ariël (Hollis) • Luca Hollestelle • Aartsengel • 19 à 20 / Onbekend | 4
    + Allirian • Amber • Caitlyn • Faceclaim • "God" • 18 / Onbekend | 4
    + Eavan • Jennifer • Character • Faceclaim • Aartsengel • Leeftijd | Pagina
    + Sanjit • Ellen • Zacharis • Chris Zylka • Aartsengel • ca. 25 / Onbekend | 4
    + Username • Naam • Character • Faceclaim • Status • Leeftijd | Pagina
    Mensen
    + Whelve • Yo • Aurora Marlee Young • Laura De Wit • Halfbloed • 20 | 2
    + Aincrad • Marthe • Gereserveerd • Faceclaim • Halfbloed • Leeftijd | Pagina
    + Maddox • Mirte • Uriël Bright • Mikkel Jensen • Halfbloed • 25 | 4
    + Hashtag • Sterre • Character • Faceclaim • Halfbloed • Leeftijd | Pagina
    Demonen
    + Sonder • Liesje • Shax Phenex Marchosias • Stephen James • Aartsdemon • 26 / Onbekend | Pagina
    + Whelve • Yo • Vine Louie Blackwood • Frederik Ruegger • Aartsdemon • 21 / Onbekend | 4
    + Krueger • Marie • Lucifer • Henry Cavill • "De duivel" •? / Onbekend| 4
    + xLenox • Lenox • Character • Faceclaim • Aartsdemon • Leeftijd | Pagina
    + Feyre • Cheryl • Kali (Carrillo) • Mila Kunis • Oorspronkelijke Geboren • 22 / Onbekend | 4
    + Username • Naam • Character • Faceclaim • Status • Leeftijd | Pagina


    PLAATSEN
    Hel
    "De duivel": Krueger
    3 Aartsdemonen: Sonder Kring 4Whelve Kring 2xLenox Kring 3

    Hemel
    "God:" Allirian
    3 Aartsengelen: Maddox MKirigaya VEavan V


    REGELS
    • Naamsveranderingen doorgeven
    • Reserveringen blijven 2 dagen staan. Alle rollen moeten afgewerkt worden tegen 28 november.
    • Maximum drie rollen per persoon, max 2 van hetzelfde geslacht/soort.
    • Liefst dagelijks kunnen posten. Na 5 dagen stilte lig je eruit.
    • Herhaling is toegestaan, maar schrijf niet 10 keer dezelfde post.
    • 16+ is toegestaan, maar hou rekening met anderen.
    • Minstens 200 woorden per post.
    • Goede rollen: Schrijf ze uit en maak ze niet te perfect of cliché. Zie dat we geen 2000 dezelfde rollen hebben.
    [q][/q]

    [ bericht aangepast op 29 nov 2015 - 22:03 ]


    Mhm?

    Sonder schreef:
    Mirte: Dat is goed voor mij (:
    Lene: Engelen en Demonen lijken mij het gewoon te weten, maar als je het daar niet mee eens bent, dan kunnen ze het ook gewoon na een tijd door hebben door ze te observeren. Andersom hangt het ervan af hoeveel ze van de andere werelden weten. Ze merken wel dat er iets vreemd is met hen, aangezien hun paranormale gaven geen invloed op hen hebben.


    Okido. Got it.


    kindness is never a burden.

    Mijn meisje wordt heel erg quirky en awkward, just so you know. :')


    help

    Caitlyn zoekt relatie's (pagina 4) :Y)


    I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring

    Allirian schreef:
    Caitlyn zoekt relatie's (pagina 4) :Y)


    Ik ben bezig met Shax, en ze kunnen eventueel een soort relatie hebben, maar er scheelt iets met je codes (: heb je al je columns gesloten?


    Mhm?

    De basics van Kali haar karakter staan er dus die is ook open voor relaties.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Sonder schreef:
    (...)

    Ik ben bezig met Shax, en ze kunnen eventueel een soort relatie hebben, maar er scheelt iets met je codes (: heb je al je columns gesloten?


    Graag (: En wat scheelt er ? Ik zit namelijk op de IPad dus het kan zijn dat ik iets niets zie (':.


    I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring

    Allirian schreef:
    (...)

    Graag (: En wat scheelt er ? Ik zit namelijk op de IPad dus het kan zijn dat ik iets niets zie (':.


    Well, alles staat een beetje heel erg naar de linkerkant gedrukt, alsof alles in 1 column is gepropt (:


    Mhm?

    Sonder schreef:
    (...)

    Well, alles staat een beetje heel erg naar de linkerkant gedrukt, alsof alles in 1 column is gepropt (:



    Oké, ik zal het morgen waarschijnlijk oplossen want vandaag kan ik niet meer op de computer. (:


    I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring

    Cordelia staat ook eventueel al open voor relaties. Ik moet haar innerlijke nog wel goed uitschrijven, maar er staan enkele punten.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Shax is op zijn geschiedenis na, af (:


    Mhm?

    Kali (p.4) is op woonplaats en geschiedenis af. Iemand voor een relatie?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Feyre schreef:
    Kali (p.4) is op woonplaats en geschiedenis af. Iemand voor een relatie?


    Ik heb Shax? ^^


    Mhm?

    Sonder schreef:
    (...)

    Ik heb Shax? ^^


    Had je iets in gedachten c: ?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Feyre schreef:
    (...)

    Had je iets in gedachten c: ?


    Ze lijken me het sowieso goed met elkaar te kunnen vinden?


    Mhm?

    Lucifer's persoonlijkheid is af! (Opeens heb ik ook het intense verlangen hem de verschijning van een stokoude man te geven, maar ik laat hem zoals hij is.) ^^ Ik hoop bovendien dat zijn persoonlijkheid een beetje oké is.

    Wie oh wie wilt een connectie with the Devil himself?


    A girl who wonders.