• Ehm hoi iedereen.. Mijn opa heeft kanker. Het zit bij zijn lever, en misschien ook nog op andere plekken. Het is mij gisteren verteld en ik wou dit gewoon even kwijt aan jullie. Want ik vind het heel eng. (huil)(huil)

    XX Lente
    (Hij word ook binnen een paar dagen opgenomen in het ziekenhuis)


    Treat People With Kindness

    Sterkte ):

    [ bericht aangepast op 20 mei 2016 - 16:05 ]


    i wanna die with you once or twice.

    Aah wat naar om te horen!!
    Mijn oma heeft momenteel ook kanker en mijn opa is er helaas in 2013 aan overleden.

    Als je er over wilt praten kan je mij een bericht sturen. Als je dingen wilt weten, etc ik weet er nu zo ongeveer genoeg over.

    Heel veel sterkte, ik hoop jou mee dat je opa en misschien nog boven op komt!


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Ay, heel naar! Echt heel veel sterkte!

    Dat soort berichten maken me nog bozer op die mensen die met kanker schelden


    obsessive rage

    Dat is echt ontzettend naar om te horen. Sterkte!

    LordOfTheFries schreef:
    Dat is echt ontzettend naar om te horen. Sterkte!


    <3

    Dat is echt heel erg naar! Heel veel sterkte!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wat naar om te horen. :c Mijn opa had ook kanker, dus ik begrijp hoe je je voelt. Veel sterkte, meid!


    Ik wil een tuin vol egels

    Heel veel sterkte!


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Een vreselijke ziekte... Sterkte!


    I wanna be a wizard!

    Veel succes en sterkte gewenst aan jou en je opa! Ik hoop van harte dat het allemaal zo snel mogelijk in orde komt. Dokters kunnen tegenwoordig al heel erg veel, gelukkig.


    I'm living a charmed life. ~ Rainbow Rowell

    Ahw, heel veel sterkte!


    Nothing is impossible in my own powerful mind.

    Ik geef jullie een (niet zo fijne) update, de dokers kunnen niks meer doen uit onderzoek blijkt dat er echt al oo heel veel plekke een beetje zit...
    En als hij nog een jaar zo leven zou dat lang zijn... :'(


    Treat People With Kindness

    Paardenvriend schreef:
    Ik geef jullie een (niet zo fijne) update, de dokers kunnen niks meer doen uit onderzoek blijkt dat er echt al oo heel veel plekke een beetje zit...
    En als hij nog een jaar zo leven zou dat lang zijn... :'(

    Ah gos, wat naar voor je :c Dat is echt vreselijk. Heel veel sterkte voor jou, je opa en je familie!


    Tijd voor koffie.

    Paardenvriend schreef:
    Ik geef jullie een (niet zo fijne) update, de dokers kunnen niks meer doen uit onderzoek blijkt dat er echt al oo heel veel plekke een beetje zit...
    En als hij nog een jaar zo leven zou dat lang zijn... :'(

    Ahw, dat is echt niet fijn om te horen. Heel veel sterkte voor je opa, voor jou en voor je familie!


    <3

    Probeer maar veel tijd met hem door te brengen zolang het nog kan. Dat vindt hij vast ook fijn (: