• Omdat het hele topsysteem de voorbije tijd wat is stilgevallen, lijkt het mij een goed idee om de knop te verplaatsen. Zelf is de reden waarom ik geen kudo's meer geef simpel, ik denk er gewoon nooit aan. Ik vind dat het op een plek staat die je moet gaan opzoeken en die quasi onzichtbaar is. Omdat ik er nooit aan denk, geef ik er ook nooit één.
    Zou het niet beter zijn om hem te verplaatsen naar onderaan de pagina? Ter hoogte van de reacties? Ik denk dat mensen sneller gaan klikken als ze het effectief zien staan en op de mogelijkheid worden gewezen. Zo heeft het ook meer een 'like' effect. Wie geen inspiratie geeft voor een reactie, kan het hoofdstuk dan leuk vinden. Mij lijkt het dus verstandig om de knop in het zicht te gaan plaatsen, want nu denkt bijna niemand er nog aan... Als je er met je neus wordt opgedrukt, zoals je ook op het veld ''schrijf ook een reactie'' gedrukt wordt, denk ik dat er veel meer mensen gebruik van zullen maken. Stel dat je, om een reactie te posten, eerst helemaal naar boven zou moeten gaan, om daarna ergens op te klikken, waarna pas dan een veld zou verschijnen waarin je iets kan typen, dan zou het aantal reacties ook opmerkelijk lager liggen. Op zich is het zelfs vreemd dat het aantal reacties zoveel hoger ligt dan de kudo's, want ik denk dat het stukken gemakkelijker is om iets 'leuk te vinden', dan om een reactie te verzinnen.
    Dus mijn suggestie: zet die knop onderaan in plaats van bovenaan.
    Wat denken jullie?

    Voor of tegen?

    89.3% (50 stemmen)
     
    Voor

    1.8% (1 stem)
     
    Tegen

    8.9% (5 stemmen)
     
    Geen mening


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Ik denk dat meerdere knoppen op een pagina handiger zijn (boven en onder het hoofdstuk/story inleiding). Maar onderaan, net onder het hoofdstuk lijkt me het best, als er maar één komt.
    En misschien echt weer een knop met een groen duimpje zoals vroeger. Dat valt meer op dan een zin.


    ~

    Mee eens! Laatst dacht ik er toevallig aan dat ik een kudo kon geven, maar ik moest hem echt weer even zoeken tussen alle andere opties.

    En een reactie plaatsen is nu makkelijker, omdat als je klaar bent met een verhaal meteen daar naartoe kan gaan.

    Aan de andere kant. Ik als schrijver kan weinig zien van de kudo's die gegeven zijn. Die gaan elke dag weer nr nul. Kun je niet net zoals bij de quizzen dat een soort van bijhouden wat in totaal al gegeven is? (per hoofdstuk is dan denk ik het makkelijkst)


    It's never gonna happen, Guys.

    Rhyme schreef:
    Mee eens! Laatst dacht ik er toevallig aan dat ik een kudo kon geven, maar ik moest hem echt weer even zoeken tussen alle andere opties.

    En een reactie plaatsen is nu makkelijker, omdat als je klaar bent met een verhaal meteen daar naartoe kan gaan.

    Aan de andere kant. Ik als schrijver kan weinig zien van de kudo's die gegeven zijn. Die gaan elke dag weer nr nul. Kun je niet net zoals bij de quizzen dat een soort van bijhouden wat in totaal al gegeven is? (per hoofdstuk is dan denk ik het makkelijkst)


    Ja, per hoofdstuk zou trouwens echt leuk zijn! Dan kan je van jezelf zien wat de leukste stukken zijn! Dat maakt het erg fijn, want dan kan je met jezelf gaan concurreren!


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Goede suggestie!


    Every villain is a hero in his own mind.

    Vikings schreef:
    Goede suggestie!


    26 - 02 - '16

    Ik vergeet het ook heel vaak om deze reden (: en als hij verplaatst word, heb ik ook graag ons geliefde groene duimpje terug.(kudo)

    [ bericht aangepast op 5 juni 2016 - 12:56 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Rhyme schreef:
    Mee eens! Laatst dacht ik er toevallig aan dat ik een kudo kon geven, maar ik moest hem echt weer even zoeken tussen alle andere opties.

    En een reactie plaatsen is nu makkelijker, omdat als je klaar bent met een verhaal meteen daar naartoe kan gaan.

    Aan de andere kant. Ik als schrijver kan weinig zien van de kudo's die gegeven zijn. Die gaan elke dag weer nr nul. Kun je niet net zoals bij de quizzen dat een soort van bijhouden wat in totaal al gegeven is? (per hoofdstuk is dan denk ik het makkelijkst)


    Je kunt je totale aantal kudo's zien als je je verhaal opzoekt met de zoekfunctie


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Misschien een idee dat hij dan daar bovenaan blijft staan, maar ook naast de reacties komt? Hoe meer knoppen hoe meer kudo's :Y)


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Frodo schreef:
    Ik vergeet het ook heel vaak om deze reden (: en als hij verplaatst word, heb ik ook graag ons geliefde groene duimpje terug.(kudo)


    Vooral dat goene duimpje ja! Nu staat het niks zeggend tussen de rest.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Frodo schreef:
    Ik vergeet het ook heel vaak om deze reden (: en als hij verplaatst word, heb ik ook graag ons geliefde groene duimpje terug.(kudo)


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Vikings schreef:
    Goede suggestie!

    Ik ben voor!


    <3

    Vikings schreef:
    Goede suggestie!


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Amica schreef:
    Ik ben voor!


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Frodo schreef:
    Ik vergeet het ook heel vaak om deze reden (: en als hij verplaatst word, heb ik ook graag ons geliefde groene duimpje terug.(kudo)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt