• Nou ja, slechts in de clip van een vriend van mij van de musicalgroep waar ik bij zit. In plaats van kerstkaarten schrijven, heeft zijn gezin dit jaar een liedje met clip gemaakt. Hij ging zelf over de film erbij en heeft toen ons gevraagd te helpen, dus nu zit ik in de clip en vandaag melde hij dat hij af was, yay. Het was echt super koud, we stonden in de ijskoude wind zonder jas en moesten een heel eind naar de filmlocatie fietsen tegen wind, maar het was super gezellig c:
    Waarschuwing, we zijn een stelletje amateurs en mijn hoofd is lelijk, haha. Dit is de clip die we uiteindelijk met zijn allen hebben gemaakt:

    [ bericht aangepast op 30 dec 2015 - 21:26 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Leuk gedaan ^^

    Wie ben jij dan?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Oehh ik ga straks eens kijken


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Bostick schreef:
    Leuk gedaan ^^

    Wie ben jij dan?


    Degene met het knalroze shirt en de knalroze lippen, we moesten kleur aan en ik bleek eigenlijk vrij weinig felle kleuren te hebben :') .

    Edit: oh en een zwart glitervestje en blonde naar achter geblazen haren, maar dat hebben we bijna allemaal.

    [ bericht aangepast op 30 dec 2015 - 21:36 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Anna, you're cute.
    Maar leuk gedaan hoor! En een lekker rustig nummer om te luisteren, precies de bui waar ik momenteel in zit, hahaha. Awesome! c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Leuk!


    16 - 09 - '17

    Leuk hoor om jullie zo te zien lachen. ^^ Ik vind het een geslaagd clipje.


    Ik wil een tuin vol egels

    Wat gaaf! Een enorm creatief idee voor een kerstkaartje. ^^

    En je hoofd is totaal niet lelijk. Je hoofd is hartstikke leuk. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan