• Ben jij een beauty en goed in de omgang of ben je eerder een slimme nerd die wel wat tips kan gebruiken? Dan zoeken we u voor dit programma!


    Beauty and the nerd


    een televisieprogramma waarin een groep intelligente maar niet zo sociaal vaardige mannen (de nerds) worden gekoppeld aan een groep mooie maar niet zo slimme vrouwen (de beauty's). Beauty & de Nerd is geen datingprogramma, maar een 'sociaal experiment'. In het programma dienen de deelnemers opdrachten te doen op het gebied waar ze niet zo goed in zijn. Zo dienen de nerds opdrachten te doen als dansen, een vrouw masseren of het ontwerpen van een interieur terwijl de beauty's proberen een auto te repareren, een liedje op een cd te branden of spreken in het openbaar over een maatschappelijke kwestie. De deelnemers wonen tijdens het programma in een groot huis en elk koppel krijgt een eigen kamer. Elk koppel start met een budget van $ 250.000. De koppel die de opdracht wint mag een ander koppel aanwijzen. Op deze manier worden per week twee koppels aangewezen. In deze ronde worden vragen gesteld over de opdrachten van die week. Het koppel die de minste vragen goed heeft, verliest $100. De beauty's zijn de vrouwen. De nerds zijn de mannen.



    Rollen.
    User ~ Naam ~ Faceclaim
    ~ Beauty's
    1. Vellichor ~ Raven Celia Egmond ~ Kate Upton
    2. Poppys ~ Cacey Frida Lawson
    3. dreamcatcherx ~ Sophy Andrea MacKenzie
    4. Chikara ~Lauren Victoria Parker ~ Nina Dobrev
    5.LanieH ~ Allison Cecilia Evergon ~ Torrey Devitto

    (6. Polovina ~ Kamillia Sofia Petryk ~ Phoebe Tonkin )

    ~ Nerd's
    1. Necessity ~ Lucian Ryan Jacksons ~ Matthew Gray Gubler
    2. Polovina ~ Elijah Alexandro Cauchi ~ Tyler Posey
    3. Tuck ~ Adam Mathias Cunningham
    4. LanieH ~ Jason Michael Nollet ~ Thomas Sangster
    5.
    (6. Vellichor ~ Daniel Locksley ~ Andrew Garfield)


    Invullen.

    Naam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Geschiedenis:
    Extra:


    Regels.

    — Romantische relaties komen vanzelf, deze worden niet besproken.
    — Geen andere personages besturen, mits dat besproken is.
    — Geen Mary / Garu Sue's, niemand is flawless.
    — Reservatie blijft 3 dagen staan


    Het Huis.

    ~ De woonkamer



    Waar.
    Toronto, Canada


    [ bericht aangepast op 30 dec 2015 - 20:56 ]

    Best een leuk idee!


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Sensate schreef:
    Best een leuk idee!


    Dankje!

    Ik wil wel een vrouw :3, maar heb het met de kerstdagen erg druk.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Vellichor schreef:
    Ik wil wel een vrouw :3, maar heb het met de kerstdagen erg druk.


    Dankjewel!

    Doe maar een vrouw ^^

    Poppys schreef:
    Doe maar een vrouw ^^


    Bedankt!

    Zou ik mijn rol na de kerst mogen invullen? :3 aangezien ik met de kerst niet even een hele rok in elkaar kan zetten...


    We've lived in the shadows for far too long.

    Vellichor schreef:
    Zou ik mijn rol na de kerst mogen invullen? :3 aangezien ik met de kerst niet even een hele rok in elkaar kan zetten...

    Tuurlijk!

    Ik ga zondag met vakantie tot 2 januari. Hopelijk krijg ik mijn rol daarvoor af maar weet niet zeker.
    Zal er vanavond een begin mee maken.

    Poppys schreef:
    Ik ga zondag met vakantie tot 2 januari. Hopelijk krijg ik mijn rol daarvoor af maar weet niet zeker.
    Zal er vanavond een begin mee maken.


    Geniet van je vakantie!

    CACEY FRIDA LAWSON.

    Naam:
    Cacey | Vigilant | Irish |
    Frida | Peace | Icelandic |
    Lawson | Son of Lawrence | English |


    Leeftijd:
    Cacey is negentiien jaar, geboren op een koude decemberavond.


    Innerlijk:
    De eerste indruk die je van Cacey zal krijgen is dat ze erg vriendelijk is. Doordat ze is opgegroeid met niet veel mensen om haar heen, en al helemaal weinig leeftijdsgenoten, kan ze ook wat stil en volwassener overkomen dan ze er uit ziet. Maar echt een stil meisje is ze niet. Als ze zich ergens op haar gemak voelt dan kan ze ellenlange gesprekken voeren, hard lachen en grappen uithalen. Net als haar moeder houdt ze van lezen en dieren en probeert ze zoveel mogelijk mensen te helpen. Ook heeft ze van haar vader dingen geërfd. Zijn trots stroomt duidelijk door haar aderen, maar ook Cacey kan woedend worden en dan zal ze kwaad op tafel slaat of met dingen gooien. Dan wil je liever niet haar vijand zijn. Overigens moet je het wel bond maken om haar zo te zien, meestal onderdrukt ze haar woede, net zoals ze andere gevoelens onderdrukt als ze ze liever niet wil voelen; pijn, verdriet en angst kan ze diep wegstoppen om ze als ze eenmaal te groot zijn om te bewaren, zo hevig te ervaren dat ze zich voorneemt nooit meer iets weg te stoppen. En toch doet ze het elke keer weer. Cacey observeert veel en onthoudt wat ze opmerkt. Ze ziet het belang van details in en gelooft nauwelijks in toeval. Hierbij is ze ook lichtelijk bijgelovig, maar niet in een zweverige manier. Ze staat open voor het feit dat de mens niet alles kan weten of begrijpen en dat er dingen zijn die zij nog nooit heeft ervaren. Eerst zien en dan geloven is voor haar eigenlijk niet van belang. Cacey is graag anderen van dienst. Als ze kan helpen, zal ze het doen. Ook is ze erg zelfopofferend, wat misschien zou moeten botsen met haar trots, maar deze twee punten vullen elkaar juist heel goed aan. Door haar opofferingsgedrag kan ze zichzelf soms wat verwaarlozen. Dan loopt ze rond met wallen onder haar ogen omdat ze nauwelijks heeft geslapen of heeft ze haar eigen spullen niet op orde omdat ze daar geen tijd meer voor had. Ze vindt dit een keuze die ze heeft gemaakt en je zal haar nooit horen klagen over slapeloze nachten of andere vervelende dingen. Ook hier is weer duidelijk dat ze veel dingen wegstopt, wil vergeten.


    Uiterlijk: [FC: Tonya Vasylchenko]
    Cacey heeft donkerbruin, lang haar, net zoals haar moeder en grote, bruin groene ogen. Verder heeft ze een rond gezicht en dunne, lichtroze lippen. Cacey heeft een slanke bouw en is met haar één meter negenvijftig behoorlijk klein vergeleken met de rest. Ze draagt aardig wat make-up maar zorgt er wel voor dat het niet overdreven word. Iets wat opvalt aan haar zijn haar donkere wenkbrauwen die haar gezicht vormgeven. Verder heeft ze geen piercings of tatoeages, maar zit ze er wel over na te denken, gezien ze heel gaaf vindt.


    Geschiedenis:
    Cacey is geboren en opgegroeid in de hoofdstad van Ierland, Dublin. Hier heeft ze tot haar negende gewoond toen is ze naar Amerika verhuisd omdat haar vader voor zijn baan vaak naar Amerika moest dus was dit makkelijker. Toen ze twee jaar daar gewoond hebben, kwam er een broertje bij, Daniël. Met hem heeft ze nu een hele hechte band. Wel merkte ze naarmate Daniel ouder werd, haar IQ niet hoog was en veel dingen niet wist. Vergeleken met Daniël was ze best dom te noemen. Dit heeft haar vooral op school in de weg gezeten maar doordat haar ouders rijk zijn, had ze altijd wel een aantal vriendinnen. Al bleken die niet echt te zijn nadat ze met school klaar was. Thuis voelde ze zich vaak eenzaam omdat haar vriendinnen alleen maar meegingen voor de rijkdom en niet voor haar. Toch hheeft ze niks te klagen en altijd alles gehad. Helaas voor haar is wijsheid en een hoog IQ niet te koop.

    Extra:
    - Cacey is linkshandig.
    - Cacey speelt gitaar en zingt hier ook bij.
    - Cacey heeft Belonefobie, de angst voor injectienaalden.




    "Saying you're happy isn't the same as being happy.”




    "Be what you want to be,
    not what others want to see"


    [ bericht aangepast op 29 dec 2015 - 22:04 ]

    Dankje

    Ik wil wel meedoen, maar ik heb het op dit moment erg druk met de feestdagen en moet tussendoor ook leren voor m'n examens in januari...

    Ik zal dit topic in de gaten houden en mocht ik tijd vinden, wil ik best meedoen c:


    Tell me, my friend. Have you ever danced with the devil in the pale moonlight?

    Fijne feestdagen en succes met je examens!

    Mag ik een jongen?


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.