• Sinds nog niet zo heel lang heb ik er een nieuwe vriend bij. We spreken vaak af, 1 keer in de week, soms om de twee weken. Altijd als we bij elkaar zijn gaat het zeer opervlakkig en kijken we gewoon films en zeggen we wel wat tegen elkaar. We praten soms wel over ons familie en hobby's, maar ik heb niet echt het gevoel dat we een diepe band hebben samen. Is er misschien een manier om deze band op te bouwen of sterker te maken?


    Years of love have been forgot. In the hatred of a minute. - Edgar Allan Poe

    Niets forceren.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Fillion schreef:
    Niets forceren.


    Lijkt een kleine raad, maar is heel erg waar. Als je over enthousiast gaat doen, haakt de ander heel snel af.


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Fillion schreef:
    Niets forceren.

    Inderdaad, zoiets moet op een gegeven moment vanzelf gaan als je je op je gemak voelt bij elkaar.


    ars moriendi

    Niets forceren inderdaad...
    Wat misschien helpend kan zijn, is interesse in elkaar tonen. Vragen stellen, laten zien dat je meer over de ander wilt weten en niet alleen over jezelf wilt praten oid. Maar zonder er een kruisverhoor van te maken natuurlijk. (:


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Diepgang heeft tijd nodig. Je moet elkaar leren vertrouwen.


    The thing you do mean something to people -Ncis

    Wat de rest zegt en vriendschap heeft gewoon tijd nodig, dus alles op zijn tijd en doe rustig aan.


    16 - 09 - '17

    Ik zou exact het zelfde zeggen als hierboven. Ik denk wel dat als iemand 'meer' jouw type mens is van nature dat je natuurlijk gewoon die dingen kan die je normaal zelf leuk vind. (ik bedoel uitzoeken of je fan bent van dezelfde dingen) Maar je hoeft niet per see veel gemeenschappelijk te hebben om goeie vrienden te worden. Toon interesse, luister en wees 'gezellig' gezelschap, dat is normaal voldoende!


    effort never betrays you

    tubbietoost schreef:
    Diepgang heeft tijd nodig. Je moet elkaar leren vertrouwen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Interesse tonen en ook zelf durven te praten zaken die iets dieper gaan. Een goede vriendin en ik hadden eigenlijk héél snel een hechte band omdat we over hele persoonlijke dingen spraken in een van onze eerste gesprekken, maar niet iedereen is zo open.


    Every villain is a hero in his own mind.

    tubbietoost schreef:
    Diepgang heeft tijd nodig. Je moet elkaar leren vertrouwen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.