• Haai iedereen. Ik wil graag een watermerk voor op mijn vintage pagina hebben. Momenteel ziet mijn banner er als volgt uit en ik zou graag iets gelijkaardigs hebben.



    Graag wil ik dus een vintage related omranding waar de naam van de pagina dan in komt. Nozhnitsy wil ik in sierlijke letters, waar de vintage dan strak is (bv het lettertype Trajan Pro)

    Graag wil ik dit logo transparant hebben en in het wit. Hieronder een voorbeeld van een ander logo:



    Als beloning geef ik graag 9 credits aan het gekozen logo.

    [ bericht aangepast op 22 dec 2015 - 15:37 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik ga iets voor je proberen (:

    maar wat bedoel je precies met het watermerk?

    [ bericht aangepast op 22 dec 2015 - 11:50 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik wil wel wat proberen ^^


    take me back to the basics and the simple life

    BIack schreef:
    Ik ga iets voor je proberen (:

    maar wat bedoel je precies met het watermerk?
    Een logo eigenlijk. Een wit logo die ik kan plaatsen op mijn foto's zoals bv de sugarcoated brand die ook altijd op hun foto's staat.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Nakotak schreef:
    (...)Een logo eigenlijk. Een wit logo die ik kan plaatsen op mijn foto's zoals bv de sugarcoated brand die ook altijd op hun foto's staat.

    Ohh zo!


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    BIackburn schreef:
    Ik wil wel wat proberen ^^
    Ik ben benieuwd =D


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik heb er twee voor je gemaakt, omdat ik niet zeker wist welk lettertype leuker was. Als je het niks vind of er wat veranderd moet worden, dan hoor ik het graag ^^
          Edit: Shit. Je ziet ze bijna niet door de transparante achtergrond :')

    1


    2


    [ bericht aangepast op 23 dec 2015 - 17:16 ]


    take me back to the basics and the simple life

    Ik vind ze al mooi, maar ik mis nog een beetje de omranding waarin de naam moet staan. Ik heb graag een vintage related stempel waar de naam in staat zoals in de banner. Anders moet je ze ook even in het zwart zetten zodat ik ze hier gemakkelijker kan zien. :3


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Nakotak schreef:
    Ik vind ze al mooi, maar ik mis nog een beetje de omranding waarin de naam moet staan. Ik heb graag een vintage related stempel waar de naam in staat zoals in de banner. Anders moet je ze ook even in het zwart zetten zodat ik ze hier gemakkelijker kan zien. :3


    Ik zal kijken of ik ze nog in het zwart kan maken ^^ En wat betreft dat andere, wat bedoel je daar precies mee? :')


    take me back to the basics and the simple life

    Bv zoiets



    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Nakotak schreef:
    Bv zoiets




    Oooh, dus wat meer versiering etc? Moet het dan ook enkel in het wit blijven?


    take me back to the basics and the simple life

    Ik heb op het moment mijn teken tablet niet bij, dus ik weet niet hoe lang je wilt wachten? Maar anders probeer ik volgende week iets.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ja geen probleem


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?