• Nadat ik een paar afleveringen heb gezien, waarin coach een opmerking maakte over de echte eerste naam van Stiles, ben ik eigenlijk wel benieuwd of iemand weet hoe hij nou echt heet. Ik heb het trouwens al gezocht via Google. Daardoor weet ik nu dat de naam waarschijnlijk begint met een M en eindigt met ienim, daarnaast is het ook waarschijnlijk een Poolse naam aangezien zijn moeder Pools was van origine. Uiteraard heb ik ook op Google gekeken naar Poolse namenlijsten om de naam te vinden, maar helaas nog steeds niks. O en het schijnt een naam te zijn die moeilijk uit te spreken is. Maar dit is voor Amerikaanse mensen dus iemand die een Slavische taal spreekt, zal het waarschijnlijk geen probleem vinden om de naam uit te spreken.

    Ik vond Stiles Stilinski wel een geweldige naam en eigenlijk best gaaf dat zijn vader hem Stiles had genoemd, pas daarna ontdekte ik dus dat hij eigenlijk anders heet.

    Dus weet iemand wat Stiles zijn echte eerste naam is?


    Physics is awesome

    In een van de laatste afleveringen (ik weet niet precies welke) zie je zijn schoolpasje, daar staat 'M. Stilinski' op. ^^

    Edit: ik heb het even opgezocht voor je.

    [ bericht aangepast op 23 nov 2015 - 18:30 ]


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Chachki schreef:
    (...)

    Misschien ligt het aan mij, maar de manier waarop je dat zegt klinkt echt enorm denigrerend. Zoiets als 'succes met je zoektocht naar niks want ik weet dat je niks gaat vinden en het is dom dat je niet naar me luistert, maar we praten wel als je erachter komt dat ik hartstikke gelijk had'

    Woops. Dat is eigenlijk helemaal niet de bedoeling :'D (I tend to phrase my words so they become weapons unintended) Ik ben gewoon met een paar dingen bezig, dus ik typ gewoon snel iets en let er niet op, maar laat ik nog maar even zeggen dat dat oprecht bedoeld was ^^


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    McAlister schreef:
    In een van de laatste afleveringen (ik weet niet precies welke) zie je zijn schoolpasje, daar staat 'M. Stilinski' op. ^^

    Edit: ik heb het even opgezocht voor je.



    Ooh, nice! Thanks! Dat lijkt me wel concreet bewijs ja, haha.
    Ik heb het laatste seizoen nog niet gezien omdat het niet op Netflix staat, haha.


    Your make-up is terrible

    McAlister schreef:
    In een van de laatste afleveringen (ik weet niet precies welke) zie je zijn schoolpasje, daar staat 'M. Stilinski' op. ^^


    Daarvan heb ik dus een foto van gezien via google, maar ik twijfelde of die echt was. Aangezien ik ook een foto vond van de identiteitskaarten van Stiles en Scott, maar volgens de identiteitskaart van Scott hebben we meer dan 12 maanden in een jaar. Dus ik heb of belangrijk nieuws gemist of iemand heeft een foutje gemaakt met die.


    Physics is awesome

    McAlister schreef:
    In een van de laatste afleveringen (ik weet niet precies welke) zie je zijn schoolpasje, daar staat 'M. Stilinski' op. ^^

    Edit: ik heb het even opgezocht voor je.



    Die heb ik dus gezien! Alleen zijn de mogelijkheden met alleen de eerste letter wel heel groot. Ik bedoel, je kan niks uitsluiten want het kan het allemaal zijn.


    Physics is awesome

    Jeff Davis is een vervelende man, zeker tegenover zijn eigen fans. (Sorry dat ik het zo zeg, maar de plot holes de laatste tijd, zorgen er voor dat ik het zeg). Het zou me ook helemaal niet verbazen dat hij al vergeten zou zijn dat hij dat stukje met de Coach überhaupt al gebruikt heeft, want hij beweerde zelfs dat hij het zelf nog niet weet en als hij het al onthuld, dat hij het in het in de allerlaatste aflevering ooit zal doen.

    Maar wel leuk dat je zo'n zoektocht begonnen bent ^^ Ik vind het altijd wel leuk om dat soort theorieën te lezen ^^


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Quokka schreef:
    (...)

    Daarvan heb ik dus een foto van gezien via google, maar ik twijfelde of die echt was. Aangezien ik ook een foto vond van de identiteitskaarten van Stiles en Scott, maar volgens de identiteitskaart van Scott hebben we meer dan 12 maanden in een jaar. Dus ik heb of belangrijk nieuws gemist of iemand heeft een foutje gemaakt met die.


    Er is wel meer mis met de datums, zo staat er ook op Stiles' rijbewijs dat hij op 01-01-90 vervalt. :')


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Bayro schreef:
    Jeff Davis is een vervelende man, zeker tegenover zijn eigen fans. (Sorry dat ik het zo zeg, maar de plot holes de laatste tijd, zorgen er voor dat ik het zeg). Het zou me ook helemaal niet verbazen dat hij al vergeten zou zijn dat hij dat stukje met de Coach überhaupt al gebruikt heeft, want hij beweerde zelfs dat hij het zelf nog niet weet en als hij het al onthuld, dat hij het in het in de allerlaatste aflevering ooit zal doen.

    Maar wel leuk dat je zo'n zoektocht begonnen bent ^^ Ik vind het altijd wel leuk om dat soort theorieën te lezen ^^


    Van wat ik op instagram lees, is hij inderdaad niet zo aardig. Ik bedoel, ik snap best dat je sterek als ship niet in de serie kan doen aangezien je anders mensen misschien op ideeën brengt. Maar Stydia kan toch wel?

    Als hij het maar onthuld, hoewel het mij echt iets voor hem lijkt om het niet te doen.

    Dankjewel! Op Reddit is er een discussie gaande welke naam het moeilijkst uit te spreken is en dus waarschijnlijk de naam is. Trouwens, ik vind het wel bijzonder dat zowel coach als de dokter niet kunnen uitspreken, want ik neem aan dat zij ook heel wat namen in hun leven zijn tegen gekomen en die ook hebben moeten uit spreken.


    Physics is awesome

    McAlister schreef:
    (...)

    Er is wel meer mis met de datums, zo staat er ook op Stiles' rijbewijs dat hij op 01-01-90 vervalt. :')


    O, zijn dat rijbewijzen? :|

    Ik dacht dat de datums boven in de geboortedatums waren. xD


    Physics is awesome

    Quokka schreef:
    (...)

    O, zijn dat rijbewijzen? :|

    Ik dacht dat de datums boven in de geboortedatums waren. xD


    Tot nu toe heb ik geen identiteitskaarten van ze gezien, hahaha. Maar als we het over dezelfde kaarten hebben, dan was het Scott's datum die juist wel klopte. 08-23-15 ofzo.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    McAlister schreef:
    (...)

    Tot nu toe heb ik geen identiteitskaarten van ze gezien, hahaha. Maar als we het over dezelfde kaarten hebben, dan was het Scott's datum die juist wel klopte. 08-23-15 ofzo.


    O, ja de Amerikanen doen eerst de maand en dan de dag. Vandaar dat ik dacht dat het niet klopte.


    Physics is awesome