• Oké .. umum ik heb ooit eens zwart haar gehad, en ik wil dat graag terug! Maar weet niet of ik dat wel moet doen. :') ik had toen een best leuk model ook. een ponie en dan de bovenkant getoupeerd. Toen had ik nog heel lang haar, nu niet meer >___< dus.. maar .. ehh zal ik doen? ^^ en dan weer dat model ? of gewoon een lok, want nu me ponie is aangegroeit is me lok nu best ubertastisch. ^^ maar ehh.. [/herhaling] zal ik het doen? :')





    x


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    JA DOEN <33 I like it x]


    Lalalalalalalala.

    JA DOEN <33 I like it x]

    Hmmm. [/denkt] dan krijg ik weer vanalles over me heen.. was in de 1e ook toen ik me haar zwart deed. komt omdat ik vanmezelf blond ben >___> dan gaan ze zielig schelden... maaaaar daarvoor doe ik nog niet hoor :') ik denk wel dat ik het doe..


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    JOEHOEEEE,Maar zwart is coewl hoor^^


    Lalalalalalalala.

    JOEHOEEEE,Maar zwart is coewl hoor^^


    Jaaa. dat weet ik ook wel. :') maar dan wil ik miss binnenkant rood. en derest zwart <3_____________<3


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    JOOOOOOOOOOOOOOOH NOG COEWLER


    Lalalalalalalala.

    JOOOOOOOOOOOOOOOH NOG COEWLER


    Wat voor kleur heb jij? [/nieuwschierig=)] Ik heb nu donkerbruin >________________>


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Ik ben van mijn eigen donkerbruin x] en ik laat het waarschijnlijk zwart verven met blonde plukken x]


    Lalalalalalalala.

    Ik ben van mijn eigen donkerbruin x] en ik laat het waarschijnlijk zwart verven met blonde plukken x]


    Dat wilde ik ook >____> maar me haar wordt nooit meer blond. dusja.. dan moet ik er nephaar in doen^^ ..


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Ik vind t leuk, maar ik zou voor iets origineels gaan:). [GEeen belediging fzo;]] Je kunt het bijvoorbeeld zwart maken met plukjes erdoorheen in een andere felle kleur. Welke kleur is natuurlijk aan jou;]/


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Ik vind t leuk, maar ik zou voor iets origineels gaan:). [GEeen belediging fzo;]] Je kunt het bijvoorbeeld zwart maken met plukjes erdoorheen in een andere felle kleur. Welke kleur is natuurlijk aan jou;]/


    Ja ben ik mee eens ^^


    Take My Hand Take A Breath ...

    Ik vind t leuk, maar ik zou voor iets origineels gaan:). [GEeen belediging fzo;]] Je kunt het bijvoorbeeld zwart maken met plukjes erdoorheen in een andere felle kleur. Welke kleur is natuurlijk aan jou;]/

    Ligt eraan hoe het bij je staat. Like gwn zwart staat bij sommige mensen gewoon al heel erg tof ;]


    Mew <3

    Ik vind doen ;'D


    Mew <3

    Eens zwart haar,altijd zwart haar ;] ((Zo denk ik er over tog XD))

    doenn x333


    We can only learn to love by loving.