• En da's niet goed. Mijn zusje heeft afgelopen woensdag twee vissen voor haar verjaardag gekregen. Ze hebben een grote bak, een plantje, een zuurstofschelp en speciaal zinkvoer. Allemaal op advies van de dierenwinkel. Alleen sinds gisteren happen ze dus constant naar lucht. 's Ochtends doen ze het niet, het begint pas aan het eind van de middag. Het water is al eens voor een kwart ververst, maar het lijkt niets te doen. Kan ze binnenkort twee dooie visjes verwachten of is er nog iets aan te doen?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Misschien even vragen aan de dierenwinkel waar ze zijn gekocht. Werkt de zuurstofschelp?


    Physics is awesome

    Uhm heb je een pompje? Dat zorgt voor zuurstof in de bak. Wat voor vissen zijn het eigenlijk.
    Ik heb niet heel veel verstand heb alleen een bak met guppy's Maar sinds ik de water waardes op pijl heb gaat er bij mij niks meer dood


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Ik zou ook eens raad gaan vragen bij de dierenwinkel.(:


    Queer zijn is gewoon alles

    Mijn beste gok is ook de dierenwinkel.
    Wij thuis hadden trouwens nooit zo van die schelpen. Wij hadden echt een pompje. Misschien is de schelp te klein voor zoveel water?


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ze happen toch omhoog als ze honger hebben?


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    De mijne hadden dat ook.. en toen had ik voer gekregen voor sluierstaartvisjes.Dat zijn van die balletjes die naar beneden zakken en nu happen ze geen lucht meer. Maar om het zeker te weten zou ik als ik jou was naar de dierenwinkel gaan (:


    I'm a warrior, and you can never hurt me again.