• The old days of Hogwarts





    STORY

    We gaan terug naar het jaar 1900. De tijd waarin studenten in alle rust naar school konden gaan om de magische kunsten onder de knie te krijgen. Het jaar 1900, de jaren voordat Tom Riddle opstond als Voldemort en zijn ideeën doordraafde in twee oorlogen. Het jaar 1900, tientallen jaren voordat Harry Potter vocht tegen Voldemort. Deze RPG speelt zich af op Hogwarts. Studenten krijgen de kans om zich te ontwikkelen tot talentvolle tovenaars en heksen. Er wordt niet gesproken van slechte tovenaars, want die lijken nog niet te bestaan. Wordt jouw personage de beste zwerkbalspeler of de grootste ellende met fabeldieren?
    Om buitensluiten te voorkomen, zit iedereen in het zesde leerjaar


    PERSONAGES
    Naam | User | Faceclaim | Pagina
    Gryffindor
    • Zelda Nikki Haynes | BadIands | Amelia Zadro | 1.2
    • Ruby Taylor Savore | BIack | Cara Delevigne | 1.6
    • Evelyn Laurel Crawford | Aveyard | Kathryn Prescott | 1.9
    • ? | Aliyah | ? | ?
    • ? | RINGO |? | ?
    • David 'Davey' Nathaniel Devlin | Ziegler | Evan Peters | 1.3
    • Mason Aslan Von Leirko | Beaufort | Simone Nobili | 1.9

    Ravenclaw
    • ? | Hashtag | ? | ?
    • Amorie Germaine Montgomery | Ziegler | Sophie Turner | 1.3
    • Veronica 'Ronnie' George | Gunnulfsen | Starlie Cheyenne Smith | 1.5
    • Dandelion Saint Gallileo | Catastrophes | Elle Fanning | 1.7
    • Lia Rose Carter | Bishou | Barbara Palvin | 1.11
    • Evander Buchanan Mackintosh | Kirigaya | ? | 1.4
    • David Anthony Murphy | Belmont | ? | 1.8
    • Nathaniel Gabriel Maximus Montgomery | Olympiodoros | ? | 1.9
    • ? | Aliyah | ? | ?

    Huffelpuff
    • Ruth Mae Parkin | Belmont | ? | 1.10
    • Florence Eilidh Deforest Feyre | ? | 1.3
    • Sophia 'Soof' Adriana Daiyh | WrittenWords | Nina Dobrev | 1.10
    • Tedrick Michael Sullivan | Rutherforth | Brandon Logie | 1.4
    • Anton Richard Grace | RlNGO | Oliver Johnstone

    Slytherin
    • Aster Robin Murphy | Rutherforth | Michelle Ramone | 1.6
    • Rhodé Levantis | Mignon | Nina Agdal | 1.6
    • Emily "Em" Gabrielle Dastreé | Laetitia | Ashley Benson | 1.5
    • Mary-Louise Aura Webb | Beaufort | Gina Vaia | 1.9
    • Harley Kinsley King | Superior | ? | 1.9
    • Chrysanthe 'Chris' Aphrodité Damaris Lestrange | Olympiodoros | ? | 1.6
    • Celebran Serpen von Leirko | BIack | Lucky Blue Smith | 1.1
    • Oisin Brody O Damhaín | BadIands | Mikkel Jensen | 1.5
    • Jules Nicholas Murray | Gunnulfsen | Max Irons | 1.10
    • Sage Zephyrus Asbury Lestrange | Kirigaya | ? | 1.12


    INVULLIJSTJE

    Naam:
    Leeftijd:
    Afdeling:
    Karakter:
    Innerlijk:
    Familie:
    Bloedstatus:
    Relaties:
    Extra:


    EXTRA

    Quidditch
    Gryffindor:
    Captain: Davey Devlin
    Chaser:
    Chaser: Evelyn Laurel Crawford
    Chaser: Ruby Taylor Savore
    Beater: Kilgrave
    Beater: BadIand
    Keeper: Davey Devlin
    Seeker:

    Ravenclaw:
    Captain: Aliyah
    Chaser: Aliyah
    Chaser: Bishou
    Chaser: Evander Buchanan Mackintosh
    Beater:
    Beater:
    Keeper:
    Seeker: Hashtag

