• Doordat ik onlangs de originele versie van Peter Pan heb uitgelezen én drie films over de jongen-die-niet-ouder-wordt heb gezien, ben ik een beetje in een obsessie terecht gekomen. Hieruit is dan ook een idee voor een fanfictie gebloeid en ik heb hiervoor een cover nodig. Hopelijk kan iemand mij helpen, ook al heb ik niets anders aan te bieden dan mijn eeuwige dank en lof en een virtuele knuffel.

    Titel: Hooked
    Lettertype: Niets te vrolijk. Verder heb ik niet meteen een voorkeur, maar ik kan wel zeggen of ik het iets vind of niet.
    Stand: Verticaal.
    Sfeer: Het verhaal zelf zal waarschijnlijk een tragikomedie zijn, dus een dramatische touch mag wel, al moet het er niet uitzien als een gruwelverhaal. Ik hou ook eerder van simpele covers, dan heel gevulde en/of felgekleurde.
    Korte samenvatting: Ik heb nog niet meteen een plot, maar ik kan wel ongeveer uitleggen wat de setting is. Het is in feite een AU, waarin Peter Pan en Kapitein Haak gewoon in deze wereld leven. Peter is een jongeman van twintig jaar, die nooit zijn kinderlijkheid helemaal is verloren. Hij heeft een studiebeurs aan een universiteit, waar hij traint om een professionele ijshockeyspeler te worden, maar hij komt vaak in de problemen door zijn onvolwassen gedrag. Gwendolyn daarentegen, is een hardwerkende en serieuze jongedame die niets van die irritante pan moet hebben. Haar vriendje Jas (Kapitein Haak) moet ook al niets van hem hebben, maar helaas is hij Captain over hetzelfde hockeyteam. Etc...
    Er zal vanalles gebeuren (ik moet alleen nog goed zien wat) met erg veel referenties naar het boek. Het is dan ook mijn bedoeling om zo veel mogelijk elementen van het originele verhaal te vervormen en te gebruiken.
    Afbeeldingen: Ik heb niet echt iets concreet in gedachten, dus laat je fantasie de vrije loop. Iets met een haak zou ik geweldig vinden, maar ook andere referenties naar Peter Pan zijn goed. GEEN QUOTES. Ik wil dit niet, omdat de helft van de Peter Pan quotes niet uit het boek komen en er circuleert er zelfs één die niet eens in de films voorkomt. Ook geen afbeeldingen van Peter uit de Disney films. (Silhouetten mag wel).
    Ik heb hier een paar afbeeldingen die jullie eventueel zouden kunnen gebruiken, maar geen enkele is verplicht!
    Afbeelding 1
    Afbeelding 2
    Afbeelding 3 Deze heeft een quote, dus als die weggewerkt kan worden, zou ik dat fijn vinden. Natuurlijk kan je ook
    Afbeelding 4
    Afbeelding 5
    Extra: Als je nog iets wil/moet weten, mag je het altijd vragen!

    Ik ga dit verhaal waarschijnlijk in het Engels schrijven. Ik denk niet dat het op Quizlet gaat verschijnen, voor de geïnteresseerden. Zou je het echt per se willen lezen, dan kan ik je later altijd wel wat opsturen.

    Alvast bedankt voor het proberen!


    Mhm?

    Ik wil ook wel iets proberen ^^

    Omdat ik me nu niet meer loner voel dat ik het originele verhaal heb zitten lezen XD


    obsessive rage

    De kwaliteit is ook geweldig :')



    EDIT: Hier is een verbeterde :'D Al de foto's die jij ons gaf hadden btw een shitty geweldige (: kwaliteit <3

    [ bericht aangepast op 19 jan 2016 - 23:21 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    I'm willing to give it a try, but I'm not so good at it. En ik weet niet of je er nog eentje nodig hebt c:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Andere covers zijn nog altijd welkom (:


    Mhm?

    I can always give it a shot


    I just caught the wave in your eyes

    Eh oke, ik kan 't wel proberen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.