• Ik heb geen verstand van schrijfwedstrijden en helemaal niet met thema wedstrijden, maar ik heb wel (in mijn ogen) een fantastisch idee:

    Waarom geen fantasywedstrijd houden, dat gelijk een soort world-building-cursus is? En dat je naast het schrijven, ook wat zelf geschoten plaatjes bij zet en mooie gedichten en tekeningen maakt? Ik heb al heel lang dit idee, maar ik heb totaal geen ervaring met wedstrijden opzetten en jureren. (En dat ik nou zelf en hele ervaren fantasy-schrijfster ben? Nee) Dus even een paar vraagjes;

    Is dit een goed idee? (Evt. Wie zou er mee willen doen?)
    Is iemand ervaren genoeg om dit met succes op te zetten?
    Of maakt ervaring niet zo veel uit?
    (Heb ik mijn topic in de goede subforum gezet?)


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Ik zou eerst en vooral al eens naar het officiële wedstrijdtopic kijken, daar geven ze al heel erg veel tips over de opbouw van een wedstrijd. Verder kan ik alleen maar zeggen dat je ervaring enkel en alleen kunt opdoen door het zelf eens te proberen. Ik zou zeggen: gewoon doen.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Dazai schreef:
    Ik zou eerst en vooral al eens naar het officiële wedstrijdtopic kijken, daar geven ze al heel erg veel tips over de opbouw van een wedstrijd. Verder kan ik alleen maar zeggen dat je ervaring enkel en alleen kunt opdoen door het zelf eens te proberen. Ik zou zeggen: gewoon doen.


    Ik heb het eventjes doorgekeken en er staan handige tips in. Ik zal wel proberen om een paar passende opdrachten te maken en de wedstrijd in te laten schrijven. Ben wel benieuwd hoe mijn eerste wedstrijd gaat verlopen..


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.