    Slytherin
    Captain: Celebran von Leirko
    Chaser: Mignon
    Chaser: Rutherforth
    Chaser: Celebran von Leirko
    Beater:
    Beater:
    Keeper:
    Seeker: Laetitia

    Huffelpuf
    Captain:
    Chaser:
    Chaser:
    Chaser:
    Beater:
    Beater:
    Keeper:
    Seeker: Florence Eilidh Deforest


    Prefects
    Gryffindor:
    • Zelda Nikki Haynes
    •
    Ravenclaw:
    • Evander Buchanan Mackintosh
    •
    Huffelpuf:
    • Belmont
    • Rutherforth
    Slytherin:
    • Celebran von Leirko
    • Mignon


    REGELS
    • Je schrijft minimaal 200 woorden
    • Houd geslacht en afdelingen gelijk
    • Geen perfecte personages
    • Reserveringen blijven 3 dagen staan
    • Geen voorouders van bestaande personages
    • Nieuwe topics worden geopend door BIack, Belmont, Rutherforth en mij
    • Houd het gezellig
    • Geen liefdesrelatie van te voren afspreken, laat dat zich ontwikkelen
    • Het speelt zich af in 1900. Er zijn dus nog geen telefoons, All-stars en Starbuckstentjes

    [ bericht aangepast op 28 nov 2015 - 17:01 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik schrijf me helaas ook uit. Ik denk niet dat ik het bij zou kunnen houden. Het is beter dat ik me nu al uit schrijf dan dadelijk midden in de RPG, denk ik c:


    United we stand, divided we fall.




    Mason Aslan Von Leirko

    16 • Year 6 • 10th of June • Pureblood • Gryffendor



    MASON || STONEWORKER
    ASLAN || LION


    s Characteristics s


    Hoewel Mason en Celeb tweelingen zijn lijken ze totaal niet op elkaar, Mason is een jongen die altijd kattekwaad uithaalt om eens goed te kunnen lachen.
    Deze geniepige jongen is niet bang voor wat actie en kick op alles wat risicovol kan zijn, maar hij houd ook gewoon van lachen en avontuur. Hij wil alle geheimen van de school ontdekken en heeft hierbij zijn avontuurmaatje die al vaak gesnapt zijn geweest maar ah ze hebben lol gehad.
    Mason is een geniepige jongen en kan voor sommigen als irritant en opdringerig gezien worden hoewel dat niet meteen zijn bedoeling is. Het is eenmaal een ongeduldige jongeman die vaak als stresskonijn bestempeld word, ookal is hij zelfzeker en zeker niet op zijn mondje gevallen.

    De meeste woorden kwetsen hem niet. Hij weet wat zijn meeste minpunten en positieve punten, maar als je hem pijn wilt doen dan kan het enkel als je zijn vrienden of familie kwetst. En het meest van al als je één van deze soort blijkt te zijn.
    Mason kan goed overweg met de meeste mensen, oké hij heeft ook wel zo zijn vooroordelen dat de ene afdeling betweterig is en de andere sullig maar dat houd hij voor zichzelf. Hij kan het wel eens uitflappen in een razende bui maar zijn verantwoordelijk gevoel zorgt er wel voor dat hij de eerste is om sorry te zeggen, maar als het niet zijn fout is- is hij te koppig en wilt hij gerechtigheid.

    Mason is niet creatief, kan niet stilzitten en moet zijn actiefheid ergens kwijt kunnen en bij hem is dat sporten en dan treed dan ook rivaliteit op. Mason heeft graag plezier in de dingen die hij doet, maar winnen is nog steeds het fijnste. Wel is hij ook sportief in het verdragen en zijn hij het andere team wel succes wensen en feliciteren als ze het zouden winnen.


    s Looks s

    - Donkere bruine ogen
    - Inktzwarte haren
    - Smalle lippen
    - Lijkt totaal niet op zijn broer
    - 1m87
    - Sportief gebouwd, langs de magere kant


    Fc: Simone Nobili

    s Familie s

    Celebran Von Leirko - Twin Brother - Slytherin


    s Relaties: s

    s Extra: s

    Wand
    s
    Ebony Wood s Dragon heartstring cores Unyielding but pleasant s 25.69 centimeters

    Quidditch
    Chaser


    Amortentia
    Choco Cherry Pie, Baked , op grootmoeders wijze (langs zijn vaders kant)

    Biggest Fear
    Drowning

    Animal
    Tiger

    Patronus

    Seal, liefhebbend en beschermend

    P Likes
    Choco Cherry Pie, katten, een warme haard, de geur van verbrand hout, winnen, sport, zoeitigheid, ananas , ...


    O Dislikes
    Mensen die zich beter voelen dan anderen, blaffende honden, water/regen, appels en tomaten, pestkoppen, lafaards ...

    [ bericht aangepast op 25 nov 2015 - 19:32 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Mag Ruby Chaser zijn?


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Kilgrave schreef:
    Ik schrijf me helaas ook uit. Ik denk niet dat ik het bij zou kunnen houden. Het is beter dat ik me nu al uit schrijf dan dadelijk midden in de RPG, denk ik c:


    Bedankt voor je berichtje!


    Big girls cry when their hearts are breaking



    Mary-Louise Aura Webb

    16 • Year 6 • 7th of November• Slytherin •



    MARY-LOUISE || BELOVED
    AURA || SFERE
    WEBB || WEAVER



    s Characteristics s

    -Bitch
    -Jaloers
    -Harde werkster
    -aandachtkindje
    -Haar manier en niet anders
    -Afshuwend
    -creatief
    -Geen meisje-meisje

    s Looks s

    -licht blonde haren met krul in, die net tot aan haar schouder komt
    -Grote gif groene ogen omring met lange zwarte wimpers
    -1m66 Wat normaal is rond die tijd
    -Volle roze lippen
    - moedervlekjes
    - Mary heeft een grote brandplek op haar bil van toen ze klein was


    Fc: Gina Vaia

    s Familie s

    Mother - Jullianne Raith - muggle
    Father - Frederick Webb - Pureblood - Gryffendor
    Older brother - James Webb - Gryffendor
    Older Brother- Sebastian Webb - Slytherin


    s Relaties: s

    Celebran - Ex - She hates him

    Who wants?

    s Extra:

    Tomboyish, Bi s

    Wand
    s



    Amortentia


    Biggest Fear
    Haar vader verliezen , geen grote heks worden

    Animal
    Een tweekoppige slang - Sisel

    Patronus

    Een Zwarte panter - Sluw - overlever

    P Likes
    Slangen, sneeuw, donkere ruimtes, het gevoel van was, de geur van madelieven, mannelijke aandacht, zich een meedere voelen, noten.


    O Dislikes
    Vis, ratten, fel licht, klagers, vervelende geluiden, giecheltrutjes, vervelende mensen (wat voor haar bijna iedereen is)

    [/center]


    Alsvast een beginntje

    [ bericht aangepast op 25 nov 2015 - 20:31 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Mag mijn personage chaser zijn voor Ravenclaw? Ik zal vanavond beginnen met haar uitschrijven en dan post ik haar zo snel mogelijk


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    E V E L Y N      L A U R E L      C R A W F O R D
    “Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.”


    N A A M
    Evelyn — English — Eh vuh linn — From an English surname which was derived from the given name AVELINE. In the 17th century when it was first used as a given name it was more common for boys, but it is now regarded as mainly feminine due to association with the related name Evelina. >> AVELINE From the Norman French form of the Germanic name Avelina, a diminutive of AVILA. The Normans introduced this name to Britain. After the Middle Ages it became rare as an English name, though it persisted in America until the 19th century. >> AVILA Derived from the Germanic element avi, of unknown meaning, possibly "desired". This name is also given in honour of the 16th-century mystic Saint Teresa of Ávila, Ávila being the name of the town in Spain where she was born.
    Laurel — English — Lawr ehl — From the name of the laurel tree, ultimately from Latin laurus.
    Crawford — English — Krahw fohrd — From a place name derived from Old English crawa "crow" and ford "river crossing".

    Evelyn's ouders hebben haar naam gekozen als eerbetoon aan Evelyn's grootmoeder, die al op jonge leeftijd overleed ten gevolge van ziekte. Haar tweede naam, Laurel, hebben zij gekozen omdat ze dat een zeer mooie naam vinden, en al had Evelyn's grootmoeder niet op jonge leeftijd gestorven, ze haar eigenlijk het liefst Laurel hadden willen noemen. Evelyn word echter zelf liever aangesproken met Eve, en wordt ook wel vaak zo genoemd, omdat het simpelweg korter is dan Evelyn.

    L E E F T I J D
    16, Evelyn is geboren op 21 Augustus, wat haar het sterrenbeeld leeuw geeft.

    B L O E D S T A T U S
    Halfblood, Evelyn's ouders bezitten beiden magie, maar aangezien haar vader een muggleborn was, en dus geen magische ouders had, is zij geen pureblood.

    A F D E L I N G
    Gryffindor.

    K A R A K T E R
          • Roekeloos & Dapper
    Evelyn is een dapper en moedig persoon, wat ze ook wel moe zijn om in de afdeling Gryffindor terecht te komen. Het meisje zal niet zo snel haar plannen tot in de puntjes toe uitplannen, maar zal eerder gewoon iets gaan doen. Evelyn deinst dan ook niet snel terug van uitdagingen of van gevaarlijke dingen. Dit maakt haar echter ook roekeloos. Evelyn zoekt vaak de uitdaging op, en velen zou het dan ook niet veel verbazen als zij op jonge leeftijd de dood vind door haar roekeloosheid, en zoektocht naar adrenaline. Evelyn houdt van het gevoel wat er door haar lichaam gaat, als zij iets gevaarlijks onderneemt. Ze houdt van de gierende adrenaline door haar lijf, ze houdt er van om iets bereikt te hebben waar anderen al lang gestopt zouden zijn. Evelyn vergeet hierdoor echter soms hoe gevaarlijk sommige van haar stunts eigenlijk zijn, en heeft dan ook al vaker dan en gemiddelde tiener van haar leeftijd iets gebroken of gekneusd.
          • Vastbesloten, Fanatiek & Een Doorzetter
    Evelyn is ook iemand die tot het uiterste zal gaan om haar doelen te bereiken, en je kan haar dus wel echt een doorzetter noemen. Nou zijn dit over het algemeen geen school gerelateerde prestaties, maar eerder gewoon dingen die ze gedaan wil hebben. Als ze eenmaal haar ogen op een doel zet, zal ze hier niet van afwijken. Evelyn houdt er dan ook van om te bewijzen dat ze het wél kon doen, waar anderen zeiden dat ze het nooit zou redden. Ze houdt er van om te bewijzen dat ze iets kan bereiken. Evelyn zal hiernaast ook degene zijn die, wanneer anderen opgeven, door zal gaan, en er voor zal zorgen dat de rest dat ook doet. Ze is zeer fanatiek, en probeert qua prestaties het beste in zichzelf, en anderen, naar boven te halen.
          • Eerlijk & Brutaal
    Evelyn is eerlijk, maar vaak net iets té eerlijk. Ze zal niet degen zijn waar je naar toe moet gaan als je wilt weten hoe die, volgens haar, ontzettend lelijke groene trui je staat. Ze zal namelijk gewoon zeggen wat ze denkt. Dit maakt haar ook brutaal, en deze brutaliteit kent niet zo veel grenzen. Hoewel het meisje vaak te horen krijgt dat ze wat sympathieker moet zijn, en zich normaal moet gedragen tegenover mensen die ze niet mag, veranderd ze er weinig aan. Het zijn immers haar meningen. Evelyn zegt dan ook wat ze denkt, en zal het niet proberen te verbergen onder liefkozende woordjes. Haar eerlijkheid wordt echter ook wel gewaardeerd, doordat ze zegt wat ze denkt zijn vrienden er vaak blij mee, dat als ze bijvoorbeeld met haar shoppen en twijfelen over dat eerder genoemde groene truitje, ze niet zullen eindigen met iets wat ze eigenlijk toch niet leuk vinden.
          • Vrolijk, Spontaan & Actief
    Hiernaast is Evelyn ook een zeer vrolijk persoon, en je zal haar dan ook maar zelden door de gangen zien lopen zonder een glimlach op haar gezicht. Ze is zeer spontaan, en komt vaak met leuke ideeën. Het meisje is daarnaast zeer actief, en je zal haar dan ook weinig stil zien zitten. Ze is bijna altijd in beweging, wat mensen nog wel wil irriteren. Evelyn's aanstekelijke karakter oefent soms ook invloed uit op de mensen om haar heen, en ze krijgt soms dan ook de opmerking dat ze de Gryffindor is, die qua vrolijkheid zo door zou kunnen gaan voor een Hufflepuff.
          • Eigenwijs & Dominant
    Doordat Evelyn een zeer sterke eigen wil heeft, is zij ook zeer eigenwijs. Als zij eenmaal een plan in haar hoofd heeft, en het niet op die manier verloopt, kan zij zeer fel reageren. Het meisje neemt dan ook graag de leiding en kan zeer dominant overkomen. Evelyn heeft altijd wel haar mening over iets klaar staan, en is klaar om deze te verdedigen. Zelfs als het 30 tegen 1 is, zal Evelyn vaak nog haar eigen weg trekken. Ze zal dan ook altijd proberen zich zo weinig mogelijk aan te trekken van mensen die haar mening bullshit vinden.
          • Zorgzaam & Gevoelig
    Hoewel Evelyn soms onbreekbaar lijkt te zijn, is ze ergens wel een gevoelig meisje. Ze doet zo veel mogelijk haar best zich zo weinig mogelijk aan te trekken van anderen, maar soms word alle kritiek haar net iets te veel. Evelyn is dan ook zeer zorgzaam richting anderen, en doet zo goed mogelijk haar best om iedereen zich goed te laten voelen. Het meisje probeert er dan ook altijd voor haar vrienden te zijn, zeker op de momenten dat zij haar nodig hebben.

    U I T E R L I J K
    Oogkleur — Bruin
    Haarkleur — Donkerbruin met een rode gloed
    Haarstructuur — Lichte slag
    Haarlengte — Kort
    Haarstijl — Los
    Lengte — 168 cm
    Gewicht — 54 kg
    Bouw — Atletisch
    Huidskleur — Blank

    F A M I L I E
    Alton Emmett Crawford — 42 — Vader — Muggleborn — Hufflepuff
    Amberly Sharon Reynolds-Crawford — 41 — Moeder — Pureblood — Gryffindor
    Lavender Crawford — 19 — Zus — Halfblood — Hufflepuff
    Carter Newton Crawford — 14 — Broertje — Gryffindor

    V E R L E D E N
    Evelyn heeft een normale, vredige jeugd gehad. Hoewel haar beiden ouders magie bezaten, hebben zij altijd geprobeerd hun kinderen ook wat bij te brengen over de levenswijze van muggles. Deze invloed kwam voornamelijk van Altons kant, en minder van die van Evelyns moeder. Op jongere leeftijd heeft het meisje les gekregen op een Britse basisschool, naast het feit dat haar thuis werd bijgebracht hoe zij om moest gaan met de magie.

    R E L A T I E S
    Zelda Nikki Haynes — Beste vriendinnen, zeer close
    Mason Aslan Von Leirko — Vrienden
    Florence Eilidh Deforest — Bevriend
    Sophia Adriana Daiyh — Bevriend

    E X T R A
    — Evelyn is chaser van het Gryffindor Quidditch team

    Toverstok — Essenhout met een kern van Eenhoornhaar, niet buigzaam, 27 cm
    Beste Vakken — DADA en Charms
    Amortentia — Natte aarde na de regen en chocolade




    "Someday, you'll lay dying on your bed and your life will flash before your eyes. Make sure it's worth watching it."




    “Don't be afraid of your fears. They're not there to scare you. They're there to let you know that something is worth it.”


    [ bericht aangepast op 29 nov 2015 - 16:18 ]


    take me back to the basics and the simple life

    Ik zal straks alles bijwerken!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Mag Evelyn overigens Chaser zijn van het Gryffindor Quidditch team?


    take me back to the basics and the simple life

    HARLEY KINSLEY KING
    ''''

          NAAM
    Harley •
    Kinsley •
    King •

          Harley wordt toch meestal afgekort naar 'Hare' en sommigen noemen haar ook wel eens 'King'. Ze vindt beide bijnamen prima, sinds ze toch niet al te belachelijk zijn en ze luistert dus altijd naar beide.

          LEEFTIJD
    Harley is zeventien, geboren op een koude winterdag, 13 december.

          AFDELING
    Het was geen verrassing toen Harley door de sorteerhoed werd geplaatst in Slytherin. •••
    BLOEDSTATUS
    KARAKTER


    UITERLIJK

    [ bericht aangepast op 27 nov 2015 - 21:46 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Zou ik naast mijn Ravenclaw boy ook nog een Gryff meisje mogen? Ik vul ze beiden asap in, maar ik heb wel examens volgende week, dus 't kan wat vertraging oplopen als dat niet erg is. ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Aliyah schreef:
    Zou ik naast mijn Ravenclaw boy ook nog een Gryff meisje mogen? Ik vul ze beiden asap in, maar ik heb wel examens volgende week, dus 't kan wat vertraging oplopen als dat niet erg is. ^^


    Tuurlijk! c:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Saaannn mag ik nog een huff meisje? Sinds hufflepuff kinda leeg is


    Spinning around, I'm weightless.

    Belmont schreef:
    Saaannn mag ik nog een huff meisje? Sinds hufflepuff kinda leeg is


    Zekerrrr


    Big girls cry when their hearts are breaking



    Nathaniel Gabriel Maximus Montgomery
    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints.” | “Why the long face, baby girl? I'll treat you right.”
    x


    Naam Nathaniel Gabriel Maximus Montgomery

    Nathaniel — n uh th ae n y uh l — Hebrew; meaning 'gift of God'

    Gabriel — g ai b r ee uh l — Hebrew; meaning 'God is my strength'

    Maximus — m ae k s ee m uh s — Latin; meaning 'the greatest'

    Montgomery — m ah n t g uh m r ee — English; meaning 'from the wealthy man's mountain'

    Leeftijd
    14th april | 18 | aries
    More text coming soon!

    Bloedstatus
    Fullblood, more coming soon!

    Afdeling
    Ravenclaw, more coming soon!

    Innerlijk

    Uiterlijk
    [FC: Simon Nessman]
    Hair - Dark brown, looks black in winter times.
    Hair Length - Short, naturally curly.
    Eyes - Brown, with touches of green and grey around the irisses.
    Height - 6'2'' (188 centimeters)
    Figure - Seemingly muscular, well-built.
    Chest - 39''
    Waist - 31''
    Shoes - size 12
    Nationality - British

    Familie
    Wordt nog aangepast!!!!!
    Bartholomew 'Bart' Aethelred Montgomery — 55 years old — Father
    — Alastair Hamilton Montgomery — 78 years old — Paternal Grandfather
    — Willow Marigold Montgomery (née Archibald) — 76 years old — Paternal Grandmother
    Seraphina Moriah Rothschild — 52 years old — Mother
    — Benjamin James Rothschild — 74 years old — Maternal Grandfather
    — Noemi Sadie Rothschild (née Warshawsky) — 72 years old — Maternal Grandmother
    Raphael Lucenzo Abatescianni — 54 years old — Stepfather
    Beauregard 'Beau' Eideard Montgomery — 24 years old — Brother
    Sahara Katherine Montgomery — 20 years old — Twinsister
    Marlow 'Mae' Bethany Montgomery — 18 years old — Sister
    Eliasz Florence Montgomery — 16 years old — Brother


    Relaties
    Any volunteers?

    Extra
    Toverstok —
    Huisdier —
    Beste vakken —
    Slechtste vakken —
    Amortentia —
    Boeman —
    Patronus —
    Sports —
    Sexuality —
    Religion —
    Likes —
    Dislikes —

    [ bericht aangepast op 26 nov 2015 - 20:08 ]


    lowkey just wanna make sure you’re happy as fuck