• Hey,
    Wie heeft er allemaal pww of tentame week? ik hb dat nju wel, en eerlijk gezecht ik vind het fijn! ^^ Lekker vroeg uit, even leren en dan achter de pc! BTW, België heeft vndaag togh vrij vanwege een feestdag ofzoo?? Nou drop hier ff wrm jij vrij bent... :P
    xoxo Anouk


    Tears are crashing out of my eyes

    (...)
    ik kan me vaag zoiets herrineren ofzo. maarja. x)
    enen. wat is die brug ofzo?
    [/voelt zich vrij dom nu.]

    Geen echte brug in ieder geval x'D
    Als men zegt dat men de brug maakt dan bedoelen ze ermee dat ze eigenlijk een daagje extra vrij hebben x'D
    Als het bevoorbeeld op dinsdag (zoals nu dus) een feestadg is, vinden sommige scholen of bedrijven het nogal dom dat ze dan alleen maandag moeten komen want dan hebben ze juist weekend gehad en moetn ze 1 daagje werken, en dan vrijaf. Dus dan geven ze gewoon een extra dagje vrij, en dat noemen ze dan 'de brug maken'. ^^
    Hoop dat je het snapt. :'P


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    (...)
    Geen echte brug in ieder geval x'D
    Als men zegt dat men de brug maakt dan bedoelen ze ermee dat ze eigenlijk een daagje extra vrij hebben x'D
    Als het bevoorbeeld op dinsdag (zoals nu dus) een feestadg is, vinden sommige scholen of bedrijven het nogal dom dat ze dan alleen maandag moeten komen want dan hebben ze juist weekend gehad en moetn ze 1 daagje werken, en dan vrijaf. Dus dan geven ze gewoon een extra dagje vrij, en dat noemen ze dan 'de brug maken'. ^^
    Hoop dat je het snapt. :'P



    Gij kunt da vele beter uitleggen :)
    Spijtigdat u school daar ni aan mee doet.
    Die van ons wel


    I need you like a heart needs a beat

    (...)


    Gij kunt da vele beter uitleggen :)
    Spijtigdat u school daar ni aan mee doet.
    Die van ons wel

    Nja, ik vond die uitleg van mij eigenlijk nogal dom, als het veel korter kon zoals de jouwe x'D
    achjah ben het ondertussen al gewoon dat we de brug niet maken ._.
    Gewoon een stomme school!ö
    En dan zit mijn broer dus gisteren thuis en ik en m'n tweelingzus op school ._.
    Nja hebben vandaag toch vrijaf, da's toch al iets:Y)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Jap,, wapenstilstand of wat dan ook..
    Ik denk dat da alleen in belgië en frankrijk ofzo is.. want ik vroeg het aan een vriendin van mij in Duitsland of zij vrij had, en die zo doodserieus: " Nee, want de Duitsers hebben de oorlog nie gewonnen é!" enja,, toen kwam ik natuurlijk nie meer bij.. >.<'


    It's all about party fun love and radio

    Jap,, wapenstilstand of wat dan ook..
    Ik denk dat da alleen in belgië en frankrijk ofzo is.. want ik vroeg het aan een vriendin van mij in Duitsland of zij vrij had, en die zo doodserieus: " Nee, want de Duitsers hebben de oorlog nie gewonnen é!" enja,, toen kwam ik natuurlijk nie meer bij.. >.<'

    Lol want ze hebben niet gewonnen x'D
    Door ons domme Belgiëlandje was Engeland wel mooi verplicht om mee te vechten, 'k vraag me af of ze dat daar vieren!ö


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik had maandag pedagogoische studiedag
    en vandaag wapenstilstand ^^


    death to the one at the end of the serenade.

    (...)
    Lol want ze hebben niet gewonnen x'D
    Door ons domme Belgiëlandje was Engeland wel mooi verplicht om mee te vechten, 'k vraag me af of ze dat daar vieren!ö


    Het was toch Amerika die ons uit de nesten hielp?
    en toen we helemaal achter de Ijzer zaten, hebben we ze toch verdronken???
    ;'D


    death to the one at the end of the serenade.

    (...)

    Het was toch Amerika die ons uit de nesten hielp?
    en toen we helemaal achter de Ijzer zaten, hebben we ze toch verdronken???
    ;'D


    Achjah, mijn overgrootmoeder heeft elke duitser van haar tuin verjaagt ='D en ze heeft het mezelf nog verteld ;D


    death to the one at the end of the serenade.

    Ik vind wapenstilstand niet egt een feestdag maar kom.

    En fiekind weet waarom dat in Nederland niet is, omdat Nederland niet meedeed met WO I
    (logica :Y) )


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    (...)

    Het was toch Amerika die ons uit de nesten hielp?
    en toen we helemaal achter de Ijzer zaten, hebben we ze toch verdronken???
    ;'D

    Hmm geen idee :S
    Ik weet alleen dat Engeland verplicht was om mee te vechten omdat België centraal moest blijven, wij hadden geen andere keuze, is beslist bij onze revolutie ._.
    Daarvoor moet je dus echt wel een revolutie ondergaan, om nog gebonden te zijn aan regels van andere landen. o.O


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    (...)
    Hmm geen idee :S
    Ik weet alleen dat Engeland verplicht was om mee te vechten omdat België centraal moest blijven, wij hadden geen andere keuze, is beslist bij onze revolutie ._.
    Daarvoor moet je dus echt wel een revolutie ondergaan, om nog gebonden te zijn aan regels van andere landen. o.O


    *moet eens héél dringend haar geschiedenis nakijken*


    death to the one at the end of the serenade.

    1 WORD; Wapenstilstand:Y)

    Whha, ik kom net terug vn 2 uur school (toetsen)... En GVD ik heb mijn economie verknalt. x'D wiskunde ging iets beter... Nou morgen hb ik 1 uur Geschiedenis *kots* en dan ben ik weer uit! x'D En dit zo een hele week lang! En gistere was ik ook vrij :P


    Tears are crashing out of my eyes

    WAPENSTILSTAND x3 *GooitHaarMgeaGrootWaterpistoolWeg*

    O_o Feestdag dus


    A. ikmisje.

    Ja en daz leuk ^^