• Ik was de laatste.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    @Donar, jou mond heeft echt een mooie vorm, jealouss!

    Dan zal ik ook maar meedoen.. :Y)


    Don't judge my choices without understanding my reasons.

    Mirin schreef:
    @Donar, jou mond heeft echt een mooie vorm, jealouss!

    Dan zal ik ook maar meedoen.. :Y)


    Ik speel hier eigenlijk een beetje vals hoor :P Ik ben door een visagiste onderhanden genomen op die foto.

    hier een foto met beperkte make up :P


    Jij hebt trouwens prachtige ogen!

    [ bericht aangepast op 14 jan 2016 - 22:40 ]


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    @ Donar: Ik vind het zo leuk jou wat actiever te zien hier op Quizlet (en een wat bekendere gezicht terugzie, haha). Maar ja, het is een mooie foto!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Zahara schreef:
    @ Donar: Ik vind het zo leuk jou wat actiever te zien hier op Quizlet (en een wat bekendere gezicht terugzie, haha). Maar ja, het is een mooie foto!

    Ik vond het wel weer eens tijd om terug te komen. Inspiratie voor een verhaal doet wonderen haha


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Donar schreef:
    (...)
    Ik vond het wel weer eens tijd om terug te komen. Inspiratie voor een verhaal doet wonderen haha

    Dat is maar goed ook! Je schrijfkunsten zijn fantastisch.

    [ bericht aangepast op 14 jan 2016 - 22:47 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Zahara schreef:
    (...)
    Dat is maar goed ook! Je schrijfkunsten zijn fantastisch.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Donar schreef:
    (...)


    Ha-haaa, die foto alleen al heb ik bijna zin in door te gaan lol. But oke, no, I mean it c:

    [ bericht aangepast op 14 jan 2016 - 22:51 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Zahara schreef:
    (...)
    Ha-haaa, die foto alleen al heb ik bijna zin in door te gaan lol. But oke, no, I mean it c:

    Ik ben blij om terug te zijn. Ondertussen 10K woorden geschreven achter de schermen. ^^ ik probeer op het forum ook wat actiever te zijn


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.


    Rejected door een meeuw. Venetië 2014, mooie tijden :Y)

    Donar schreef:
    (...)
    Ik ben blij om terug te zijn. Ondertussen 10K woorden geschreven achter de schermen. ^^ ik probeer op het forum ook wat actiever te zijn

    Erg goed van je! Haha, nu moet ik nog aan 't schrijven lol. Zou een droom zijn om zoveel te kunnen schrijven hehe. De laatste tijd vloeit de inspi' meer weg dan dat 't in me opkomt.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Zahara schreef:
    (...)
    Erg goed van je! Haha, nu moet ik nog aan 't schrijven lol. Zou een droom zijn om zoveel te kunnen schrijven hehe. De laatste tijd vloeit de inspi' meer weg dan dat 't in me opkomt.
    je omschrijft 2015 voor mij haha. Ik ben van de week door een stom fb plaatje geïnspireerd. Sinds dien gaat het goed haha.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Donar schreef:
    (...)je omschrijft 2015 voor mij haha. Ik ben van de week door een stom fb plaatje geïnspireerd. Sinds dien gaat het goed haha.

    Haha, hopelijk blijft dat ook zo. Ik heb het nu echt een lange tijd en ik begin me eraan te ergeren (om het maar zachtjes te zeggen), want ik krijg wel de kriebels om te schrijven maar de inspiratie ontbreekt. Welk 'stom fb' plaatje was het dan? Haha.


    Don't walk. Run, you sheep, run.



    Vanmorgen, met een vervaginkje en nepwimpertjes.

    [ bericht aangepast op 15 jan 2016 - 0:04 ]


    I don't understand that reference. - Castiel



    Want radiomensen zijn cool (lol)



    Hehehe :Y)

    [ bericht aangepast op 15 jan 2016 - 9:11 ]


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    ;3 Tried some 3D thingy ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.