• Ik was zo op msn aan het chatten met carl en die was op netlog bezig,

    en ineens zei die zo tege u, g hebt ee dubbelganger op netlog,
    ik zo : nee, echt ? fix die haar netlog ens.
    & jaa, daar stond dus een foto van mij op. Ik daar een reactie onder gezet, van wtf, da bent gy niet, want ik ben da. Toen had ze die foto snel verwijderd.

    Weetje hoe ze aan me foto kwam ?
    Ik sta zo op een modellenbureau website -jaja, trotsheid- en daar had ze die foto dus van opgeslaan en dit ben ik op gezet op netlog.

    Wat een fakester --'


    I see sunset in your eyes

    Achjah , Zulke mensen bestaan he..Valt niets aan te doen.Maar kun je zoiets eigenlijk niet aanklagen?Want dat is volgens mij echt wél strafbaar hoor..Ik weet niet hoe je er zelf over denkt dat iemand anders jóuw foto's gebruikt maar eehh,Jah>.<


    Pictures fade away, but memories are forever

    Fakers zijn gewoon doelloos ><


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    dude.. triest..


    Life is hard and then we die

    héél laag van dat kind. Wel hip van je dat je modellenwerk doet (ok, dit hoort hier neit :P). Maar Fakers zijn gewoon zo zielig ...


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Geen mening.

    Achjah , Zulke mensen bestaan he..Valt niets aan te doen.Maar kun je zoiets eigenlijk niet aanklagen?Want dat is volgens mij echt wél strafbaar hoor..Ik weet niet hoe je er zelf over denkt dat iemand anders jóuw foto's gebruikt maar eehh,Jah>.<


    Och, daar steek ik mijn tijd niet in
    die foto heeft er misschien 5 minuten opgestaan en vroeg of laat zou ik het toch teweten zijn gekomen, maarja. Als het er meerdere waren, had k der aangeklaagd ofzeu.


    I see sunset in your eyes

    Goshi.

    dat was ook zo op coolenaam.nl
    had ik een bekende nickname gezien: Bomm
    jha, van Q, ik ging kijken en zag foto's van haar staan
    en heb het verteld aan de echte om te vragen of zij het wel was
    en ze zei van niet enzo
    mrjha, ik ben laatst weer wezen kijken op die site en zag dat die fakester of faker die foto's had verwijderd =P


    Maybe part of loving is learning to let go...

    fakers sucken !


    I see sunset in your eyes

    Dat mens zoekt gewoon een leven x3.


    A. ikmisje.

    maar het mijne mag niet gestolen worden (:


    I see sunset in your eyes

    Ik kwam vaak op een chat, en toen was ik daar een week niet geweest. Toen kwam ik daar weer een keertje entoen zag ik een kind met mijn foto. Dus ik zo ''Ja, en wat doe je met mijn foto :3?'' Toen zei ze zo ''Ja zo kan iedereen zien hoe lelijk je bent''
    Hehe, ik lachte me dood X'D


    I don't need words to feel those lips.

    dat hebben 2 vriendinnen ook al gehad,bij de eerst was het allemaal goed opgelost maar bij de tweede nog altijd nie
    [daz nuu al ongeveer een maand fzoo] er is dus een jongen die foto's van haar had,en zei dat ze zijn vriendin was,terwijl ze die jongen niet kende...en die jongen had haar geblacklist[ervoor gezorgd dat ze niet op zijn profiel kan] toen hebbe wij op 'meld misbruik' geklikt,toen heeft hij ons allemaal geblacklist >.<'
    en ik weet niet of de foto ondertusse al weg is...

    dus gij hebt nog geluk,dat die Fake'ster de foto's zo snel verwijderde

    xx


    everybody needs a song.