• Ik ben gék op Disney en sprookjes en daarom heb ik besloten een Disney-verhaal te schrijven. Voor de beginpost, kijk onder de spoilerknop. Het is nog niet echt een leuke beginpost, maar dat moet ik nog verbeteren. Het gaat erom dat jullie een idee hebben waar het over gaat ;).

    “ …en ze leefden nog lang en gelukkig. Tot…”

    ...er nieuwe slechteriken komen. En er nieuwe romances ontstaan. En het Disneyverhaal dus eigenlijk nét wat anders verloopt dan iedereen verwacht. Want zeg nou zelf, 'lang en gelukkig' bestaat niet. Dat wil men iedereen graag laten geloven, maar het echte leven werkt zo niet. Het wordt tijd om te onthullen wat er werkelijk gebeurde na alle sprookjes. Het wordt tijd dat men de waarheid leert kennen.

    Dit verhaal begint als een jong meisje een wonderlijke lamp tegenkomt. Een lamp met een machtige geest, die drie wensen voor het meisje moet vervullen. Deze wensen zullen gevolgen hebben voor de gehele Disney-wereld.


    Nu ben ik op zoek naar een titel voor dit verhaal. Het enige wat in mijn hoofd opkomt, zijn dingen als 'Disney... en daarna' en 'Na de Happily Ever After', maar dat vind ik echt nergens naar klinken. Nu weet ik dat er hier mensen zijn die supercreatief zijn, dus ik ben benieuwd of jullie een leuke, originele en lekker-lopende titel voor mij kunnen verzinnen (:


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Nouja het grappige is Disney films zijn gewoon tammere versies van sprookjes die eigenlijk al door Hans Christian Andersen en de Grimm Broers zijn gemaakt.

    Dus je kan eigenlijk niet zoveel denk ik dan.

    Neala schreef:
    Nouja het grappige is Disney films zijn gewoon tammere versies van sprookjes die eigenlijk al door Hans Christian Andersen en de Grimm Broers zijn gemaakt.

    Dus je kan eigenlijk niet zoveel denk ik dan.


    Hoe bedoel je? (: Ik weet dat Disney daar ook op gebaseerd is, maar ik baseer mijn verhaal op de Disney-versies van de verhalen... En nu ben ik op zoek naar een titel ;)


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Disney Ever After, hehehe.
    Or Behind the Curtains.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik vind Behind the Curtains inderdaad wel tof. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Siwon schreef:
    Disney Ever After, hehehe.
    Or Behind the Curtains.


    Ze zijn beide wel vet! De eerste klinkt alleen zo.. kinderlijk, ofzo, haha. Maar ik vind het wel weer leuk dat Disney erin verwerkt zit, en ik denk eigenlijk dat alle titels met Disney erin kinderlijk klinken xD.
    Die tweede is ook vet ja! Misschien doe ik dat wel als voorlopige titel, als er niet een betere voorbij komt. In ieder geval bedankt!


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Novamane schreef:
    (...)

    Ze zijn beide wel vet! De eerste klinkt alleen zo.. kinderlijk, ofzo, haha. Maar ik vind het wel weer leuk dat Disney erin verwerkt zit, en ik denk eigenlijk dat alle titels met Disney erin kinderlijk klinken xD.
    Die tweede is ook vet ja! Misschien doe ik dat wel als voorlopige titel, als er niet een betere voorbij komt. In ieder geval bedankt!

    Haha, Disney Ever After was eigenlijk meer als een grapje bedoeld :'D Maar dankjewel lol.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Siwon schreef:
    (...)
    Haha, Disney Ever After was eigenlijk meer als een grapje bedoeld :'D Maar dankjewel lol.


    Haha oeps. :$


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Zijn er nog meer mensen met ideeën? (:


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Hmm. Ik hou wel van Disney. Wil je me een waarschuwing geven als je begint? Dan neem ik even een kijkje.

    Happily never after - ik heb geen idee of ik het zo goed schrijf in het engels. Maar goed ipv ever never dus (':


    It's never gonna happen, Guys.

    SecondStar schreef:
    Hmm. Ik hou wel van Disney. Wil je me een waarschuwing geven als je begint? Dan neem ik even een kijkje.

    Happily never after - ik heb geen idee of ik het zo goed schrijf in het engels. Maar goed ipv ever never dus (':


    Jaa tuurlijk! Dat is ook best een leuke (:


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Haha het doet me een beetje denken aan After ever after van Paint (op youtube).
    Misschien is dat ook nog wel een leuke titel: After ever after


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    lost happy ending




    geweldig dat je van Disney houdt!!!!!!! Wat is favoriete film????

    oh shit ben een beetje laat:$

    nevermind i'm late.

    [ bericht aangepast op 16 feb 2016 - 18:49 ]


    Heaven is a place that we all have

    LittIe schreef:
    nevermind i'm late.


    Aahh ik ben nu wel benieuwd naar je idee :3


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain