• And they evolved into birds! :Y)



    Allereerst mijn excuses aan Annemarije. Ik wou deze username zo graag! D: Dus de uil blijft nog eventjes. Ik zal me achteraf wel weer eens terug veranderen in een dino. ^^ Voor nu wordt het Neohema, een Australische papegaaiensoort. Deze naam heb ik gekozen, omdat het een van de vele dieren is die ik later graag zou willen houden. Anderen zijn een galapagos schildpad koppel (zo'n zeldzame beesten moet je kweken en in het wild zetten), aldabra schildpadden (ongeveer hetzelfde als een galapagos, maar ik denk iets kleiner), papegaaien, een stuk of twintig katten en minstens vijf honden. Een paar paarden zou ook leuk zijn, maar dat is optioneel.



    Voor de mensen die het even vergeten zijn, voorheen was ik Pterodactyl.
    Wat voor diertjes willen jullie later graag nog?

    [ bericht aangepast op 23 jan 2016 - 16:38 ]


    What would Emma do?

    Haha, en ik zat er vandaag nog aan te denken om een dino-gerelateerde naam te nemen. Maar ik vind Amphibian ook heel leuk dus ik weet het nog niet :'D

    Ik wil nog graag een schildpad en een hagedis. c;


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ah leuke naam zeg, Felicia. (:
    En een mooi plaatje.


    The truth is out there.

    You are breaking my heart, Felicia! *pruillip* Ik mis Diplodocus. Dat was de goal. (wbw)


    Pretty is just a pretty word.

    Charbonneau schreef:
    You are breaking my heart, Felicia! *pruillip* Ik mis Diplodocus. Dat was de goal. (wbw)


    Volgende keer zal ik terug Diplodocus nemen, speciaal voor jou. :Y) Dit zijn de situaties waarin je meer smileys nodig hebt.


    What would Emma do?

    Moooi (:


    26 - 02 - '16

    Ik moet toegeven dat ik je even volkomen kwijt was toen je je profielfoto opeens had veranderd in en uil, want die had ik niet zien aankomen, haha. Ik vind het dus ook jammer dat het laatste restje dino nu weg is, al is dit wel een mooie naam. Wat een prachtige kleurrijke vogels zijn dat. ^^

    Om eerlijk te zijn ben ik best wel saai en zou ik later vooral graag een hond en wat cavia's willen, en die hebben we op dit moment allebei hier thuis al. :Y)
    Een schildpad lijkt me ook erg gaaf, maar daar zou ik wel eerst wat meer over moeten weten.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Ik moet toegeven dat ik je even volkomen kwijt was toen je je profielfoto opeens had veranderd in en uil, want die had ik niet zien aankomen, haha. Ik vind het dus ook jammer dat het laatste restje dino nu weg is, al is dit wel een mooie naam. Wat een prachtige kleurrijke vogels zijn dat. ^^

    Om eerlijk te zijn ben ik best wel saai en zou ik later vooral graag een hond en wat cavia's willen, en die hebben we op dit moment allebei hier thuis al. :Y)
    Een schildpad lijkt me ook erg gaaf, maar daar zou ik wel eerst wat meer over moeten weten.


    Haha, het zal nog wel eens terugkomen. ^^
    Ik raad je echt een Griekje aan! Dat is ook wat ik heb. Die zijn redelijk gemakkelijk te houden, maar je moet er wel lampen voor hebben. Dat valt wel beter mee dan het klinkt. (: En het is een vriendje voor het leven. :3


    What would Emma do?