• Hee,
    wel zoals je in de titel ziet: ideeën voor een HP-serie. Ik heb dus ideetjes nodig voor een HP-serie :/.
    Wat ik dus al heb:
    Nao gaat voor het eerst naar Zweinstein, Hogeschool voor Hekserij en Hocus Pocus. Ze kan al direct beginnen in haar derde jaar, want haar ouders hadden haar eerst thuis les gegeven. Maar er is iets speciaals aan dat jaar, want de Vuurbeker is terug...
    Nuja, ik wil nog een stel ideetjes :/. Voldemort is allang dood, Hugo is ongeveer even oud als Nao en blahblabhlah..
    Dankjee ;D!!
    x Naoo


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Mm misschien een tweede soort van Voldemort typje die weer rellen gaat schoppen ofzo xD En misschien familieleden van andere personages die ook op zweinstein zitten, en marcel is natuurlijk ook de leraar dan. Of voldemort heeft nog een geheim wapen ergens, dat ook nog alles kan vernietigen en alles kan overnemen. En iets met dat ze speciale krachten heeft ofzo? Nouja verder weet k t ook niet. K moet ook nog eens verder met de mijn HP series :P

    xxx B(K)


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Ja goed idee Naotjj<3


    I found myself in Wonderland.

    oeh lijkt me leuk!


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Goed idee! ^^
    Even denken..

    De zoon van Voldemort (jah, in mijn fantasie heeft hij die (A)) zit twee jaar hoger dan Noa, natuurlijk in Zwadderich. Niemand weet echter dan Voldemort zijn vader is, omdat ze hem dan meteen van school zouden trappen. Zijn ouders zijn allang dood, en hij groeit op als wees. Stiekem heeft hij een oogje op Noa, maar dat laat hij niet merken!


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Goed idee! ^^
    Even denken..

    De zoon van Voldemort (jah, in mijn fantasie heeft hij die (A)) zit twee jaar hoger dan Noa, natuurlijk in Zwadderich. Niemand weet echter dan Voldemort zijn vader is, omdat ze hem dan meteen van school zouden trappen. Zijn ouders zijn allang dood, en hij groeit op als wees. Stiekem heeft hij een oogje op Noa, maar dat laat hij niet merken!

    o0 Die ga ik gebuiken


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Coowl idee xD Een zoon van Voldemort, brrr denk je van m af te zijn, maar nee :|

    xxx B(K)


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    JAH ! dat moet je egt gebruiken jog!


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Uhm.. ik zou xD doenn.. *draco lover i know*.. dat ze verliefd word op de kleinzoon van Draco die naar zijn opa ook Draco genoemd is. XD en ookw zo hottie en dan kun je altijd nog Voldemort's zoon erin stoppe


    xx liz


    I'm right 97% of the time. Who gives a crap about the other 3%?